sâmbătă, 10 mai 2014

Gackt blog - 9 iulie 2013

Turneul s-a sfârșit (discuția 31 a revistei-blog extras)

TUTUROR DEARS AI MEI

Lăsați-mă să vă prezint puțin din ce am postat pe revista-blog.
Vă rog să citiți.
Am scris înainte de ultima zi a turneului


Sunt aici.

Sunt într-o cafenea mică în Yokohama acum.
Este comfortabil, și atmosfera este bună de asemenea
Așa că mă pot relaxa.

Am venit aici după spectacol.
Să scriu asta.

Sper să ajungă la voi înainte
De spectacolul final de mâine.

Cu siguranță, așa îmi place să fie cafenelele

Oricum, îmi place sunetul.
Sunetul boabelor de cafea care sunt prăjite.

Îmi plac cafenelele ca aceasta.
Am căutat mult timp una.

Cappuccino-ul e bine făcut, de asemenea.

 99 de puncte pentru aromă și artă

Să ne întoarcem puțin înapoi.

Dimineața, am fost la colțul de la ”Red Brick” Yokohama.
Am venit să mă bucur de cafea,
Dar sincer, am fost dezamăgit.

Nu stai la rând pentru o cafea....

Nu știu de ce organizatorii au ales acest loc,
Dar era prea aglomerat și nu era amuzant deloc.

Ei, cafenelele nu ar trebui să fie atât de pline.

Presupun că din punctul lor de vedere, sunt fericiți că fac profit,
Dar să ajungi să faci rând este un alt lucru....

Presupun că e bine pentru persoanele cărora le plac mulțimile....
Dar eu nu mă pot descurca deloc.

Am decis să plec după un cappuccino....

Se pare că exersează...noroc

Când am privit cappuccino-ul care a fost pregătit cu atâta efort,
Starea mea ușor iritată s-a mai calmat.

Poate că voi deschide o cafenea în Yokohama....
Nu prea sunt cafenele decente.
Este păcat,

Ar fi grozav dacă ar fi fost o cafenea minunată
În jurul parcului ”Minato no Mieru Oka” (numit după o melodie din 1940)
Sau undeva....

O cafenea care nu trebuie să-și facă griji de profit.
Una pe care localii chiar să o iubească.

Mi-ar plăcea o asemenea cafenea mică și minunată....

Deși ”Red Brick” este drăguță...

Oh, așa e.
Am scris despre pe LINE acum câteva zile,
Dar am reușit să ajung la ziua de 40 de ani.

De ziua mea, 4 iulie,
Am ținut un concert-petrecere
La Arena Yokohama cu DEARS ai mei, familia mea.
A fost foarte emoționant.


Am putut să-mi termin
Primul meu turneu solo în 4 ani fără vreun incident.
Mulțumesc enorm tuturor.

Multe s-au întâmplat...

La început, nu știam dacă va merge.
Dar până la urmă, toată lumea a reușit.
Dar nu puteam merge astfel.

Membrii trupei, dansatorii și staff-ul implicat,
Cu toții trebuie să stea pe picioarele lor mai ferm,
Și să lupte.

Terminând acest turneu,
Este ceva în interiorul meu
Ce am reușit să pun în cuvinte.

”Ce este familia”

Nu am putut să exprim asta bine în cuvinte.

Nu e vorba doar
Despre legăturile de sânge,
Și nici despre sentimente.

Când spectacolul s-a terminat,
Maseuza mea mi-a spus asta în cabina de probă.

”Waka, mi-am dat seama de ceva.
Am simțit în timp ce mă uitam la spectacol.
Sora ta mai mare și Mai sunt rude prin sânge.
Dar nu asta înseamnă familie.
Să aveți același sânge prin vene nu e ceea ce vă leagă,
Ci să vărsați sânge împreună...”

Asta a lăsat un ecou în inima mea.

Suntem o familie pentru că am vărsat sânge împreună.

Este despre a fi pregătiți să înfruntăm durerea.

Nu e bine doar să ne ascundem după ceilalți.
Nu e bine să te ascunzi în spatele altuia.

Pregătirea de a înfrunta durerea.

Asta ar putea fi ceea ce membrii trupei,
Dansatorii și staff-ul ar avea nevoie cel mai mult.

Fără asta, nu putem trece la următorul lucru.

Cei a căror sentimente și acțiuni au devenit o rutină,
Vor dispărea cu siguranță până la urmă....

Am înțeles asta imediat.

Și, asta e ceea ce am simțit cel mai mult în ziua finală.
Nu este sfârșitul.

Este începutul.

Vreau să mulțumesc tuturor DEARS care m-au sprijinit
Din adâncul inimii mele.

Vă mulțumesc enorm.

GACKT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!