miercuri, 8 noiembrie 2017

Gackt blog – 1 aprilie 2017

”Să privesc este hobby-ul meu”

Mi-am făcut antrenamentul și în această dimineață.
Ca de obicei, m-am trezit repede.



Terminându-mi antrenamentul,
Mi-am dus prietenii la diferite locații pentru a vizona case.


Treaba mea este de asemenea să le sprijin stilul lor de viață.
Sunt o grămadă de case în KL care te fac să vrei să stai aici.
Să găsești o casă care îți place în toate acestea
Este, de neașteptat, un adevărat efort.

Nu este că nu poți găsi o casă,
Ci pentru că sunt atât de multe case bune că ai probleme să te hotărăști asupra uneia.



Dar,
Nu trebuie să te gândești doar la casă,
Ci și la cât de mult trafic va fi acolo,
Fie dacă sunt sau nu școli sau spitale în jur,
Cât de multe facilități, necesare pentru viața de zi cu zi, sunt în zonă,
Și astfel de lucruri nu sunt gândite de agenții imobiliari obișnuiți.

Aceste lucruri sunt necesare, dar
Agenții vor doar să vândă casa oricum.



Mă va uita la ea din poziția celor care vor locui acolo
Și voi verifica unul câte unul cum sunt anumite lucruri,
Dacă această casă ar fi bună dar accesul este o problemă, sau
Trafficul se înrăutățește atât de mult că ar putea deveni stresant,
Și dacă sunt acceptabile pentru ei.

Este similar cu a fi un agent imobiliar, dar asta este și unul dintre hobby-urile mele.
Timpul petrecut plimbându-mă și privind la proprietate
Este cel mai distractiv lucru pentru mine, și mă simt emoționat de la început până la sfârșit.



De la atingerea execuției casei,
La cât de uimitoare este atenția la detalii a unei case,
Să găsești aceea parte ce are un final ieftin...astfel de lucruri.
În timp ce simți zona problemelor mărunte,
Presupun că mă bucur să îmi imaginez în mintea meao casă așa cum îmi place.

De obicei, creez o varietate de lucruri pe cont propriu.
Ceva creat de tine însuți este foarte semnificativ.

Și eu creez case de unul singur, dar
Probleme de comunicare vor exista cu siguranță
Într-o casă luxurioasă făcută de altcineva.
Și este un motiv clar pentru care
Aceste probleme nu pot fi eliminate.

De ce vor exista motive de comunicare?

Din cauză că
Nivelul dintre cel care trăiește în casă și cel care a construit-o este diferit.
Cu alte cuvinte, din cauză că oamenii care au construit casa
Nu trăiesc în casa pe care ei însăși au creat-o



Limuzina pe care o folosesc este de asemenea creată de mine.
Asta din cauză că o limuzină făcută de altcineva arată țipătoare
Și în cele din urmă, când producătorii stau de fapt în limuzină,
Nu pot avea o viață normală și nu observă vreodată problemele în micile detalii.

Cu alte cuvinte, nu fac ceea ce și-au imaginat.

Limuzinele de pe piață sunt atât de rele
Din cauză că au probleme care cu siguranță nu s-ar fi întâmplat
Dacă nivelurile celui care o folosește și celui care a construit-o erau aceleași.

La fel este și pentru case.
Din cauză că nivelul celui care trăiește acolo este diferit de cel a căruia o construiește,
Sunt multe case luxurioase care au probleme neconvenabile
Când chiar încerci să locuiești în ele.

Sunt multe momentele când mă gândesc ”Ar fi trebuit să fie ceva de genul...”

Nu contează cât de țipător este exteriorul,
Sunt multe lucruri pe care nu le realizezi fără a locui acolo.
Dar când vine vorba de a cumpăra ceva mare, cum ar fi casele,
Să construiești una și apoi să trăiești acolo, să faci asta iar și iar,
E nevoie de multă abilitate fizică până la urmă.


În timp ce mereu m-am simțit astfel,
Să mă plimb și să mă uit la o varietate de proprietăți
Este ceva ce iubesc să fac.

Ne-am uitat la destul de multe până ce a venit seara, și după ce au fost mulțumiți
I-am dus la un restaurant japonez care chiar îmi place.
Chiar m-am bucurat de masa mea
În timp ce am vorbit despre una alta, legat de case.



Dar totuși, când spun asta este amuzant...
”Hobby-ul meu este vizionarea de case”.

Ce ciudat...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!