marți, 7 noiembrie 2017

Gackt blog – 31 martie 2017

Un timp relaxant pentru prima dată după ceva timp

M-am trezit de dimineață astăzi.
Este ciudat.
Chiar dacă intenționez să dorm puțin mai mult,
Nu am putut face asta din cauza obiceiului corpului meu.

Probabil că am dormit doar 3 ore.
Ei bine, am dormit profund așa că asta nu este o problemă.

Și astfel, am început să fac un antrenament ușor de casă.



M-am trezit complet.
Când am terminat cam două treimi, am făcut un duș.


Când m-am uitat la oglindă,
Poate din cauza unghiului sau a luminii, dar
Talia mea era atât de mică că îmi dădea un sentiment prost...

De acolo, mi-am schimbat încet hainele
Și am terminat antrenamentul.



M-am dus în anticameră
Și intenționam să petrec ceva timp relaxat, dar
Am uitat că se desfășura ceva muncă de construcție interioară.


Mult așteptatul meu timp relaxant de după amează
A fost ruinat de zgomotele de ciocan și alte lovituri...
Ei bine, și astfel de momente se întâmplă.

Presupun că am să mă uit la un film după atât de mult timp...m-am gândit și sunetul s-a auzit mai tare.
La un volum ceva mai mare, zgomotele de construcție pot fi ignorate.
Am privit în partea mea și l-am văzut pe Eneru al meu,
Care era probabil speriat de zgomote, ascunzându-se într-un loc ciudat.


Este atât de timid că, oricând tună,
El întotdeauna se va ascunde aici...
Extrem de amuzant.


După ce m-am relaxat și am văzut hotelul,
M-am îndreptat spre St. Regis Hotel
Pentru a lua cina cu ceilalți parteneri ai mei care vizitează din Japonia.



Comparat cu St. Regis din Macau, acest hotel este de departe de o calitate mai înaltă.
Îmi place atmosfera din acest St. Regis.
Mai mult, ”Sushi Saitou”,
Care are nevoie de o rezervare cu un an înainte în Tokyo,
Este localizat și în acest hotel.



Sunt chiar și clienți din Japonia
Care vin până aici tocmai pentru a mânca sushi.
Astăzi, vom mânca aici.

Oricum,
Atmosfera din acest hotel este atât de plăcută că chiar ai o stare bună.
Chiar și când mă duc în alte țări,
Sunt St. Regis care te dezamăgesc.
Din moment ce este prezentat ca cel mai bun hotel din grupul SPG,
Ar trebui cel puțin să pună mai mult efort.


După ce am luat cina,
Ne-am îndreptat cu toți la Marini’s de la 57.
Un bar care îmi place aici este la etajul 57, cu o priveliște deasupra KL.

Turiștii ce vizitează KL
Cu siguranță vor veni aici cel puțin o dată.
Priveliștea de noapte este extrem de frumoasă.


La sfârșitul acestei zile, eram doar noi cei rămași
Și fără a face prea multe, am petrecut 3 ore vorbind în continuu.

Toată lumea s-a lovit de o varietate de piedici în fiecare din slujbele lor
Și continuă să înainteze în ciuda chinului.
Făcând asta este metoda în care vor câștiga și vor avansa.

Am primit multă energie de la ei
Și se pare că iar nu voi putea dormi în această seară.

Este un sentiment plăcut!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!