miercuri, 21 mai 2014

Gackt blog - 17 noiembrie 2013

Epuizare (discuția 44 a revistei-blog extras)

Dragi mei LOVERS

Vă voi prezenta puțin din ce am postat pe revista-blog de data aceasta.
Încercați să citiți.
Mergeți aici ca să citiți tot.

Sunt aici.

Tocmai m-am întors în Japonia.

Să fiu sincer,
Chiar dacă nu a trecut așa de mult timp,
Când sunt singur peste hotare
Și mă întind pentru că îmi e rău
Ajung să mă gândesc la multe lucruri.

Sunt chiar și momente în care încep să mă simt slab.

Chiar și așa,
Îmi amintesc singur de scopul pentru care fac asta
Și îmi continui ziua.

Cu un zâmbet.

În orice caz,
M-am întors în Japonia în siguranță,
Dar revista-blog nu e în siguranță deloc.

Oricum, mă gândeam să schimb titlul acestei secțiuni
”Unde e GACKT acum?”

În ce?
...nu m-am gândit.

”Ce face GACKT?”
Dacă îl schimb în acesta,
Răspunsul ar fi mereu
”Scrie în revista-blog.”

”Așa spuse GACKT” (pare a fi bazat pe titlul japonez al unei cărți de Nietzche sau o piesă de Strauss)
Asta ar putea merge.
Deși nu prea iese în evidență...

”GACKT ucide!!!”
Hm, mă întreb...
Nu îmi place pentru că e prea negativ.
Dacă aș începe să ucid,
Aș ajunge să ucid pe toată lumea ca Ucigătorul Saizou...

”Poveștile perfecte ale lui GACKT” (suberu – a spune ceva jenant sau o glumă proastă, așadar spune că poveștile lui ies întotdeauna perfecte)
Am exerciții de făcut!! (habar nu am ce a vrut să spună...)
Mi-ar putea da o nevroză.
Mai lăsați-mă.

Așadar,

”Poveștile stupide ale lui GACKT”
Ar putea fi mai bine.
Toată lumea va citi normal.
Și atunci, în timp ce citiți gândindu-vă că e stupid,
Uneori vor fi lucruri profunde
Care vă vor face să spuneți ”Oh!”,
Și dacă chiar se dovedește a fi stupid,
Vă veți gândi ”Ei, a spus ”povești stupide”, nu?”
Și să vă resemnați...

Un titlu complet fără sens, ca
”OH MY GACKT!!!!”
Ce naiba.

De fapt, ar fi mai bine să fie
Titlul la întreaga revistă-blog.

Poate voi face rapid chiar și tricouri ”OH MY GACKT!!!!”
Și să le dau tuturor drept cadou.

Atunci, presupun că voi schimba titlul începând de săptămâna viitoare?

Poate că e puțin prea devreme.
Ahahahahaha

Titlul de la început până acum a fost grosolan.

Ei atunci,
Începând cu prima discuție din anul viitor,
Titlul revistei-blog va fi
”OH MY GACKT!!!!!”

Posibil să fac câteva bunuri amuzante să meargă cu asta.

Presupun că voi încerca să le fac la timp pentru cadourile de Crăciun.

Ei atunci....
Pariez că vreți să știți cât de mult din ce am spus e adevărat.

GACKT acționează asupra lucrurilor pe care le spune, chiar dacă sunt stupide.

Ei, așteptați și vedeți.

Ei atunci,
Presupun că ar trebui să continui de ultima dată.

După ce am terminat sesiunea-foto
Pentru calendarul 2014,
Ziua pe care o programasem în caz că sesiunea se prelungea
A devenit zi liberă pentru mine.

Ultima mea zi în Bali.

M-am trezit dimineața
Și am realizat încă o dată
Că era prima mea zi liberă după mult timp.

Deci, ce e de făcut?
Mai întâi a fost antrenamentul.

Dacă nu recuperez ce am ratat,
Corpul meu va deveni nefolositor.

Așadar, după ce m-am trezit m-am pregătit pentru antrenament.
Chiar în timp ce exersam,
Cuvintele ”zi liberă”, lăsând un ecou în mintea mea,
Erau foarte plăcute.


Am ieșit afară după ce m-am spălat pe dinți.
Era foarte frumos.
O dimineață bună.


Sincer, m-am putut bucura chiar și doar la acest hotel.
Privind în jur, vezi astfel de lucruri.


Asta era aproape de intrarea de la camera mea.
Un loc în balcon.

Ar fi fost frumos să stau acolo și să fumez o țigară.

M-am îndreptat imediat spre camera de antrenament.


E mare, nu?

Staff-ul încă dormea undeva în camerele acestea.

Unul din visele mele era
Să trăiesc undeva, ca aici, cu prietenii mei.
Am împărți o grădină,
Și când ne-am trezi dimineața
Ne-am spune ”bună dimineața”.

Presupun că s-ar simte ca o tabără de școală.

Sunt mulți japonezi care stau prost la acest fel de lucru.
Deși întotdeauna mă gândesc, e în ordine dacă camera mea nu e atât de mare,
Dacă pot împărți multe lucruri cu toată lumea...

Mă întreb dacă la a împărți stau prost japonezii...?


E o grădină drăguță.
Dacă mergi pe aici, ești aproape de sala de gimnastică.


Poți vedea piscina.
Toți copii erau în piscină de dimineață.
Sunt plini de energie.

Îmi plac casele cu piscine,
Dar nu intru niciodată în ele.

Nu îmi place să fiu în apă.
Îmi aduc aminte de momente traumatice.


Am sosit în sala de gimnastică.
Am fost dezamăgit.

E prea mică.
Ei, presupun că nu multe persoane vin la un resort și fac exerciții.

E păcat.


Chiar și așa, chiar e mică.
Ei, ce ar trebui să fac astăzi...?

În timpul turneului,
Corpul meu s-a micșorat cu o mărime,
Așa că am pierdut mult din masa musculară.

Se pare că dacă îmi fac corpul cu o mărime mai mare,
Mă pot mișca mult mai ușor.


Am început imediat să fac ridicări în L.


Din momentul în care m-am întors în Japonia
Mi-am zis ”Ce naiba se...”
Programul e atât de greu
Încât și corpul meu țipă.

Ei, întotdeauna fac astfel de lucruri.

Numărătoarea până la festival a început.
Anul acesta, Președintele a pregătit ceva cu multă iubire
Așa că fiți buni și așteptați cu nerăbdare.

Ei bine, mă întorc la lucru.

Ne mai auzim.

GACKT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!