miercuri, 21 mai 2014

Canalul GACKT - discuția 43 a revistei-blog 4.11 (4 noiembrie 2013)

Sunt în mijlocul unei crize de râs.

Ei, să fiu sincer,
A fost un moment înainte de a începe să râd de fapt.

Ei, în cele din urmă,
M-am gândit, asta înseamnă să fii stupefiat...
Și m-am întristat.

În Japonia,
Sunt din ce în ce mai mulți
Reporteri care scriu acest gen de lucru.
Chiar s-a terminat...

Ei oricum,
Presupun că voi lua ”Tokyo Sports” ca exemplu.


A început când câțiva membrii ai fan-club-ului meu, LOVERS,
Mi-au trimis asta, spunând
”Scriu astfel de lucruri? Ești bine?”

Ei, nu trebuie să mă întrebați dacă sunt bine sau nu
Ci dacă acest reporter este întreg la minte.

Titlul este
”GACKT denunțat ca hărțuitor sexual!”

Ahahahahaha
Ce naiba?

Okay, să aruncăm o privire la articol.

”S-au spus multe despre hărțuirea sexuală a lui Mino Monta (gazdă TV) urmată de arestarea fiului său, încercând să fure...dar în umbra acestui lucru, acest ziar a aflat că misteriosul și chipeșul cântăreț GACKT (40 ani) a cauzat de asemenea un incident sexual. Locația este un club de mare clasă din Nagoya. Se pare că GACKT a fost denunțat ca hărțuitor sexual de către o animatoare mult mai tânără. Ce s-a întâmplat? Am investigat aceea noapte.

”Nu am crezut niciodată că am să văd ziua în care GACKT să fie denunțat de către o fată ca hărțuitor sexual” a spus o sursă din industria muzicii, care îl cunoaște pe GACKT, cu un râs amar.

În iunie a acestui an, GACKT a vizitat Nagoya în timpul turneului. În aceea noapte, un deranjament a apărut la un club de mare clasă din districtul de entertaiment, la care a mers un grup din staff, inclusiv GACKT.

A apărut asemeni imaginii lui grozave de la televizor, și și-a cerut dreptul său la o cameră VIP, purtând ochelarii de soare. Apoi, cu două fete de la club de fiecare parte, a început să bea. Totuși, a băut doar puțină șampanie la început și a rămas complet treaz.

Staff-ul care l-a acompaniat a încercat cu disperare să însuflețească atmosfera, dar lui GACKT nu i-a plăcut asta și a spus povești abia amuzante. Chiar și fetele, simțindu-se necomfortabile, au încercat să vorbească cu el, dar le-a ignorat mai tot timpul. Avea câte un braț după umărul fiecărei fete, și pur și simplu consuma băuturi ușoare. Apoi, când a fost timpul să plece, o concluzie surprinzătoare aștepta! ”Când GACKT se pregătea să plece, le-a spus tuturor fetelor ”Mulțumesc, acesta este un cadou din partea mea” și le-a sărutat pe fiecare. Desigur, erau fete care erau încânttate de lucrul acesta, dar o fată s-a supărat pe atitudinea lui respingătoare...”Nu te cunosc și nu sunt fana ta, hărțuitor sexual!”” (de la o anumită fată din club)

GACKT a rămas destul de calm. În ciuda șocului tuturor din jurul lui, și a abuzului umilitor, a părăsit clubul fără nici o schimbare de expresie.

Totuși, să sărute toate fetele în timp ce arunca asemenea replici respingătoare, trece dincolo de ”grozav” într-o glumă. Nici măcar faimoasa gazdă de la TV nu ar fi putut-o face. Totuși, conform persoanei noastre de dinainte din industria muzicală ”E ceva la ce te-ai aștepta de la el”, ceva ce îți dă fiori pe șira spinării.

”Din ceea ce am văzut, salută fetele pe care le întâlnește pentru prima dată cu o îmbrățișare și un sărut, și dacă e interesat, întreabă cum le cheamă. Chiar și când bea, e doar îmbrățișări și săruturi. Am fost surprinsă să îl aud spunând ”Iertare, am făcut-o neintenționat” după ce sărută brusc pe cineva (râde). Chiar și când invită pe cineva pentru sex, o spune într-un mod lăudăros, ca ”Dacă vrei să mă faci, ar trebui doar să spui”.”

Nu contează cât de ”Casanova” era în trecut, acum are 40 de ani. Printre frumoasele doamne ale nopții, sunt multe care nu știu de zilele de prosperitate ale lui GACKT. Dacă nu începe să se comporte ca și cum ar ști diferența, posibil ca să fie tratat ca un moșneag hărțuitor sexual.”

Din moment ce au prezentat conținutul astfel,
Această revistă-blog este în siguranță.

” În iunie a acestui an, GACKT a vizitat Nagoya în timpul turneului. În aceea noapte, un deranjament a apărut la un club de mare clasă din districtul de entertaiment, la care a mers un grup din staff, inclusiv GACKT.”

Dacă încep cu concluzia,
Mai înainte de toate, nu am mers niciodată la un club de cabaret.
Sau oriunde când am fost în Nagoya.

Ei, aș putea termina aici,
Dar din momet ce e amuzant, să mai săpăm puțin.

”Apoi, cu două fete de la club de fiecare parte...”

Două fete dintre cele mai frumoase?
Dacă sunt, vă rog prezentați-mi-le.
Okay, okay, mergem mai departe.

”...a început să bea. Totuși a băut doar puțină șampanie la început, și a rămas complet treaz.”

În timpul turneului
Nu beau un strop de alcool.
Mai mult, nu beau șampanie.
Sunt alergic.
Ahahahaha.

”...o concluzie surprinzătoare aștepta!”

Ooh, ce s-a întâmplat? Ce s-a întâmplat?

”...le-a spus fetelor ”Mulțumesc, acesta este un cadou din partea mea” și le-a sărutat pe fiecare.”

Este scris plauzibil,
Dar e prea rău.
Dacă ar fi fost să merg la un astfel de club,
Fetele nu m-ar fi văzut plecând deloc.
Întotdeauna plec din clădiri pe ușa din spate.
Yep.
Dacă întrebi persoanele care mă cunosc în industria muzicii,
Astea sunt informații de bază.
Să săpăm mai mult?

”Totuși, să sărute toate fetele în timp ce arunca asemenea replici respingătoare trece dincolo de ”grozav” într-o glumă.”

Nu, vezi tu, articolul tău e o glumă.
Ahahahahaha.

Ai scris totul ca să mă defăimezi.
E o mare afacere.
Și asta vine la sfârșit.

”Dacă nu începe să se comporte ca și cum ar ști diferența...”

Te referi la TINE, nu?
Ahahahaha
Ești un tip amuzant.

Care e numele acestui reporter....?

Nu scrie...

Ei, cui îi pasă care e numele lui.

Sincer, sunt cu toți niște idioți.

În acest moment,
Vreau ca toți LOVERS care sunt fanii mei
Să fie conștienți de acest lucru.

Nu cred că este ceva
Greșit cu a merge la un asemenea club.
Cei care vor să meargă, să meargă,
Și dacă întâlniți pe cineva acolo,
Atunci e și mai bine.

Cât despre mine să fiu abuzat la un club...

Eu????
Scuze, dar asta nu s-a întâmplat nici măcar o dată.

Uh, ești sigur că nu mă confunzi cu altcineva?

Ascultă cu atenție,
Domnul Reporter Prost care a scris asta.
Este o singură ”animatoare”
Care a fost alături de mine în Nagoya!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!