joi, 17 iulie 2014

Canalul GACKT - discuția 66 a revistei-blog 24.06 (28 iunie 2014)

Poveștile idioate ale lui GACKT nr.18

Bzzzzzzzzt
Bzzzzzzzzt

Alo?

Hey, nu ne-am mai auzit de mult timp.
Ce mai faci?
Cui datorez această surpriză?

Nu mă contactezi prea des,
Așadar, dacă mă contactezi acum,
Înseamnă că s-a întâmplat ceva, nu?


Huh?
Eu? Tabloidele?

Ahahahaha.
Ești îngrijorat pentru mine?
Sunt bucuros să aud asta.

Ce?
Dacă sunt eu îngrijorat în legătură cu asta?

Nu, nu,
Nu citesc fiecare
Articol idiot care apare.

Sunt idioate.

Huh?
Poți auzi zgomotele insectelor?
Unde sunt?

Unde crezi că...?

Destul de amuzant, sunt în Tokyo.
Ahahahaha.

Nu e amuzant?

Ei,
Chiar dacă este Tokyo, sunt la marginea lui.

Am fost invitat la un grătar
De către bodyguard-zi mei.

Chiar sunt persoane minunate.
Și locul este frumos de asemenea.


Sunt multe astfel de locuri chiar și în Tokyo...
Sunt într-un fel impresionat.

Ei, este incredibil.
Sunt atât de multe câmpuri aici.

Arată complet ca un platou de filmare.

Tokyo, nu?


Sunt surprins.
Era atât de uimitor,
Că am coborât cu toți din mașină pentru a face poze.

Câmpuri întinse cât vezi cu ochii.
Chiar dacă este Tokyo,
Este ca o nouă lume.

Era o parte înaltă în fața casei care mi-a atras atenția,
Și când m-am urcat pe ea,
Era și un râu acolo.

Asta a fost prea plăcut.
M-am simțit bine.
Îmi place zona rurală.


Huh?
Un țăran?
Eu?

Hey hey hey hey,
Nu trata persoanele din zona rurală ca fiind proști.
70% din persoanele din Tokyo
Sunt de fapt din zona rurală.

Tokyo este, în câteva cuvinte,
O adunătură de oameni din zona rurală.
Ce e greșit în a fi din zona rurală?


Din cauză că ai gura mare,
Individul acesta a venit la mine pentru că era îngrijorat pentru mine.

Este în ordine.
Nu sunt supărat sau altceva...


Huh???
Ah, și TAKUMI e aici.
Trebuie să mergem în Kobe astăzi după asta.
Mergem împreună.

Nu m-am mai simțit atât de bine de mult timp.


Ei, timpul meu liber privat este scurt,
Dar lăsați-mă să fac astfel de lucruri din când în când.

Este important să comunic și cu ei.


În orice caz, le place grătarul.
Imediat ce se întâmplă ceva, fac un grătar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!