marți, 6 mai 2014

Gackt blog - 27 iunie 2013

Mă gândesc (discuția 30 a revistei-blog extras)

TUTUROR DEARS AI MEI

Vă voi prezenta puțin din ce am postat pe revista-blog de data aceasta.
Încercați să citiți.
Mergeți aici ca să citiți tot.

Sunt aici.

Întâmpin dimineața în Tokyo pentru prima dată după ceva timp.
Nu contează cât de târziu m-am culcat noaptea trecută,
Mă trezesc mereu înainte de 8.

E un obicei de acum.

Nikkei pare că o să doboare nivelul de 13000 de yeni imediat după deschidere.
Ei, probabil că va scădea până la mijlocul zilei.

Dacă te uiți la asta în termeni medii,
Economia Japoniei e în creștere.
De fapt, crește din greu.
Și în această ultimă lună,
Se simte ca și cum a scăzut brusc din șocul de pe 23 mai,
Și apoi a sărit înapoi la starea sa actuală cumva.

Președintele a Federației-Rezervă U.S. Bernanke, care mișcă economia lumii

Piețele mondiale primesc anunțuri de la președintele FBR Bernanke,
Și chiar dacă decade încă enorm,
Faptul că Japonia iese în evidență atât de mult,
Este pentru că aceasta poate fi ultima șansa pentru economia Japoniei.

Alegerile se apropie, așadar cred că vor depune mult efort
În a crește nivelul până peste 15000 yeni în iulie.

Când alegerile se termină, nimeni nu știe în ce direcție să meargă.
Fie că Partidul Liberal Democratic va câștiga, și vor avea avantaj,
Fie va fi o oprire bruscă de la pierderea lor neașteptată.
Oricum ar fi, nu este o exagerare să spun că aceasta este ultima șansă a Japoniei.

Și a fost și o scădere și în China și Statele Unite.
Odată ce economia unei puteri majore începe să se sfărâme, nu se oprește.

Este mult, cum marile companii care făceau profituri mari până anul trecut,
Să eșueze brusc sau să intre în faliment anul următor.

Creșterea economică din China până în acest punct
A fost cu siguranță bătătoare la ochi.

Dar în acest punct,
După cum putem vedea din scăderea din PMI
A fost un boom brusc de la o bulă în fondurile private de investiții
Și când s-a aflat că nu are o bază,
Rezultatul a fost o scădere bruscă, asemeni unui roller coaster.

Hang Seng a scăzut cu 1% în fiecare zi, săptămâna trecută.
Este înfricoșător.

Piețele de acțiuni chineze au ajuns în cel mai mic punct de patru ani.

Și Dow a fost destul de rău săptămâna trecută.
Și încă nu este nici un semn că s-ar opri.

Ei, va dura ceva timp
Pentru piața mondială instabilă să înceapă să-și revină.
Sau mai degrabă, ar trebui să spun că faptul că
Am avut o perioadă stabilă a fost ca o bulă economică.

Aș vrea ca toată lumea să fie mai conștientă
De viață, cu un simț de criză.
Să știi despre situația economică a fiecărei țări,
Este legat de protejarea propriului tău stil de viață.
Este fundamental.

Ei, sunt persoane care nu au nici un interes în asta.
Dar vă rog să simțiți asta.
Chiar și eu, și sunt un muzician...
Trebuie întotdeauna să aveți un simț de criză.
Chiar dacă ești doar un muzician,
Nu contează ce slujbă ai sau câți ani ai.
Este o problemă care îi privește pe toți din această țară.

Ei, am scris ce am avut de spus.
Sunteți liberi să judecați așa cum doriți.

Această poză îmi aduce amintiri plăcute. Ar trebui să-mi tund iar părul așa

Ei, înaine de asta, ziua după care am terminat spectacolele din Nagoya,
Am decis să bântui prin oraș înainte de a mă întoarce în Tokyo.

Pentru că m-am trezit destul de devreme în această dimineață...
Ei, dacă dormi în atât de multă umezeală,
Te trezești....

Cu alte cuvinte, întotdeauna continui fără somn.

Tavanul hotelului, priviți toate picăturile...

Mă bag în pat când simt că mă prăbușesc,
Și mă trezesc în fiecare dimineață încercând să respir.

Chiar și așa,
Din moment ce am terminat spectacolul în Nagoya alaltăieri,
Am fost într-o cafenea făcând interviuri în continuu.
Până la 4 dimineața, cred,
Cred că eram pe jumătate inconștient, totuși...

Nu îmi amintesc ce s-a întâmplat de la jumătate.

Oricum, se pare că m-am prăbușit în cafenea.
Apoi am fost dus la hotel într-o stare complet de moarte.
Apoi m-am trezit pentru că nu puteam respira...


Ei bine, am reușit să postez pe revista-blog la timp.
Chiar vreau să merg la o cafenea.
Și scriu mereu...
Ce e oare, acest stil de viață?

Ei...
M-am trezit înainte de ora 8 pentru acest lucru.
Am încercat să găsesc o cafenea cu vedere la mare în această dimineață.
Atmosfera a fost incredibilă.
Takamatsu e cel mai bun!

Am să mai vin.
În privat.

Puteți și voi să mergeți la o cafenea.

Ei, urmează Fukuoka.
Așteptați-mă!

GACKT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!