joi, 2 noiembrie 2017

Gackt blog – 24 martie 2017

Post, ziua a doua

De dimineață, eu și Baru am început antrenamentul.


Doar Takumi nu a fost prezent pentru antrenament de data aceasta, dar
S-a decis ca Baru să ia parte de data aceasta.



Este a doua zi de post, pe care l-am început împreună.
Cu partenerul meu Ikeda, Baru,
Și Takumi, care este în Japonia, am început cu toți postul în același timp.

G Enzyme este excelentă.
Dacă alte tipuri de enzimă erau consumate,
Se pare că vor fi persoane care vor simți că stomacurile lor sunt goale, dar
Dacă G Enzyme, care un conținut de enzimă de peste 90%, este luată în schimb,
Nimănui nu îi este foame, și toată lumea poate continua în condiții surprinzător de bune.


Să iei enzime în timpul postului
Este de asemenea bun pentru alte lucruri, pe lângă a pierde în greutate,
Sau, cu alte cuvinte, a ține dietă.


În cazul meu, de data aceasta,
Condiția corpului meu a devenit destul de rea în Japonia,
Așadar, cu alte cuvinte, pentru a-mi ”reseta” corpul,
Am început iar să țin post.

Când oamenii din jurul meu văd că țin post,
Sunt uni care acceptă fără a spune nimic, dar
Sunt și cei care spun

”Este în regulă?”
Sau
”Să faci așa ceva este rău pentru corpul tău!”
Sau, și mai iresponsabil,
”Să nu mânânci este otrăvitor pentru corpul tău!”
Când corpurile lor sunt grase.

Dacă mă întrebați pe mine,
Cred că toată lumea aruncă orice și tot
În gura lor prea mult.

”Odată ce va fi timpul, voi mânca”

Asta nu este diferit de un animal înapoiat.

Era când ”3 mese pe zi” a devenit un lucru internațional
Era cam acum 200 de ani în urmă,
Și pentru că era necesar să se mărească cantitatea de mâncare produsă,
Înmulțirea selectivă și ingineria genetică erau făcute la costul calității a produsului
Și asta a fost de acum 70 de ani.

Recent,
Prin mâinile oamenilor care sunt, desigur, în dubii de aceste lucruri,
Suntmulte zone care sunt revizuite, dar faptul este că,
Mâncarea organică, și mâncarea care este bună pentru corp
Este atât de scumpă încât nu are sens pentru familiile normale
Să le servească acasă.

De aceea, a devenit necesar
Să consumăm mâncăruri de substituire sau suplimenți
Pentru a ne asigura că primim nutrienții necesari.

Mai mult,
Cea mai rea parte este că bunurile inferioare sunt distribuite chiar și în suplimente.
Prioritățile sunt complet greșite.
Este o eră unde nu ști care este o alegere mai bună.

Cu referire la ingrediente,
Toți dintre noi, fără greșeală, trăim într-un timp trist.

Pentru că nu putem trăi normal
Sau să obținem ușor ceea ce este bun pentru corpurile noastre.

În acest punct,
Este la fel de bun ca a întreba ”Din ce sunt făcute lucrurile ieftine?”

Această problemă este născută din ciclul vicios a societății moderne.

Presupun că se poate spune că Japonia este mai degrabă într-un mediu special.
De fapt, când privești la asta din punctul de vedere a prețurilor din Japonia,
Prețurile din restaurante ar trebui să fie mult mai mari,
Și chiar și când compari cu țările străine, prețul este destul de mic,
Și asta este ceva ce vei ști automat dacă ai fost peste hotare
Și doar privind la asta, oricine ar ști.

Cu asta,
Restaurantul face un profit prin a cumpăra cantități extreme
Pentru a scădea diferențele prin scăderea costului lor.

Singuri care pot cumpăra în cantități enorme sunt
Lanțurile mari de magazine, și magazinele care au multe filiale deschise,
Și magazinele normale care nu au de ales decât să-și scadă și ei costurile.

Costul muncii este extrem de mare.
Și chiria este destul de scumpă.
În ciuda acestui lucru, nu își pot mări prețurile.

Acest ciclu negativ creează un mediu
Unde nu au de ales, decât să facă produse ieftine.

Am deviat destul de departe de la vorba despre post, dar
Corpul uman este de fapt bine făcut.
Oamenii care au supraviețuit unei istorii cu înfometare
Cu mii de ani în urmă, până acum
Au cu toții potențial considerabil ascuns în corpurile lor.

Este ceva ce oamenii obișnuiau să spună în trecut.
”Mânâncă moderat (80% din stomacul tău)”
Asta era o frază ce a fost creată
Într-o perioadă când mesele nu puteau fi luate normal.

Cu alte cuvinte, chiar și pentru cei care nu mânâncă de 3 ori pe zi,
Nu este bine să mânânci în cantități mari.

Când mâncarea nu intră în corpul tău,
Interiorul corpului tău se va simți în pericol
Și va cauza multe mișcări care vor regenera părți din corpul tău
Și multe secreții a hormonilor, care nu se întâmplă în mod normal.

Desigur,
Ceea ce facem este diferit de ceea ce se numește post perfect.

Este puțin dificil de explicat, așadar
Am să încerc să o spun simplu...

Consumând enzimele,
Vom avea minimum de nutriție necesară pentru corpurile noastre.
Și energia de care avem nevoie să ne mișcăm corpurile
Nu poate fi absorbită toată deodată așadar va dezintegra grăsimile din corp
Și vor oferi energie din interiorul corpului.


Fără a intra într-o stare de malnutriție,
Vom scăpa doar de grăsimile din corpul nostru.
Și, pentru că ne vom reseta corpul,
În momentele când pielea ta devine dură sau este ceva în neregulă cu ea,
Abilitatea sa de a-ți îmbunătăți costituția este destul de puternică.


Ei bine,
Asta va fi a treia oară când o fac, dar
Îmi amintesc că mă chinuiam pentru că nu înțelegeam complet.
De data aceasta, poți chiar spune că merge perfect de bine.

Pielea mea dură a devenit mult mai ok
Și în special, referindu-mă la somn,
Am devenit capabil să dorm destul de profund pentru perioade mai lungi decât de obicei.



Ei bine, din moment ce rezultatele se prezintă doar după o săptămână,
Vreau ca să așteptați asta cu nerăbdare.
Cei care sunt îngrijorați de boli și altele,
Luați rezultatele mele și faceți o încercare.

Acum, trebuie să mă concentrez pe competiție...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!