marți, 6 mai 2014

LINE - 25 iunie 2013

Ei, în sfârșit am terminat de editat revista-blog.
Cei care doresc să citească,
Accesați link-ul de aici


Ah, posibil încă să se încarce.
Dacă nu puteți vedea, încercați iar mai târziu.

Această discuție a Ziarului Nakadashi GACKT
A ajuns să fie iar destul de lungă.
Sunt chiar obosit...
Nu am nici o idee cât de multe drumuri am făcut până la Haeneda luna aceasta...


Aici este unde am coborât la aeroportul Takamatsu.
A fost plăcut și reconfortant.
Presupun că îmi plac astfel de lucruri.


Ei, lucrez în Kagawa.
Tocmai am sosit în Kagawa seara, și încă lucrez la o cafenea.
Majoritatea, conform programului.


Aranjez o nuvelă, dar nu prea fac nici un progres.
Mă înec în prea multe lucruri pe care trebuie să le fac.
Și a fost și revista-blog, nu?
Și această postare pe LINE.

Motivul pentru care postez pe LINE
Este că acum câteva zile când filmam ASIA VERSUS,
Nancy din Taiwan a venit la mine și brusc a dat mâna și a spus,

”Te rog, postează pe LINE~~~~”

”Nu începe și tu să o spui!!!”
Am spus, căzând în genunchi.
La naiba!

Ei, am postat pe LINE așa cum am promis.
Aceasta este Nancy.


Apropo, în cameră, mi-am verificat corpul care a devenit mai slab.
E atât de trist....
Că m-am micșorat atât de mult.


Vă rog să nu îmi mai dați lucruri de făcut.
Vreau să merg afară și să mă joc.

Oh, așa e,
Astăzi am văzut nuci macadamia
Cu coajă pentru prima dată,
Dar am fost surprins de cât de tari erau.


Nu le poți sparge cu mâinile.
Trebuie să folosești un instrument.


Deci acestea sunt nucile macadamia?
E de speriat că nu știam.
Nu știm nici măcar ce punem în gură....
Am reflectat.


Toată lumea tocmai a învățat ceva nou, nu?
Ar trebui să fi mândru.

Nucile macadamia sunt grozave.

Clasa este liberă.

Oh, așa e,
Acestea sunt noile mele melodii

”Sakura Chiru”

”CLAYMORE”

Da-ții drumul și ascultați-le.

Oh, apropo,
Mulți fani au trimis această poză.


Este această persoană faimoasă sau ce?
Nu prea înțeleg, dar mulțumesc.

Apropo, cred că toaleta de aici e cea mai drăguță toaletă din Japonia.


Și muzica ce cântă la toaletă este ”Laputa: Castle in the Sky”.

Cam periculos, nu? Mă simt de parcă am să fiu ”furat”....

Așa e, este timpul să mă întorc la muncă.
Toată lumea să aibă vise minunate.

GACKT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!