marți, 20 mai 2014

Gackt blog - 1 noiembrie 2013

În antrenament (discuția 42 a revistei-blog extras)

Dragi mei LOVERS

Vă voi prezenta puțin din ce am postat pe revista-blog de data aceasta.
Încercați să citiți.
Mergeți aici ca să citiți tot.

Sunt aici.

Astăzi sunt iar peste hotare.
Cât timp am să mai fac solo ”Descoperirea Misterelor Lumii”?!
(serial educațional difuzat în Japonia în anii 80)

Făcând antrenament de samurai în alte țări...

Acum,
Sunt într-o călătorie de antrenament de samurai.
Să-mi lustruiesc sabia și abilitățile.

Ei,
Când sunt peste hotare singur,
Întâlnesc persoane noi,
Și experimentez amabilitatea lor.
Ei, astăzi a fost o zi în care
Am fost făcut să mă gândesc la multe lucruri din întâlnirea cu o nouă persoană.

Pe lângă asta....
Presupun că voi începe să scriu restul poveștii de ultima dată.

Huh?
Nu îți amintești?

Nici eu...

Okay, să mergem înapoi și să recitim iar ultima discuție.
Știu că asta continuă de mult timp.

Era a doua zi
Pentru sesiunea-foto pentru calendar în Bali.

Unde e Bali?
Ai să întrebi asta acum?

Este în Indonezia.
Religia lor nu este islamică,
Ci hindusă.
Oamenii de pe străzi sunt destul de relaxați.

Și mașinile sunt încete...

Ne-am îndreptat spre oraș și am început sesiunea-folo.
Astăzi va fi o zi lungă.

Deja treceam în starea de relaxare,
Dar managerul meu, Kanamori, nu mă lăsa.

”GACKT-saaaan, grăbește-te!!!”

Nu pot număra de câte ori am auzit asta.

Îmi place cât de variat e orașul

Mânat de Kanamori,
Când am sosit la locație,
Localnicii erau chiar relaxați.
Magazine interesante erau aliniate,

Am găsit un magazin de măști.

Sau ar trebui să spun,
Magazin de măști...?

Nu ar vinde de obicei mănuși sau alte lucruri?

Doar măști.
Ei, presupun că sună mai bine să-i spun ”magazin specializat”.
S-a simțit ca și cum vindeeau doar ceea ce vroiau să vândă...

Și mai mult de jumătate din măștile pe care le vindeau
Arătau așa.

Nu pare sigur deloc

Nu e bun, nu?
Vei fi împușcat.
Ahahahaha.

Dacă mergi într-un magazin mic purtând asta,
Dacă era America, cu siguranță erai împușcat.

Ei, presupun că acest oraș este sigur.

Mașina a fost parcată destul de departe

Am terminat de făcut poze
Și am trecut la următoarea locație.

A fost un anunț când eram în autobuz.
”Vă rugăm să nu deranjați cât timp mergeți spre următoarea locație...”

Da, e aici.
Când faci sesiune-foto, acel anunț poate însemna mai multe lucruri.

De cele mai multe ori,
Când auzi acest anunț,
Poate însemna una din următoarele:
Nu ai voie să faci poze acolo,
Este o zonă VIP,
Este un cartier sărăcăcios,
Este un loc religios.

Dar, intuitiv, am simțit că era un cartier sărăcăcios.

Am un nas bun pentru astfel de lucruri, nu?

Și așa am ajuns.

Aici e unde oamenii trăiesc în sărăcie

Ei, acesta, cu siguranță, este un loc
În care femeile nu ar trebuie să vină singure.
Sunt astfel de cartiere în fiecare țară.

Desigur,
Dacă vii aici doar pentru că vrei să admiri peisajul
Aproape cu siguranță vei ajunge să ai necazuri.

Aleea asta e puțin periculoasă...

În Japonia?
Desigur că există și în Japonia.
Doar că nimeni nu știe de ele.

Dacă am fost acolo?

Desigur că am fost.
Cea mai rea experiență în Japonia.
A fost probabil să am o armă îndreptată spre cap...

Ei, poate părea greu de crezut,
Dar astfel de lucruri se pot întâmpla și în Japonia.

Peste hotare,
E ceva normal ca și bărbații să fie violați.

Copii păreau confuzi

Deci,
Dacă vă uitați pe Google sau Apple Maps
Puteți vedea unde sunt cartierele sărăcăcioase.â

Vroiați să știți, nu?

Chiar ar trebui să vedeți singuri
Pe ce hărți le puteți vedea,
Dar dacă priviți pe o hară a orașului redată prin satelit
Vor fi districte cu nori deasupra lor.

Nu trebuie să mergeți acolo nici măcar din greșeală.
Și cu siguranță nu noaptea,
Pentru că e periculos chiar și ziua.

Aceasta este o folosire secretă a hărților moderne oferite de satelit.

Când mergeți peste hotare,
Ar trebui să verificați atât
Google Maps cât și Apple Maps
Și să le comparați.

E la fel chiar și în Japonia.

Veți putea evita problemele.
Totuși, nu fiecare cartier
Are un nor deasupra.

Sunt multe care nu au.
Judecați singuri.

Acțiunile voastre sunt responsabilitățile voastre.

Spun că, indiferent de ce se întâmplă,
Nu vă panicați.


Astăzi, mă antrenez cu dedicație absolută.
Programul este plin de dimineață până seara.

Ei, e cam greu,
Dar e interesant.

Chiar și așa,
Postarea de această dată a fost cam grea...
Programul a fost prea aglomerat.

Ei bine,
Încă o dată, voi da ce am mai bun...
Dă-i drumul!

Ei bine.

GACKT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!