luni, 14 iulie 2014

Canalul GACKT - discuția 63 a revistei-blog 24.05 (28 mai 2014)

Poveștile idioate ale lui GACKT nr.15

Bzzt bzzt bzzt...
Bzzt bzzt bzzt...

...alo...? alo...? alo...?

Mnn?
Se pare că am iar probleme referitoare la comunicare?

Mnn, acum?
Iertare, iertare.

Tocmai am ajuns în Singapore.
Te sun înapoi într-o secundă...


Eh?
De ce Singapore?
Muncă.

Cazinouri?
Ahahahaha.
Nu am timp pentru asta...
Și am renunțat să mai merg acum mult timp.

Chiar nu am o mare dorință să merg acolo...

Îmi place atmosfera lor.
Totuși, nu suport locurile luminoase.
Și ochelarii de soare sunt interziși.
Este prea luminos pentru mine ca să stau acolo mult timp.


Aici?
Temperatura?
Încă sunt la aeroport
Așa că nu pot spune...
Dar presupun că este probabil cald.

Îmi plac și locurile călduroase.
Iubesc sud-estul Asiei.

Țările care îmi place cel mai mult?
Probabil Europa.

Europa este de departe preferata mea.
Lituania, etc, sunt drăguțe.
Deși am auzit că iarna este frig.

Lituania a fost grozavă în vară...
Chiar este grozav când pot conduce o mașină în Europa.

Sunt multe mașini funky în Europa
Așa că e amuzant.


Chiar și Aventa pe care o dețin
Arată grozav cu nuanțe diferite.

Impactul este diferit,
Și cu siguranță îi mărește peste măsură prezența.
Dacă mergi atât de departe, este un obiect de artă.


Perspectiva se schimbă complet.
Desigur, și Aventa normală este frumoasă.

Când o vezi în realitate,
Forma este extraordinar de frumoasă.


Prima dată când am văzut o Aventa în realitate
A fost la un Rodeo Drive în L.A.

Sincer, am fost complet uimit.
Era prea frumoasă.

De atunci,
Nu m-am putut gândi la nimic altceva decât la Aventador.

Asta e ceea ce se numește ”dragoste la prima vedere”.

Eh?
Dacă am condus în ultimul timp?

Desigur.
Asta fiind spusă, sunt mereu ocupat și
Să fiu sincer, nu am mult timp liber să fac asta.


Ei,
Aventa mea este extrem de frumoasă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!