miercuri, 6 decembrie 2017

Gackt blog – 14 aprilie 2017

Hiromi-san de la B21?

Astăzi, am făcut antrenamentul de dimineață.
Abdomentul meu se simte de parcă se rupe.
Am confirmat asta, că era de așteptat, dacă nu fac silitor antrenamentul cu mingea în fiecare zi,
Va fi la un nivel insuficient care nu poate fi folosit într-o luptă actuală.


Din cauza asta,
Am făcut antrenamentul din iad cu Baru încă de dimineață iar.
Atât pentru Baru cât și pentru mine, din cauză că abdomenele noastre păreau că se rup,
Nu am putut face vreun progres.


Pe lângă asta, Baru a spus
”Hey! Te rog să te grăbești și să o faci!”
Și ce este mai rău ajunge la el.



Am spus ”Da, da, îmi cer scuze...”
Și după ce am lucrat din greu cu abdomenele noastre cam în jur de o oră,
Am făcut fiecare flotările G și am terminat sesiunea.


Am făcut un duș rapid, și înregistrarea începe de acum.
În ultimul timp, aceasta este rutina ce are loc aici.


Presupun că până ce înregistrarea se termină,
Asta va tot continua.
Am început repede să înregistrez.

Comparat cu ritmul de ieri,
Înregistrarea de astăzi a mers destul de bine.



Aveam sentimentul că puteam termina mai repede decât plănuisem.
Chiar și așa, sunt multe melodii pe care trebuie să le înregistrez.
Mă întreb când pot termina asta...

Terminând un pas din munca mea, m-am îndreptat spre cină.

În seara aceasta, voi mânca la un restaurant thailandez,
”RAMA5”, care chiar îmi place,
Într-o zonă de ambasadă.


Și staff-ul ambasadei și membrii familiei lor vin aici.
Nivelul său este de asemenea destul de înalt.

Motivul pentru care simt că bucătăria thailandeză din KL este delicioasă
Ar putea fi că ei nu folosesc untură ca ulei,
Și asta nu prea se ține de bucătăria thailandeză.
Asta s-ar putea să-mi placă.


Desigur,
Asta este pentru a spune că sunt locuri care oferă bucătărie autentică thailandeză
Așadar, pot găsi restaurante care să-mi placă în KL.

Și acest restaurant de aici
Are camere private care oferă o atmosferă grozavă.



Astăzi va fi ultima noapte a unuia dintre prietenii mei în KL.
Am petrecut timp relaxat cu toată lumea,
Și după ce am terminat cina, am mers acasă
Și am petrecut timp jucând poker.

Am mers acasă după ce am mâncat, și în timp ce beam
Am început să facem asta și aia
Și apoi am început să jucăm poker, dar
Dintr-un anumit motiv, Baru arată ciudat.

Nu am nici o idee de ce este furios, dar
Părul lui are probleme grave.


După o perioadă, dintr-un anumit motiv, nu am fost singurul
Care nu s-a putut abține să nu îl vadă ca Hiromi-san de la B21...


Chiar și așa...seamănă.
Se pare că vom continua astfel până dimineață.
În acest ritm.

Ei bine,
Toată lumea, să meargă la somn mai întâi.
Nu prea pare că vom termina în curând.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!