joi, 17 iulie 2014

Gackt blog - 28 iunie 2014

Prieteni prețioși (discuția 66 a revistei-blog extras)

Dragii mei G-LOVERS

Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.
(Postările sunt de 3 ori pe lună)

Când m-am rugat la mormântul unui prieten acum mult timp
Am auzit o voce ce mi-a spus, ”Iartă-mă...”

Viața este plină de surprize.

Au trecut 20 de ani
De când am venit în Tokyo și m-am alăturat unei trupe,
5 ani după aia am început cariera solo,
Și au trecut 15 ani de atunci.


Timpul a trecut într-o clipită.
Se pare corect să spun că ”viața mi-a trecut prin fața ochilor”.
Totul pare că e ieri când privesc înapoi.

Astăzi, mi-am aranjat agendele
Am șters lucruri unul câte unul din agendele
Care erau umflate de mii de lucruri introduse.

Stau prost la a aranja agendele.

”Nu îi voi vedea iar...?”

Aveam un obicei să mă gândesc la asta imediat pentru un lung timp.
Dar de data asta, am șters multe dintre ele.

Le voi șterge unul câte unul de unul singur.


De acum încolo, voi sta față în față
Doar cu cei pe care i-am ales.

Nu am nevoie de multe cunoștințe.
Doar cei alături de care pot forma o relație semnificativă ar trebui să rămână.

Chiar este timpul să fac asta.

Viața este amuzantă.
Când privesc în urmă,
Chiar am întâlnit un număr mare de oameni.

Dar,
Întâlnind atât de multe persoane,
Este un număr limitat cu care încă păstrez legătura.

Persoane cu care vorbesc o dată pe an,
Persoane cu care vorbesc o dată la trei ani,
Persoane de care nu am auzit nimic de cinci ani,
Persoane de care nici nu îmi amintesc când am vorbit ultima oară.

Desigur,
Îmi amintesc chipurile tuturor.

Această aranjare cu siguranță nu are loc din sentimente negative.

Este din cauză că am simțit că ar trebui să aleg
Din persoanele pe care doar le cunosc
Și persoanele cu care chiar vreau să țin legătura
Și să-mi prețuiesc relațiile cu cei din urmă mai mult.


Este înfricoșător...
Timpul zboară,
Și cercul tău social crește repede,
Dar în același timp devine subțire.

Vârsta mea de acum posibil să fie unul din motivele
Pentru care am putut deveni capabil să reevaluez
Ceea ce înseamnă o relație într-adevăr profundă.

Din când în când, persoanele pe care le numeam asociați
Au lucrat din greu alături de mine,
Erau prietenoși cu mine în privat,
Și ne-am distrat de multe ori împreună.

Dar, în timp ce ne-am maturizat,
Sunt multe momente când
Nu mai merg deloc cu cealaltă persoană
În locațiile noastre respective.


Este ușor de înțeles dacă îți imaginezi viața ca fiind o scară.
Viața e ca și cum ai urca o scară.
Sunt noi prieteni ce te așteaptă pe fiecare treaptă.

Desigur, ai și șansa
De a rămâne pe aceeași treaptă.

Dar aceasta nu este genul de viață la care speram.
Întotdeauna am continuat să alerg,
Pentru a mai putea crește încă puțin.

Așadar, se întâmplă că au fost prieteni care nu au putut ține pasul la aceea viteză.
Nu toată lumea poate urca scara în același ritm.

Chir și așa,
Sunt prieteni care îmi doream să fie acolo.

Chiar dacă mă gândesc că cineva e fără speranță,
Sunt cei la care nu am de ales decât să le dau câte un șut și să-i fac să lucreze mai mult.


Recent,
Am fost prins într-o problemă
Ce a apărut din ceva din viața privată a membrului trupei mele YOU,
Și rezultatul a fost că probabil v-a îngrijorat pe voi.

Dar iertați-l.
E un idiot și un nebun,
Dar este și prietenul vechi prețios.

Ar fi ușor să îi dau drumul aici,
Dar nu vreau să-mi mai pierd nici un prieten prețios.


Și eu sunt un idiot,
Dar el este și mai și.
Nu avem ce face.
Bărbații sunt copii.
Suntem copii proști indiferent de cât de mult timp trece.

Doar să spunem,
”Mai lasă-mă în pace, idiotule...”
Și rămânem la asta.

Presupun că are multe lucruri
Pe care trebuie să le reevalueze
Și lucruri care vor dura ceva timp.


Dar, dacă o să mă întrebați ce am să fac,
Pot doar să-i păzesc spatele.

Pentru că suntem prieteni.
Idioți, dar prieteni vechi prețioși.

Nu vreau să-mi mai pierd nici un prieten prețios.


Când m-am rugat la mormântul unui prieten acum mult timp
Am auzit o voce ce mi-a spus, ”Iartă-mă...”

Okay, înțeleg...

Te voi ierta.

Numele meu este GACKT.
Motto-ul meu este ”MR. REDEMPTION”

GACKT


Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.
(Postările sunt de 3 ori pe lună)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!