miercuri, 16 iulie 2014

Gackt blog - 7 iunie 2014

Beție de lovituri (discuția 64 a revistei-blog extras)

Dragii mei G-LOVERS

Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.
(Postările sunt de 3 ori pe lună)

Internetul este înfricoșător.
Poveștile inventate și lucrurile pline cu minciuni
Sunt scrise ca și cum ar fi adevărate.

Mai mult,
Aceste lucruri ajung peste hotare
Și devin mari știri.

Este coada care agită câinele.

Chiar și poveștile de râs
Ajung peste hotare ca ”știri” ridicole.

Mai mult, sunt fani care, cu cât devin mai mult fani
Cu atât mai mult înghit asemenea vești,
Și asta este o altă problemă pentru mine.


Acesta este un articol de la o companie importantă de știri din China...

Lucruri de necrezut sunt scrise în el.

Adună articole de categoria a treia din Japonia,
Și acești reporteri din ziarele importante din China
Le scriu ca fiind adevărate.

Ce s-a întâmplat cu lumea media?


Sunt multe...
Să-l citim pe acesta?

”ASKA, un membru a grupului japonez Chage și ASKA,
A fost arestat pentru folosirea drogurilor.
Poliția se concentrează acum pe cântărețul Visual Kei GACKT
Și cântăreața Imai Miki ca următoarele ținte...”

Îmi ajunge asta.

Mai lăsați-mă în pace.


Au de gând să numească asemenea tâmpenii scrise fără vreo bază
”Libertatea de a vorbi”
”Libertatea expresiei”
”Libertatea presei”?

E atât de stupid.
E atât de stupid că e trist.

Asta fiind spusă,
Știu că până acum,
Am fost în mod nedrept urmărit ca inamic de către media idioată,
Așa că știu că o să apară aceste articole inventate.

”Ah, încă unul...”

Asta e probabil ceea ce simt fani mei.
Dar,
De ce Imai Miki? Ce naiba?
De ce este Imai Miki?


Știu că sunt idoli,
Actori și cântăreți care s-ar sinucide
Dacă ar fi atacați de un asemenea lucru.

Este considerabil dificil din punct de vedere psihic....

Dacă aș chelii din cauza stresului,
Nici măcar nu ar plăti pentru tratamente, huh?

Este un lucru trist.


Și exact când mă gândeam la asta,
Am primit o scrisoare de la cel care a publicat acel articol
Cum că l-au șters.

”Totuși, în acest caz, cum nu ne dorim să ne implicăm în conflict legal cu partea notificată, articolul în discuție a fost șters.

Cerem cu umilință confirmarea dumneavoastră despre cele de mai sus.

Reprezentativ Cyzo Inc”

Ce naiba este asta?

Scrii orice vrei, și apoi doar o ștergi de pe internet, și asta este?
Ca și cum tu nu ai avea nimic de a face cu ceea ce împrăștii,
Totul e bine acum pentru că ai șters-o...
Asta e ceea ce numești tu ”vorbire liberă”?

Este ridicol.

Nu le pasă despre ceea ce scriu deloc.
Nu se gândesc că este un lucru rău.

Așa este lumea media...
Dacă fac ceva greșit,
Cred că pot rezolva problema doar prin a șterge articolul.

Au un impact așa de mare,
Și totuși nu le pasă deloc.

Este o porcărie...

Pe lângă asta,
Simt că sunt într-o stare de beție de lovituri.
Am fost lovit atât de mult astfel de fiecare dată,
Că nici nu mai știu dacă doare sau nu...

Am fost iar serios rănit...
Mă întreb dacă inima mea este complet frântă...?

Asta mă face să părăsesc Japonia.
Este făcută doar din asemenea persoane?

Se simte ca și cum oameni la întâmplare
Iau rahatul câinilor de pe stradă
Și mi-l întind în față.
Este scârbos...

Apoi, o altă scrisoare a sosit.


A fost o scrisoare trimisă de un profesor
Pentru a-mi mulțumi pentru interpretarea de la ceremonia de absolvire surpriză
La care am fost în Tokushima anul acesta în martie.

Profesorul a scris despre multe sentimente,
Dar cuvintele minunate scrise în aceea scrisoare frumoasă
M-a salvat de la starea mea de depresie.

Sunt persoane care înțeleg.
Sunt copii care simt că le dau un brânci înainte.


Este amuzant...

Sentimentele mele neplăcute erau atât de puternice,
Dar acum,
Acest sentiment că trebuie să continui să lucrez din greu iese la suprafață....
La naiba...

Presupun că voi continua să încerc atunci...

Numele meu este GACKT
Motto-ul meu este ”MR. SMILE”

Zâmbesc mereu.
Așa că dă-i drumul,
Și oferă-mi și mie un zâmbet.

GACKT


Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.
(Postările sunt de 3 ori pe lună)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!