joi, 22 mai 2014

Gackt blog - 25 noiembrie 2013

Vizita anuală la spital...(discuția 45 a revistei-blog extras)

Dragi mei LOVERS

Vă voi prezenta puțin din ce am postat pe revista-blog de data aceasta.
Încercați să citiți.
Mergeți aici ca să citiți tot.

Sunt aici

Am dormit în spital....
Ahahahaha.

Deși, nu e ceva de care să râzi.
Ei, din moment ce am acumulat atât de multă oboseală
Se pare că trupul meu nu a putut ține pasul
Cu temperatura care se schimba zilnic.

Ei, nu pot face nimic în legătură cu asta...


Când vine această perioadă a anului,
De cele mai multe ori ajung în spital...

În fiecare an.
Off.

Anul trecut am avut pneumonie,
Și am crezut că am să mor.

Am fost complet depășit de durere și febră
Care m-au făcut să vreau să spun ”ucide-mă”.

Temperatura mea normală e mică, sub 35 de grade
Așa că atunci când am o febră de 37 de grade, încep să mă simt amețit.
Când trece de 30, devin incontrolabil dezhidradat,
Și când trece de 40, îmi pierd conștiința...

O dată pe an, negreșit.
Febra de 40 de grade îmi face o vizită.


Sunt pregătit,
Dar cu siguranță e dureros.
De fiecare dată când ajung să mă uit la tavan astfel,
Vine un moment în care
Sunt recunoscător din adâncul inimii pentru sănătate.

Mă întorc în Tokyo astăzi, după asra.
Am fost în Osaka să mă uit la Festivalul școlii Camui Gakuen
La care am fost invitat de către moștenitorul familiei imperiale Camui
Președintele Consiliului de Studenți Kamui Gakuto.

Totuși, cumva, m-am îmbolnăvit,
Și asta a fost o problemă reală.

Ei atunci, presupun că voi continua de unde am rămas săptămâna trecută.

După ce am terminat sesiunea-foto în Bali,
Am mers în Jackarta.
Presupun că voi scrie despre sesiunea din Jakarta.

M-am trezit la 4 dimineața și m-am pregătit de plecare.
Încă era întuneric afară.


Aparent, dacă nu eram gata de data asta
Am fi întârziat.
Am fumat o țigară afară...


Zorii apăreau încet.
Astăzi mi-aș fi luat la revedere de la Bali.
M-am întristat puțin...

Cu siguranță mă voi întoarce.
Acest loc e unul din preferatele mele cu siguranță.


Am sosit la aeroport dimineața,
Dar a fost atașat (avionul?) de terminalul internațional
Și atât de îngust că îmi era greu să spun care și cum era...


Am terminat verificarea,
Și imediat m-am îndreptat către un loc de odihnă, dar...


....nu era nici un loc de odihnă.


Am găsit un loc undeva
Și am folosit timpul de dinainte de decolare să compun.
Când am ieșit afară pentru decolare
Puteam vedea terminalul internațional alături.
Deși am intrat pe acolo când am sosit.


Când am sosit în Jakarta,
În jurul aeroportului era plin cu fani indonezieni.
Se pare că au fost ”scurgeri” de informații,
Și LOVERS din Jakarta mă așteptau.
Erau și fani care încercau cu disperare
Să țină lucrurile sub control.
A fost o priveliște destul de bună.
Voi veni cu siguranță și voi face un spectacol aici.


Tocmai când mă gândeam că starea mea fizică devenea mai rea,
M-am prăbușit așa cum anticipasem...

Presupun că trupul îmi spune din când în când să mă odihnesc.

Din moment ce nu am timp să stau, m-am întors imediat la lucru.
Până la urmă, nu vă pot da ceva pe jumătate făcut.

Ieri am fost la Festivalul școlii
La Campusul Camui Gakuen din Osaka.

Se pare că și Președintele a avut o perioadă grea,
Dar a fost un festival interesant.

Ei atunci,
Imediat ce mă întorc în Tokyo,
Înregistrez pentru noua mea melodie.

Ne vedem mai târziu.

GACKT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!