sâmbătă, 10 mai 2014

Canalul GACKT - discuția 32 a revistei-blog 14.07 (16 iulie 2013)

Unde este GACKT acum?

Sunt aici.

Încă e 4 dimineața....

Sunt în Shizuoka astăzi.
Am început să filmăm un nou proiect.
Un film.


 Arată ca o parte rurală a Los-Angeles-ului....

Probabil că încă nu vă pot spune detaliile...
De fapt, ar trebui să fi fost anunțat în această dimineață.

Pe media va fi difuzată pe la 5 dimineața
Așadar, presupun că unii oameni vor fi văzut la știri undeva.

La make-up, de la 3:30 dimineața

Joc acest rol pentru prima dată după mult timp.

Prințul Viselor (Yumeoji)....

Așa e,
”Akumu-chan” va fi făcut film.

Vreau să ating asta în mai multe detalii
În altă discuție, dar în momentul acesta vreau doar să dorm...

Nu sunt bun cu piscinele

Am ajuns în Shizuoka la 3 dimineață,
Și acum e 4 dimineața,
Filmarea începe de acum.
Offff.....

Posibil să-mi placă să am acest gen de lucru în grădina mea

Pentru că deja am câteva alte proiecte
La care lucrez simultan,
Capul meu este plin de lucruri.

Am crezut că poate mă voi pierde în ecouri de la turneu și concerte,
Și că nu voi fi capabil să fiu scos, dar....

Nu am voie să mă pierd în asemenea sentimente.
E prea trist.

Deja am multe pe cap și sunt ocupat cu multe lucruri.

Astea fiind spuse, ei,
Am pus capăt abstinenței de la alcool, și
În sfârșit am deschis o stică de vin zilele astea.
Din moment ce turneul s-a terminat în siguranță,
Am încercat o sticlă de Chateau Mouton Rothschild.

Acesta este un vin vechi din 92

Am golit sticla aproape imediat.
Și atunci eram complet beat.

Această sticlă de Mouton ar trebui comemorată,
Așa că o voi da cuiva drept cadou.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!