miercuri, 16 iulie 2014

Canalul GACKT - discuția 65 a revistei-blog 14.06 (16 iunie 2014)

Poveștile idioate ale lui GACKT nr.17

Bzzzzzzzzzzzzzzzz
Bzzzzzzzzzzzzzzzz

Alo?

Mn???
Tu ești...?

Oh, eram la telefon.
Lasă-mă un minut.

Am să le închid....

Off.

Huh?
Cine era?

YOHIO.
E un tânăr de 18 ani cu probleme.

Are multe griji.
A devenit destul de popular în Europa,
Așa că va decide el însuși ce agenție să aibă și strategia de marketing de acum încolo,
Dar are doar 18 ani.

Se îngrijorează foarte mult.

Acum ceva timp când a venit în Tokyo,
A fost cu mine tot timpul.

Presupun că chiar se comportă ca un copil...
Probabil știe în interiorul lui că a crescut repede.

Știu sentimentul de a te forța tot timpul.
Așa că, atunci când e cu mine,
Se poate relaxa și să redevină un băiat de 18 ani.


Spune că se poate relaxa când vine în Japonia,
Așa că e similar la cum mă pot relaxa eu când mă duc peste hotare.

Spune că vrea să vină și să locuiască o perioadă în Japonia.
Ei, presupun că am să-l ajut puțin atunci...
Stresul adolescentin este o povară...

Trebuie să-l lăsați să respire...


De obicei, chiar e un băiat drăguț.

Când altcineva e în jurul lui, începe brusc să devină adult.
Așa s-a protejat pe el însuși.


Când a venit în casa staff-ului meu să ne distrăm,
A fost destul de fericit.

Presupun că i-a plăcut.
Probabil că nu sunt multe locuri unde poate lăsa garda jos.
Ei, și eu sunt la fel.

Recent, au fost multe momente
În care am putut să fiu fără griji peste hotare.

Sunt multe moduri de a scăpa de stres.
În cazul meu,
Când mă duc peste hotare, mă plimb și văd multe lucruri.

Asta mă scapă de majoritatea stresului,
Și dacă este o casă bună pe acolo,
Poate fi o șansă pentru mine să stau acolo puțin.

Casele pe care le-am văzut înainte erau frumoase.
Am fost profund emoționat de ele pentru prima dată după mult timp.

Garajul era foarte mare,
Și părea că ar încăpea 8 mașini acolo.
Chiar e un sentiment bun de a avea unul așa de mare.


Bucătăria era comparativ mică,
Dar eu mai mult timp mânânc în oraș oricum.
Chiar nu îmi pasă.
Atât timp câte e destul de mare pentru a face ceva rapid, nu este o problemă.

În cea mai mare parte,
Bucătăriile străine au o bucătărie udă și una uscată.
Una este de prezentare,
Și cealaltă este în spate unde servitoarele ajută.


Toate lucrările sunt germane,
Așa că aspectul este proaspăt.
Designer-ul este australian,
Și design-ul este bine gândit și îți lasă o impresie.


Mi-a plăcut această masă.

Chiar dacă este masivă, sunt doar 6 scaune,
Și am crezut că această nenecesitate era luxuriantă.

Mai mult,
Pentru că este făcută dintr-o singură bucată de lemn,
Are un simț uimitor al stabilității și dignității.

S-a simțit atât de bine la atingere,
S-ar simți grozav să mânânci acolo...
Inima a început să o ia la trop.

Această casă avea trei lucruri de care am fost atras.

Unul dintre ele era pivnița de vinuri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!