luni, 13 noiembrie 2017

Gackt blog – 12 aprilie 2017

Rutina zilnică de a nu fi un prost slab

Vremea a fost bună încă de dimineață.
Vremea a fost excepțional de bună până pe la 3 după amează
Și de atunci, a plouat mult.

Acest timp în KL este întotdeauna așa.
Mai întâi, m-am antrenat cu Baru.



Deoarece este unul din momentele rare când am un partener
Am făcut și antrenamentul cu mingea din iad.

Primul antrenament cu mingea din iad după mult timp a fost,
Asemeni numelui, ca în iad.
Nu mă mai descurc cu același număr de lovituri
Pe care le puteam primi înainte deloc.



Asta înseamnă că presinuea internă a corpului a coborât
Și nu mai poate răspunde la o presiune externă.

Cu alte cuvinte, spațiile dintre organe au devenit destul de mari,
Și corpul nu este într-o stare de plin.
Acesta este și motivul pentru care corpul meu pare fără prea mult entuziasm.

De fapt, dacă acest antrenament este făcut corect,
Poți să fii lovit cu piciorul
Sau cu pumnul destul de multe ori, și în ciuda faptului că simți impactul
Durerea pe care o simți va fi mică
Sau chiar deloc.
Când spun astfel de lucruri
Cei ignoranți vor spune lucruri ca

”Ce încerci să devii?”

Și este cel mai rău când cei care spun astfel de lucruri slabe apar.
Recent, numărul de idioți care râd în timp ce spun asta a crescut.



Pentru a deveni mai puternic,
Pentru a construi un corp care poate proteja pe cineva,
Pentru a construi un corp ce poate fi folosit, acestea sunt lucrurile primare
Care cred că trebuie să le aibă bărbații.

Sunt doar cei care întotdeauna beau
Care spun astfel de lucruri.

Nu spun că nu poți bea, dar
Pur și simplu, recent,
Sunt prea multe persoane care spun că genul este doar masculin și feminin.

Fie că este bărbat sau femeie,
Presupun că conceptul de a dori să te împlinești față de obiectivul tău primar
Este considerat a fi o metodă veche de a gândi.

Ei bine,
Înapoi la ceea ce spuneam.
Cu acest antrenament,
Poți, cu alte cuvinte, să obții un corp folositor și grozav.

Totuși,
Este destul de greu și dureros să începi să faci acest antrenament.
Chiar și cei care fac sporturi de contact sau arte marțiale
Fac astfel de lucruri, dar
Chiar și pentru un artist marțial, nu pot ajunge atât de departe în mod normal.


După ce am terminat cu asta,
Am intrat într-o stare mai degrabă de epuizare.
Ei bine, trebuie doar să perseverez până ce mă obișnuiesc.

Am făcut un duș și mi-am schimbat hainele.
Apoi, am luat-o ușor cu pregătirea în anticameră.
Astăzi, prietenii mei din Japonia vin în vizită.



De fiecare dată când vine aici, o ia ușor acasă, dar
Se pare că-i place casa asta în special
Și oricum nu prea face nimic
În afară de a privi în gol la piscină în timp ce fumează țigări toată ziua.


Înainte ca soarele să apună, mă îndrept spre restaurantul unde voi mânca cu toată lumea.

Cântând din tot pieptul în mașină în timp ce conduc
Este ceva ce deseori făceam încă de când eram tânăr
Și este un timp când mă pot destresa cel mai mult.


De când am venit în această țară,
Cânt tare, așa cum obișnuiam să o fac în trecut.
Nu e rău.


Exact înainte ca soarele să apună,
Am sosit la un loc mongolian care îmi place.
De fapt, acesta poate fi găsit și în Japonia.
Este un restaurant mongolian deținut de o companie taiwaneză ”Tian Siang Hui Wei”.


Prețul va fi de 3-4 ori mai mare ca în Japonia, așadar
Este o ofertă bună când mânânc aici,
Deoarece calitatea legumelor este bună,
Dar ori de câte ori vin aici și aduc pe cineva, se bucură, spunând ”este delicios, este delicios”
În timp ce mânâncă, și întotdeauna simt că acesta este o țară cu un CPI neobișnuit de mare.


Și astfel, ne-am bucurat încet de cina noastră.

Astăzi avem un platou mare care este pentru multe persoane.
Un platou mare este mai plăcut cu multe persoane în jur, până la urmă.

Toată lumea, să aveți o noapte minunată.
Ei bine, să mâncăm.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!