miercuri, 28 mai 2014

Gackt blog - 18 decembrie 2013

La Festivalul Kamui Gakuen...(discuția 47 a revistei-blog extras)

Dragi mei LOVERS

Vă voi prezenta puțin din ce am postat pe revista-blog de data aceasta.
Încercați să citiți.
Mergeți aici ca să citiți tot.

Sunt în Chiba acum.

M-am întors din Malaezia,
Și am primit imediat un telefon
De la Președintele Consiliului de Studenți Camui Gakuen,
Spunând

”Te rog, vino și distrează-te la Campusul Chiba!”

M-am gândit cî era mai degrabă în ultimul minut....
Dar mi-am schimbat programul,
Și m-am dus să văd spectacolul din Chiba
Cu intenția de a mă distra.

Ei atunci,
Am fost surprins de cât de neașteptat de frig s-a făcut în Japonia.

Au fost un număr amețitor de filmări pentru TV,
Așadar condiția mea fizică s-a deteriorat puțin.
Nu sunt multe poze pe care le pot posta, dar...


Nikkei a urcat
Din cauza publicării statisticilor angajaților din U.S.

Și-a revenit repede de data asta.
Dacă vă gândiți că ultima dată când a scăzut,
Se pare că până și dorința oamenilor de a-și reveni
O sprijină.


În iulie a acestui an
Am pus un pariu cu prietenii mei
Despre cum va fi Nikkei la sfârșitul acestui an,
Iar prezicerile mele au fost minunat de precise.

Priceperea mea pe economie nu e rea deloc.

Printre prietenii mei,
Au fost cei care au spus că va trece de 18000 de yeni,
Dar opinia mea a fost,
”Prevăd că își va reveni până la 18000,
În mijlocul anului viitor.”


De ce?

Hmm,
Ar fi dificil să vă ofer întreaga explicație aici,
Dar pentru început, Japonia muncește cu disperare
Să-și refacă economia.

Pentru a guverna Japonia dintr-o cădere,
Și să-și revină complet,
Cu siguranță avem nevoie de câteva tehnici de foc.

Prima dintre acestea
A fost anunțată spectaculos,
Decizia de a ține Jocurile Olimpice în Tokyo.

Asta a fost splendid.
Sau mai degrabă,
Este un fapt indisputabil
Pentru care diverse puteri au muncit.


Sincer,
Faptul că războiul civil sirian a început,
Mi-a făcut să mi se ridice părul de pe gât.

”Nu pot ține Jocurile Olimpice în Orientul Mijlociu acum...”

Îmi amintesc că șopteam.
Ca un război civil să apară într-un astfel de moment,
Când se stabilise deja că
Jocurile Olimpice se vor ține în Orientul Mijlociu,
Părea complet ca și cum cineva plănuise să se întâmple asta...

Ca Japonia să fie aleasă
Chiar și când problemele cu ractoarele și radiațiile nu au fost rezolvate,
E ceva ce ar trebui să vezi ca fiind munca multor ”puteri”.

Ei, asta înseamnă că Japonia a făcut un pas spre recuperare.
Dar doar asta nu va fi destul.


Ceea ce va deveni următorul pas
Este negreșit factura la cazino.
Și așa cu siguranță va trece.

Ei, o vor trece indiferent de ce se întâmplă.
Se spune că piața cazinourilor în Japonia
Trece de un trilion de yeni.

Dacă este adevărat,
Vom fi pe a doua sau a treia țară, vorbind de cazino.
Făcând asta, putem mări și industriile asociate.

Atât Jocurile Olimpice în Tokyo
Cât și deschiderea cazinourilor în Tokyo și Okinawa
Vin înaintea ochilor noștri.

Este un plan minunat.

După asta, vom avea nevoie de măcar încă două tehnici de foc sigure,
Dar voi vorbi despre asta mai târziu.

Ei atunci,
Aici este continuarea de ultima dată.

Era ultima zi de filmare în Jakarta, Indonezia.

Filmarea a decurs bine.
Ei, era ultima zi de filmare pentru mine,
Și toată lumea era destul de agitată.

Așa sunt ultimele zile.


Filmarea pentru partea digitală a început de dimineață.
Eram înghesuit în acest depozit de ceva timp.
Era destul de prăfuit, dar am rezistat cu KiAi.


Ei, filmarea a fost constant plină de râsete,
Așadar chiar și în această locație,
Când m-am gândit că e ultima zi, eram trist.


În pauze, am exersat replicile împreună.
Eu am interpretat în engleză și el a interpretat în indoneziană.

Am mers mai departe cu filmarea
În timp ce lucram la sincronul nostru.

Ei, toată lumea e obișnuită și cu asta.


Filmarea a decurs cu ușurință.
Se părea că și majoritatea părților celorlalți actori erau terminate.


De obicei, m-aș întoarce în cabina mea,
Dar în aceea zi am decis să rămân pe platou până la sfârșit...
Am privit filmările.

Toată lumea era plină de energie.

Era un sentiment bun.


În timpul pauzei, am ieșit să iau o gură de aer curat.
Era un copac uriaș și m-a surprins.
Cât de mare era?
Să-l măsurăm?


”Hey, Ryou. Du-te și stai lângă acel copac.
E greu să-ți dai seama cât de înalt e,
Așa că dacă stai lângă, oamenii își vor da seama.”

”Am înțeles~~~!!!” a țipat Ryou și a fugit.
În sfârșit, a ajuns la baza copacului.


E înfricoșător, nu?
Un copac atât de mare stând pur și simplu într-un astfel de loc.

Jakarta e de temut.

Atunci m-am întors la filmări.
Atunci a început iar filmarea pentru partea mea.
Am făcut cu rândul: filmare – pauză.


Și am trecut la ultima filmare, ceea care urma să se țină afară.
Și a fost cu un public general.


Filmarea a început imediat pe stradă,
A fost înnebunitor.
A trebuit să dau interviu în pauzele de la filmări.

Nu era timp.



Ieri
Am fost la Festivalul Camui Gakuen din Chiba,
Iar cei din F9 erau foarte chipeși, dar se descurcau foarte bine,
Erau serioși...

Și eu trăiesc astfel.
Pentru că e foarte greu.

Acel volum, periculos...

Au cântat și melodiile mele.
Toate au fost pentru a-i mulțumi pe toți de la Festival.

Și,
La sfârșit am fost foarte surprins, când au spus ”SEX JAPAN”. (nu sunt foarte sigură)

Puterea celor din Camui Gakuen...
Am fost și eu surpins că am spus-o clar.

De asemenea, și cei care au fost la festival.

Președinte, poți să o spui de asemenea și
La finalul din Sendai, pentru că eu voi veni să o spun.

Ei, ei,
Acum înregistrez noua mea melodie ”P.S. I LOVE U”.

M-am tot chinuit de ceva timp,
Și în sfârșit pare a fi gata.

Ei, ne mai auzim.

GACKT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!