marți, 5 decembrie 2017

Gackt blog – 13 aprilie 2017

Înregistrarea pentru versiunea în engleză a început în sfârșit

Astăzi, m-am antrenat și cu Baru de dimineață.
Am sentimentul că...și corpul lui Baru a devenit mai slab
Și a devenit un bărbat mai bun ca înainte.


Imediat,
Am început să facem același lucru ca ieri, dar nu am putut începe propriu-zis
Pentru că Baru a început să se plângă că durerile din mușchi erau de nesuportat.


Ei bine,
Din moment ce oricum o facem până la urmă, indiferent de scuze,
Am putut doar începe repede.

Țipete de durere chinuitoare a lăsat ecouri în casă.
Problematicul nostru domn H, sau Henmi,
Pur și simplu făcea poze în timp ce râdea.
El nu se va alătura niciodată.


Baru țipă.

”Nu este momentul să rânjești și să faci poze!”

Ei bine,
Nu este ca și cum nu înțeleg cum se simte.
Va fi concediat de către mine dacă este prea departe, așadar
Am sentimentul că îl pot lăsa în pace, dar...



Oricum,
Baru în chinuri este mai amuzant decât necesar.
Pentru că este amuzant, mă face neintenționay să vreau să îl chinui.
Îmi face inima de sadic să scoată fum.


După aproape 2 ore de antrenament,
Am făcut repede un duș și mi-am schimbat hainele.
Mă pregătesc pentru înregistrare.


Cât timp sunt aici,
Trebuie să fac un progres fără întrerupere
Cu numărul minim de melodii în engleză.
Devin iritat de sentimentul de a nu putea progresa așa cum mă aștept.


Durează mai mult decât în japoneză până la urmă.
Chiar și așa, staff-ul meu de înregistrare Alex a spus
”Ești destul de rapid comparat cu alți japonezi!”,
Totuși, nu mă simt fericit deloc.


Înregistrarea a continuat până seara,
Mi-am consumat toată energia și voința, dar nu am putut termina...
S-a decis că va continua mâine.

Astăzi,
Prietenii mei locali fac un BBQ la unul din apartamentele lor,
Și chiar dacă m-am pierdut, am ajuns acolo.
”Bun, acum să începem!”
Au declarat, și tocmai atunci, cum era de așteptat, a început brusc să plouă.
Cumva, mă așteptam la asta, dar în ciuda acestui lucrui,
Nu era nici un semn că urma să se oprească.


În cele din urmă,
Am decis să mâncăm înăuntru.
După toate acestea, abia așteptam să am parte de un BBQ după atâta timp...
Este păcat, dar nu avem ce face.
Ei bine, data viitoare atunci.


Astăzi, pentru că este ziua de naștere a domnului H, sau a lui Henmi,
Am procurat un tort dintr-un magazin de prăjituri japonez din KL.


Din moment ce a fost o surpriză, a fost foarte fericit, dar
Când a citit mesajul, a devenit tăcut și gânditor.
Ahahahaha.
*Avertisment aspru la cum te descurci cu femeile.


Dacă bărbații întotdeauna s-ar gândi la lucruri înainte de a înainta,
Asta va fi destul.

Pe la jumătatea drumului de întoarcere acasă și rătăcindu-mă în același timp,
Am găsit priveliștea unui asemenea vehicul ce era condus pe autostradă!


Are o viteză redusă în timp ce ocupă 2 benzi.
Chiar și când am trecut pe lângă, a fost destul de înfricoșător
Din moment ce părea că partea de sus avea să cadă.
Wi bine, și aceasta este o priveliște unică în KL.

Noaptea începe de acum încolo.
Începând de mâine, mă voi antrena la poker cu toată lumea.

Voi da ce am mai bun.
Turneul din Beijing se apropie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!