duminică, 25 mai 2014

Gackt blog - 9 decembrie 2013

În Malaezia (discuția 46 a revistei-blog extras)

Dragi mei LOVERS

Vă voi prezenta puțin din ce am postat pe revista-blog de data aceasta.
Încercați să citiți.
Mergeți aici ca să citiți tot.

Sunt aici.
Sunt în Malaezia.


Japonia vs Malaezia.
Sunt ca un ambasador de încredere
Pentru meciul de fotbal internațional de prietenie.


Voi cânta imnul național
Și îi voi face pe oamenii din Malaezia
Din lumea financiară și politică
Să recunoască încă o dată punctele forte a Japoniei.


Recent, am fost chemat în multe locuri
Să fiu chipul națiunii,
Presupun că acesta este totalul
A ceea ce am făcut până acum.


Sunt foarte recunoscător tuturor LOVERS ai mei
Care m-au sprijinit întotdeauna.

De când am venit aici,
Am verificat știriile economice toată dimineața.


S-a determinat că Japonia va avea 23 trilioane de yeni în roșu anul acesta.
S-a decis în planul medium de administrare financiară
Ca în 2014 și 2015, deficitul va fi redus cu 4 trilioane de yeni în fiecare an,
Dar asta nu e destul pentru a ajunge din urmă.

Toată lumea înțelege cât de periculoasă
Este situația curentă a administrării financiară a Japoniei?

Proporția datoriei publice către GDP
Este cea mai rea din majoritatea țărilor industrializate din lume.


Dacă priviți la asta istoric,
Este la nivelul zilelor de terminare a celui de-al doilea Război Mondial,
Cu alte cuvinte,
Situația economică e la fel de rea
Pe cum era când eram în război.

Înainte, pe 22 mai,
Media Nikkei era să treacă de 16000 de yeni,
Dar după ce a atins 15800,
A scăzut iar și iar.


Asta a fost acum jumătate de an.
În sfârșit testează iar pragul de 16000 de yeni.

Oamenii care nu înțeleg despre ce vorbesc acum
Ar trebui să muncească din greu să înțeleagă.

Continui să spun asta,
Dar aceste lucruri sunt lucruri evidente
Pe care ar trebui să le știți și să le înțelegeți
Ca persoană ce trăiește în Japonia.


Totul va începe
Când toți individual vom simți pericolul.

În sfârșit începem să putem vedea
Semnele unei recuperări economice.

Dacă eșuăm,
Japonia se va prăbuși.

Se pare că am putut obține un drum spre recuperarea economică
Cu decizia de a se ține Jocurile Olimpice în Tokyo,
Dar asta cu siguranță nu este un moment în care să fim optimiști cu ochii închiși.

Toată lumea trebuie să se încurajeze singură încă o dată.
Media Nikkei de astăzi chiar este la acel punct de cotitură,
Scăzând iar.

Dacă o ține tot așa,
Atunci este incert dacă vom trece de 16000 de yeni anul acesta.


Asta fiind spusă,
Aici e continuarea de săptămâna trecută.

Indonezia, a doua zi de poze.
Chiar dacă sesiunea a început dimineața devreme
Toată lumea era veselă.


Ceva amuzant s-a întâmplat dimineața devreme.
Când am cerut să mă uit într-o oglindă,
Make-up artistul a spus ”Am uitat să aduc una...”


Nu am simțit că mă enervez
Și să spun ”Hey, hey, dar asta nu e greșit?!”,
Așa că am căutat ceva să folosim (ca oglindă)
Și mi-au adus o oglindă de la mașină.
Ce naiba!?


BIMA își aștepta rândul
Și m-am uitat tot timpul cât am filmat.


Nu este o dimineață neplăcută în Malaezia.

Îmi este frig probabil
Pentru că nu îmi place clima de aici.

Camera are un nivel mare de umiditate,
Și din moment ce e așa de mare așa de mare,
Nu e nevoie de umidificator.

Totuși, pentru că nu îmi fac griji,
Întotdeauna mă înmoi aici.
Poate...

M-am gândit că uneori bărbatul trebuie să iasă din starea de luptă.

Când mă plimb peste hotare,
Dau peste diferite persoane,
Și uneori ajung să fiu iritat.

E mai bine să faci sex aici.

Și chiar și astăzi...

Ei, trebuia să o spun.

GACKT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!