joi, 15 mai 2014

Gackt blog - 25 septembrie 2013

Dragi mei LOVERS (discuția 39 a revistei-blog extras)

Dragi mei LOVERS

Vă voi prezenta puțin din ce am postat pe revista-blog de data aceasta.
Încercați să citiți.
Mergeți aici ca să citiți tot.

Culoarea vântului s-a schimbat,
Este toamnă acum.


În această toamnă,
Numele fan-club-ului se va schimba.

Pentru că simt că e timpul
Pentru mine să evoluez DEARS.


Noul nume este
”G&LOVERS”.

Unele persoane l-au tradus ca ”aijin”,
Dar acestuia îi lipsește nuanța.

Dacă o persoană căsătorită se referă la iubitul său/iubita sa,
Atunci este ”aijin”. (iubit/iubită, dar și în sensul că o persoană căsătorită este necredincioasă)
Dar dacă o persoană necăsătorită spune asta,
Atunci e ”koibito” (prieten/prietenă) sau ”aisuru hito”. (cel iubit/cea iubită)

Și sunt singur.
Le-am spus asta celor de la Shunkan Bunshou (tabloid preferat în ultimul timp)
Dar am să o mai spun încă o dată.

Nu am o iubită (aijin)
Ahahahaha


Apropo,
Dacă spuneți ”aijin”, în engleză
Este ”mistress”.

Dacă priviți la cum se folosește de fapt cuvântul ”lovers” în engleză,

Mac lovers
Vampire lovers
Music lovers
Art lovers

Înseamnă persoanele care chiar iubesc ceva.

Pentru că e la plural,
Ar trebui să fie evident că înseamnă ”persoane care iubesc un lucru”.

Persoanele care îl iubesc pe GACKT mai mult decât orice altceva.
Nu, persoanele pe care GACKT le iubește mai mult decât orice altceva.
Aceasta este traducerea.


Deci ”G&LOVERS” înseamnă
”Eu și persoanele pe care le iubesc”.
Spune ”Eu și”
Pentru că vreau să creem un fan-club împreună.

Sentimentul de a nu dori să-l leg
Cu astfel de cuvinte ca ”fan” sau ”fan-club”
A crescut de la an la an.

Motivul este că DEARS a devenit mai mult decât un fan-club,
Sunteți iubiții mei dragi (koibito).
Cum am făcut multe evenimente împreună,
Am devenit parteneri puternici.


Acum vreau să-mi exprim recunoștința
Numindu-vă ”DRAGI MEI LOVERS”.

Așa simt.

De fapt, este un motiv pentru care schimb numele acum.

Până acum, fan-club-ul meu, ”DEARS”,
A fost condus de o companie de producție
Numită ”GORDIE ENTERTAINMENT”,
De care am fost anterior atașat.


A fost o problemă în management-ul acestui birou,
Așa că am creat o nouă companie de producție a mea.
Se numește G-PRO.

Compania care m-a sprijinit
Se numește Hoshi Create.
Proprietarul, Hoshi, este ca un tată pentru mine.
Este un bărbat tăcut,
Dar mă supraveghează cu atenție.

Este un bărbat grozav.
Privește dintr-un loc înalt.

Acum sunt atașat la G-PRO.

Așadar, fan-club-ul meu va fi administrat aproape de mine.


E ca și cum ai lua copii crescuți în casa unei rude
Ca să-i crești tu.
Așa se simte.

Probabil că tabloidele
Vor scrie lucruri amuzante și ciudate iar.

Dar nu îmi pasă.
V-am făcut să vă simțiți singuri până acum.

De acum înainte,
Voi face fan-club-ul să crească din propriile mele mâini,
Voi înainta împreună cu ai mei LOVERS în brațe.

Voi plănui noi evenimente.
Nu vă voi lăsa să vă plictisiți.


DRAGI MEI LOVERS
Evoluații mei DEARS

M-ați sprijinit până acum cu o voință puternică.
Vă mulțumesc enorm.

Să ne îndreptăm împreună.
Către sanctuarul nostru.


GACKT
Kamui Gakuto


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!