marți, 13 mai 2014

Gackt blog - 27 august 2013

În condiții de siguranță...(discuția 36 a revistei-blog extras)

TUTUROR DEARS AI MEI

Vă voi prezenta puțin din ce am postat pe revista-blog de data aceasta.
Încercați să citiți.
Mergeți aici ca să citiți tot.

Sunt aici.

În ploaia care cade....
În frigul trădării... (Cred că se referă la faptul că vremea a devenit brusc rece)
După ce am exersat călăritul,
Am sosit în Joetsu, Niigata în Tochigi,
Noaptea trecută.

De ce sunt în Joetsu?

Hey, hey, serios?
O să mă întrebați asta?

Cel puțin, depuneți efortul de a-mi învăța programul.
Mâine, 25 august, aici în Joetsu, Niigata
Se va ține ”Kenshin Kousai”
Ca dedicație pentru Uesugi Kenshin!!

Și????
Am venit să mă uit la festival?

Așa e,
Am venit să-mi fac amintiri frumoase pentru această vară...

GREȘIT!!!

Nu este așa, nu?
Particip ca Oyakata-sama! (lord, se referă la Uesugi Kenshin)

Hey, hey, mai lăsați-mă.
Dacă o să-mi puneți astfel de întrebări,
Este o insultă pentru cei
Care au stat în ploaie
Încă de dimineață pentru a cumpăra lucruri, nu?

În prima zi de călărie în Tochigi,
Am călărit 3 zile în continuu
În timp ce apa curgea pe mine de la soarele fierbinte
Și spatele meu a devenit amuzant....


Dacă vă întrebați de ce am călărit atât de mult timp,
Calul pe care am încercat inițial să merg
A slăbit în căldura verii,
Și mi s-a schimbat brusc calul.


Hey, hey
”Căldura verii”?
Pune KiAi!!!!

Chiar în timp ce mă gândeam la asta,
Snowman, pe care l-am călărit pentru prima dată
Era foarte bun de călărit.

E mare,
Și curajul său este ferm.


Fiecare pas este mai lung decât mă așteptam,
Și face mișcări mari,
Dar asta e bun pentru mine.

Tot ce a mai rămas de îngrijorat
Este dacă va fi sau nu emoționat
În fața a 300000 de oameni.

Ei,
Am făcut tot ce am putut.
Tot ce a mai rămas este să fac spectacolul real.


Încă o dată, în seara aceasta,
Repetiția finală va începe.
Dacă totul pare bine, atunci,
Ar trebui să fim pregătiți să mergem mâine.

Dacă nu e bine, atunci,
Vom trece aceea piedică când va fi timpul.
Ahahahahaha.

Ei, nu pot să nu mă gândesc la
Lucrurile care nu ar trebui să se întâmple.


În cele din urmă, a avut loc Festivalul Kenshin.
Au fost multe persoane care au venit de departe.
Am fost bucuros.
Când eram pe cal, m-am gândit la ceea ce se întâmpla.
Îi mulțumesc lui Snowman, care s-a comportat admirabil.
Aș vrea să mulțumesc tuturor.

Ce bine că Snowman a fost salvat. (de la tăiere??? Nu înțeleg la ce se referă)

Ahaha.

Ei bine,
Și astăzi voi lucra.

Ei,
Am plecat.

GACKT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!