joi, 17 iulie 2014

Canalul GACKT - discuția 67 a revistei-blog 7.07 (12 iulie 2014)

Poveștile idioate ale lui GACKT nr.19

Bzzzzzzzzzzzzzt...
Bzzzzzzzzzzzzzt...

Anyo anyo (alo în koreană)

Huh?
”Nu mă lua cu ”anyo anyo”??”

De ce?
Pentru că s-a întârziat cu postarea pe revista-blog?...

E vina mea...
Chiar exersăm pentru piesă
De dimineață devreme până noaptea târziu.
Nu pot face nimic în timp ce produc spectacolul.


Nu am avut deloc timp să postez.
Huh???

Astăzi??

Astăzi filmez un clip muzical.

Așa că, acest apel al tău de acum
Este în calea lucrării mele.

Ahahahaha.
Iertare, iertare.
Nu am vrut să spun asta într-un mod răutăcios.

Se numește ”Akatsukizukuyo”

Kanji-urile sunt dificil de citit.
Se pronunță ”A-ka-tsu-ki-zu-ku-yo”.


Este o melodie bună.
Va fi o melodie reprezentativă pentru următorul și ultimul VISUALIVE.

Ce?

Huh?? Ești trist din cauza asta??
Hey hey, ce faci, te întristezi
Înainte de a se termina.

Când s-a terminat în siguranță,
ATUNCI poți fi trist.

Nu are rost să te întristezi înainte de a se întâmpla.

Oricum...

Am tot filmat pentru el de dimineață.
Se pare că azi va fi o zi lungă.


Această melodie va fi următoarea după ”Setsugekka” și ”Hakuro”,
E ceva ce am tot plănuit de ceva timp.

Ei, MOON SAGA însăși
Este ceva la care lucrez din 2002
Așa că o fac de mai bine de 10 ani de acum.

Este o lucrare lungă.

Asta fiind spusă, din moment ce am început să lucrez la ea
Imediat ce am terminat de filmat pentru un serial
Sunt destul de obosit.

Ahahahaha.
A fost un orar destul de ridicol.


Am început de aici în prima zi.
Am ajuns în Shizuoka noaptea trecută,
Și am stat la acest hotel
Pentru a filma la locație devreme în următoarea dimineață.

Ei, a fost o dimineață destul de liniștită.


Da, am un sentiment că am stat aici
Și în timpul lui ”Akumu-chan”....

Am mai văzut acest peisaj undeva...


Eram în mod ciudat atras de exteriorul hotelului,
Și am stat acolo singur, privind și dorind să-l cumpăr.
Ahahaha.


A durat 40 de minute de acolo până la locația de filmare.
În orice caz, m-am schimbat și m-am pregătit în grabă.

De fapt aceasta a fost ziua când am întâlnit-o pentru prima dată pe Meisa-chan (Meisa Kuroki)
Orarul a fost ridicol.


Și acest costum
A fost făcut pentru un profesor universitar de arhitectură, dar...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!