joi, 15 mai 2014

Canalul GACKT - discuția 39 a revistei-blog 24.09 (25 septembrie 2013)

Sunt aici.

Sunt în Jakarta astăzi.

Huh?
Unde e Jakarta?
Căutați singuri!!!

Nu stați pur și simplu, așteptând să fiți hrăniți cu lingurița!
Pentru ce credeți că este internetul.
Așa e, deci căutați imediat pe Google.

Ce e Jakarta?

Hey, hey, hey,
E numele unui oraș...

Ar trebui să știți măcar asta...

Deci, sunt în Jakarta astăzi.

Până acum 4 zile, am fost în Bali.

Franța?
Aia e Par-ee, prostuților.

Bali, e Bali!! 
(În japoneză, Paris se pronunță ”pari” (パリ)iar Bali e ”bari” (バリ). Și ca scris, sunt apropiate.)

Nu mă faceți să vă explic totul.
E obositor, știți?

Până la ultima discuție, am fost în Bangkok, Thailanda,
Așa că, de ce m-am dus în Bali?

Stați să încerc să vorbesc despre asta în ordine cronologică.

10 septembrie 2013

Eu, GACKT, vizitam Thailanda
Pentru excursia fan-club-ului ”Yasoukai”.

Plecând de la aeroportul Narita pe 10

În fiecare an, vizităm o altă țară.
Yasoukai, care este în al 10-lea an
Se îndepărtează în fiecare an.

Presupun că sunt peste hotare mai mult de jumătate de an...

Timpul pe care îl petrec în Japonia
Devine din ce în ce mai scurt.
Din cauza asta,
Observ mai bine punctele bune și rele a Japoniei.

Devin mai sensibil la asta.

Într-o stare slăbită, zborul a fost dur pentru mine

Condiția mea fizică nu s-a îmbunătățit
Așa că timpul petrecut pe avion a fost foarte dur.
A fost chiar frig în avion.

Asta e ceva ce ar trebui să țineți minte.

De ce sunt avioanele atât de reci?

Pentru că mucegaiul crește în ele extrem de ușor.

Deci, dacă ei nu fac să fie atât de frig,
Se creează un mediu unde mucegaiul crește ușor.

Asta fiind spusă,
Frigul mă va ucide înainte de a ucide mucegaiul.

Peisajul cu care m-am obișnuit

Ei,
Ce m-am gândit când m-am dus în Thailanda era

”Economia din această țară nu crește prea mult...”

Infrastructura încă e veche.
Uzura de la aeroport a ieșit în evidență

Aeroportul vechi din Thailanda

Această țară, care a obținut o creștere rapidă acum 20 de ani,
Probabil datorită efectelor crizei financiare globale,
Abia dacă s-a schimbat în ultimii 10 ani.

Încă e toată veche...

Vechile clădiri devin și mai vechi

Îmi place Thailanda.
Sau mai degrabă, mi-a plăcut.
Desigur, nu e vorba că o urăsc acum,
Mai degrabă, în termenii sentimentelor mele,
Stagnarea dezvoltării orașelor
E doar, cumva....Asta e tot ce pot spune.

Hmph, nu doar infrastructura, ci și construcțiile s-au oprit

Desigur, oamenii din această țară sunt cu adevărat buni la inimă.
Așa cum te-ai aștepta de la o țară
Condusă de budiști,
Sunt foarte amabili.
Oricunde mă duc,
Nu e nimic care să mă irite.

Pentru japonezi, este ușor să trăiască într-o astfel de țară.

Acesta este un vehicul cunoscut ca tuk-tuk

Nu ai putea conduce unul dintre acestea în Japonia...
Chiar dacă e destul de convenabil...

Se pare că în această zi a fost inundație în Thailanda

Și așa, prima zi în Thailanda s-a terminat într-o clipită.
Îmi era foame.
Ne-am îndreptat spre un loc unde puteam mânca.

Într-un autobuz care părea ridicol de mare pentru aleele înguste.
Chiar era nelalocul lui.
Ahahahaha
E amuzant.

Am făcut-o din centru, deci e destul de mare

După ce am trecut prin câteva aleei,
Restaurantul-țintă a apărut în mijlocul lor.
Nu poate fi bine,
Să vii aici într-un asemenea autobuz mare.

Șoferul a condus fără vreo grijă.

Este un restaurant luminos

Pe drum, acoperișul autobuzului a atuns o linie de tensiune
Și m-am retras, întrebându-mă dacă vom fi electrocutați,
Dar se pare că e ceva normal pe aici.

Nimeni nu a fost surprins.

Acesta chiar este un restaurant cu o atmosferă plăcută

În timp ce petreceam cu toții, am început să mă pregătesc pentru următoarea zi.
Imediat ce m-am întors la hotel, compunerea de melodii mă aștepta.

Am lucrat la noua mea melodie imediat ce m-am întors.
Lucrez simultan cu staff-ul/membrii trupei în Japonia
Ca atunci când vin înapoi să pot începe înregistrarea.

Este o eră minunată în care să trăiești.
Poți face muzică chiar și din altă țară.

Așa că am continuat să scriu melodii până în zori...
La un moment dat, am adormit.

11 septembrie 2013

Nimic, doar taxiuri colorate

M-am trezit devreme,
Și am ieșit în oraș pentru o gură de aer proaspăt.

Apropo, a fost o furtună de blocări în trafic
Peste tot și nicăieri.

O să cadă~~~~

Mașinile se mișcau foarte încet.
Ei, nu ai de ce să te îngrijorezi atât timp cât nu lucrezi.

Nu puteai merge nicărieri așa...

Ar fi fost greu indiferent de unde mergeai...

E prea aglomerat.

Sosind la locația pentru Yasoukai

În cele din urmă, am ajuns la locație
Cu puțin timp pierdut.

Am aruncat un ochi înăuntru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!