joi, 17 iulie 2014

Gackt blog - 12 iulie 2014

Zi de naștere ( discuția 67 a revistei-blog extras)

Dragii mei G-LOVERS

Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.
(Postările sunt de 3 ori pe lună)

Am celebrat cea de-a 41-a zi de naștere...
Înainte de a realiza, am făcut 41.
Sunt surprins.

De când a trecut ziua mea de pe 4 iulie,
M-am gândit că aș simți multe lucruri,
Dar am fost atât de ocupat în fiecare zi că aș fi putut muri
Și nici măcar nu am avut timp să mă gândesc la aceste lucruri.


Diseară, din nou, simt că
Aș adormi în orice moment dacă îmi închid ochi,
Corpul meu e atât de obosit,
Dar nu este o oboseală neplăcută.

Acum că am început repetițiile pentru piesă,
Mă antrenez în fiecare dimineață,
Apoi mă duc direct la repetiții
Și continui până noaptea târziu.


Cei tineri lucrează cu disperare la
Antrenamentul greu la care nu sunt obișnuiți,
Dar se descurcă bine,
Și sincer pot spune că
Sunt cu mine până la sfârșit.

Nu pot exprima în cuvinte cât de mândru sunt
Și cât de frumoasă este priveliștea tuturor
Care încearcă să dea tot ce au mai bun să mă urmeze, chiar și când se chinuie.


Mă face mai fericit decât orice
Faptul că pot oferi această piesă tuturor începând de următoarea lună,
Și sunt de asemenea fericit că voi crea această lucrare cu acești camarazi ai mei.


A fost un eveniment al fan-club-ului acum câteva zile.

Aparent, a fost a fost primul eveniment al fan-club-ului
La hotelul de înaltă clasă The Westin Tokyo,
Și au fost destul de agitați
Că am păstrat ținuta
Și am celebrat cu fan-club-ul într-un astfel de stil.


Desigur,
A fost și prima dată când am ținut petrecerea de ziua mea la un hote,
Așadar, a fost un lucru magnific să-mi celebrez și aniversarea de 15 ani.


La acest eveniment,
Am folosit și locul cu cel mai mare club,
Dar nu erau destule locuri deloc,
Și au fost mulți LOVERS care nu au putut lua un bilet.
Îmi pare foarte rău.

Pentru toate persoanele care m-au sprijinit astfel,
Pentru toate persoanele care m-au urmat și au crezut în mine în tot acest timp
Nu contează câte cuvinte de recunoștință spun,
Nu voi putea niciodată să-mi exprim mulțumirile.

Chiar și în viitor va fi probabil critică din partea tabloidelor
Care îm vor cauza un stres.

Dar chiar și așa,
Să mă alătur unei părți mari
Și să trăiesc protejat de ei
Nu este stilul meu.

Voi continua să trăiesc în felul meu.
Pentru a vă putea impresiona mai mult decât ați fost vreodată.

Lăsați-mă să spun un ultim lucru.

Mulțumesc tuturor.
Vă iubesc pe toți.

Numele meu este GACKT
Motto-ul meu este ”MR. HAPPIEST”

GACKT


Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.
(Postările sunt de 3 ori pe lună)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!