luni, 14 iulie 2014

Gackt blog - 28 mai 2014

VITAMINA G (discuția 63 a revistei-blog extras)

Dragii mei G-LOVERS

Puteți citi recentele mele gânduri
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.
(Postările sunt de 3 ori pe lună)

Vârsta mea fizică a ajuns la 17.
Fusese la 15...


Îmbătrânesc și eu fără ezitare.

Într-una din zile, unul dintre G-LOVERs
Mi-a trimis ceva interesant.

Când Dumnezeu l-a creat pe GACKT
”O voce minunată pentru a cânta, și trăsături frumoase”
”O personalitate pe care toată lumea să o iubească, adorabilitate, și talent”
”Și la sfârșit, doar puțin stoicism”
”Waaaah! Ce? Huh? L-am vărsat! L-am vărsat tot! Arrrgghh!”

Presupun că mă înțeleg bine...

Dar, să fiu sincer
Nu îmi place cuvântul ”stoic” prea mult.

Dacă doar pui orice și totul cu eticheta de ”stoic”
Atunci persoanele din jurul tău se vor gândi că ești o persoană excepțională.


Nu, nu e deloc așa.

Nu e nimic special în legătură cu mine.

Alți oameni au decis să creadă că eram.

Nu mă cred stoic deloc.


Mai degrabă, sunt conștient de punctele mele de nepriceput.

Din acest motiv cred că dacă chiar și o singură dată cedez,
Nu voi mai putea niciodată să mă întorc.

Nu e nimic altceva decât frică.

Așa că,
Chiar dacă nu mă descurc în nepricepere,
Trăiesc judecându-mă singur.


Din păcate,
Sunt mulți muzicieni care sunt nepricepuți.

Sunt mulți care nu vor să conștientizeze
Că devin nepricepuți.

În mod special dacă vând mult.
Sunt destui cei care se îneacă în
Bani și femei și băutură și droguri.

Mi s-a spus asta de peste hotare.

”Recent, au fost discuții despre
Muzicienii din Japonia care au fost arestați pentru droguri.
Nu știi nimic despre asta?”

Nu știu!
Nu merită să știu...

Nu am timp să mă îngrijorez pentru alți.
Și chiar și când spun asta.
Ei mă presează mai departe.

”Deci GACKT,
Nu iei droguri?”

Am să te lovesc!

Din punctul meu de vedere,
Persoanele care devin dependente de droguri și alcool sunt de categoria a doua.

Dacă ești într-o poziție și o slujbă unde stai înaintea altora,
Și ai o influență mare chiar și asupra unui număr mic de fani,
Atunci să te îneci în droguri și alcool este...

Dacă o spun în stilul GACKT...

”Nu am timp de droguri sau orice altceva!”

Eu, GACKT, îmi trăiesc viața plănuind scopuri mari,
Nu am timp să mă bucur de o asemenea depravare.

Printre persoanele din staff-ul meu,
Sunt câțiva care nu pot rezista stricteții mele.

Pe de altă parte,
Cei care rezistă stricteții mele
Devin profesioniști care pot lucra în orice domeniu.


Dacă privesc înapoi în trecut,
Mă întreb ce fac acum
Staff-ul meu, membrii trupei și dansatorii care au renunțat...

Nu am nici un indiciu cu ceea ce fac acum.
Nu îi contactez nici măcar pe cei care au plecat din echipa mea.

De ce?

Nu contează care este motivul lor,
Dacă îmi pasă de cei care au ajuns să plece sau să renunțe,
Nu aș mai putea fi atent la comarazii mei
Care se chinuie cu disperare acum și mă urmează.

Așadar,
Vreau să trăiesc gândindu-mă doar la camarazii mei de acum.


Și,
Vreau să trăiesc gândindu-mă doar la G-LOVERS
Care continuă cu disperare să mă urmărească.

Acesta este stilul meu de viață.

Desigur,
Sunt cei care cred că sunt rece,
Dar dacă aș fi trăit să îi mulțumesc pe toți
Nu aș fi putut trăi efectiv.

Vreau să-mi pun toată energia în
Camarazii mei și familia mea care crede și mă urmează pe mine mai întâi.


Nu e că vreau să spun ceva fără vreo semnificație cum că
Stilul acesta de viață este ”bun” sau ”rău”.

Spun
”Acesta este GACKT!”

Asta spune totul.

În această lume plină de bârfe,
Renunță la a vă mai păsa ce fac alții.

Ei sunt ei.
Tu ești tu.

Ar trebui să muncești mai mult în a te face pe tine însuți mai bogat.

Nu este timpul să treci mai departe
De la o viață plină de tabloide și știri stupide?

Viața e mult mai interesantă așa.

Eu, GACKT, voi garanta.

Numele meu este GACKT.
Motto-ul meu este ”MR. VITAMIN-G”

Nu ai nevoie de droguri, nu?
Eu voi fi Vitamina ta G.
Te simți bine, nu?

GACKT

Puteți citi recentele mele gânduri
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.
(Postările sunt de 3 ori pe lună)
http://ch.nicovideo.jp/channel/gackt

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!