joi, 29 mai 2014

Gackt blog - 8 ianuarie 2014

Anul 2014 (discuția 49 a revistei-blog extras)

Dragi mei LOVERS

Vă voi prezenta puțin din ce am postat pe revista-blog de data aceasta.
Încercați să citiți.
Mergeți aici ca să citiți tot.

Un An Nou Fericit.
Noul An va ataca cu forță maximă,
Așa că toată lumea să se asigure că împing, împing,
Să continue să împingă!
...Ce tot spun....?

Înregistrez încă de la începutul anului
Așadar nu se simte deloc că e Anul Nou.

Ei, fratele meu Nakano m-a întrebat dacă am putea petrece Anul Nou peste hotare
Și m-am gândit că mă voi putea relaxa,
Dar am sfârșit prin a înregistra.
Ahahahaha.

Presupun că îmi place să lucrez.

”S-au întâmplat multe în 2013...”

Am un sentiment pe care îl pun în fiecare an, în perioada asta
Când privesc în urmă la anul ce a trecut.

Serios, multe lucruri se întâmplă în fiecare an.

Să aruncăm o privire rapidă la anul ce a trecut...?

Ca întotdeauna, am călătorit mult peste hotare,
Dar programul meu de anul trecut a fost plin cu excursii peste tot.

Simt că am călătorit mult în Asia.
Primul, Guangzhou.


Îmi amintesc că am fost rugat să merg în Guangzhou
Într-un avion privat pentru câteva zile,
Așa că mi-am făcut timp forțat.


Ei, am fost surprins să zbor din aeroportul Haneda
Spre China într-un avion privat...


Era destul de întuneric când sosisem.
Așa că am mers direct la hotel,
Și în următoarea zi, când m-a invitat la el acasă,
A fost când am fost cel mai surprins...

Am fost foarte surprins
Că erau astfel de case în China.
Ce naiba e asta, un castel???


Ei, am mers în multe țări și după asta.
Hong Kong pentru o întâlnire de afaceri.
Nu știu nici măcar de câte ori am fost în Hong Kong,
De atâtea ori am fost.

Ei, e ușor să-mi văd prietenii acolo.
Așadar m-am dus în Hong Kong de mai multe ori pentru asta.


Hong Kong este unul dintre locurile mele preferate.
Nu vreau să trăiesc acolo,
Dar e un oraș amuzant de vizitat.



Am fost uimit de peisajul din timpul nopții.
Deseori se numește priveliștea de un milion de dolari.
Și acesta este un hotel care îmi place.
Ei, de fapt, abia dacă stau în hotel,
Dar îmi place cum este construit.
În special baia.
Această baie mică e cam sexy...


Și apoi, Thailanda.
Am fost pentru prima dată după mult timp în Thailanda,
Dar asta este o altă țară dintre cele preferate.
Dar nu pot nega că se simte că dezvoltarea s-a oprit în Thailanda.
Chiar și aeroportul pare vechi.


Oamenii din Thailanda sunt foarte amabili.
Sunt oameni foarte sinceri.
Îmi place și cum gătesc,
Și nu mă supără umiditatea.



Nu contează unde mă duc, nu fac nimic decât muncă...

Cred că multe persoane simt astfel,
Dar sunt de părere că ar trebui să-ți folosești timpul liber.
Îmi fac timp să merg să văd priveliștile,
Și mă duc în baruri în mod regulat.


Acesta este un bar care îmi place
Și locul meu preferat din Thailanda.
Și,
Mâncarea este ridicol de scumpă!
Când vin aici,
Doar beau.


Întotdeauna merg la Starbucks în timpul zilei.
Nu contează în ce țară sunt,
Trebuie să verific gustul Starbucks-ului local.
Ai putea aproape spune că sunt un manager general Starbucks,
Pot chiar și descrie diferențele din fiecare țară.



Și Bali.
Orașul care m-a făcut să-mi placă Indonezia.
Să-l descriu într-un cuvânt ”la întâmplare”.
Chiar și în aeroport era haos.



Oricum, erau multe persoane.
Când auzi cuvântul ”Bali”,
Presupun că imaginea care îți apare în minte
E plină de resorturi, dar e așa?



Ei, asta cu siguranță se potrivește,
Dar dacă mergi vreodată în această țară,
Vreau să vizitezi piața de fructe și legume.
Asta cu siguranță e mai interesant.


Se întinde astfel la infinit.


La întâmplare, huh?



Desigur, și resorturile sunt la un nivel înalt.


Aceasta este poza mea preferată a anului.
Priviți!


Vreau să o fac poster pentru Bali.
Sau poate pe asta.


”Eu...”


”IUBESC BALI~~~~~!!!!”


”Bun venit~~”


Privind înapoi la 2013, când am început să scriu,
Chiar dacă sunt doar câteva luni, numărul de evenimente este mare.

Nu pot scrie chiar tot, ci doar pe scurt.
A fost un an destul de dens.

Am fost purtat peste tot în Japonia,
Și de asemenea, am zburat prin diverse locuri peste hotare.

De fiecare dată, există o nouă întâlnire, o nouă descoperire.
Creierul meu caută întotdeauna noi stimuli.

Așadar, o călătorie fără oprire.

Și în anul 2014 voi ataca.

Pentru voi,
Să fie un an de care să ne amintim.

Veniți la mine.

GACKT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!