miercuri, 1 noiembrie 2017

Gackt blog – 19 martie 2017

Visele pot deveni realitate

M-am simțit mai bine astăzi.
Mi-am făcut antrenamentul de dimineață
Și apoi am început pregătirile pentru spectacolul surpriză de la ceremonia de absolvire
De la liceul Nakazatonishi din Mishima, Shizuoka.

Ieri, mă întrebam cum va ieși cu starea mea proastă, dar
Dacă este așa astăzi, cred că voi putea oferi o melodie ce va rămâne în inimile lor.


Imediat, m-am îndreptat către școală.
Mă uitam la peisaj pe fereastra mașinii.
A trecut ceva timp de când am fost într-un asemenea loc liniștit.

După o oră, am sosit la școală
Și am intrat în camera de difuzare, care era plină cu un aer de nostalgie.


Reportajul excluziv NicoNico Live începe.
Au trecut 11 ani de când am început să fac această muncă voluntară a ceremoniei de absolvire.


Din moment ce toate ceremoniile de absolvire din țară sunt ținute în aceași zi,
Acum 11 ani, am decis că voi continua să dau tot ce am în a face asta
Atât timp cât încă mai am puțină influență rămasă,
Așadar în fiecare an, voi decide o școală pentru eveniment,
Îmi voi transmite sentimentele studenților care vor conduce viitorul
Și în acest fel, îmi folosesc cuvintele pentru a-i încuraja, chiar dacă este și pentru puțin.

Înainte de a realiza,
Într-o clipită, durează deja de 11 ani.

Sincer cred că este un moment
Când nu pot doar transmite ceva studenților,
Dar pot primi și sentimentele pasionale a studenților
În timp ce mă fac fericiți că am continuat cu muzica astfel.

Este aproape timpul pentru mine să fac surpriza.
Muzica cântă în sală.
Ușile se deschid.

Fețele surprinse a studenților apar înaintea mea.
Am mers printre studenți și am urcat pe scenă.


Până ce s-au calmat din agitarea lor,
Am primit la chipul fiecărui student.
Toată lumea avea o experie minunată.


Am adus ușor microfonul la gură
Și am început să vorbesc.
Toată lumea asculta.
Cu toți se uitau înainte și ascultau
De parcă așteptau fiecare cuvânt
Sau se asigurau că nu ratau nici un cuvânt.


A fost insuportabil de adorabil.
După ce am vorbit o perioadă, le-am spus că le voi transmite o melodie
Și am început să cânt ”No ni Saku Hana no You ni”,
Pe care o cânt doar o dată pe an.


În timp ce priveam la fiecare student,
Am parcurs încet melodia.
Imaginea studenților cu lacrimile curgând era reflectată în ochii mei.

Cred că le-am oferit un moment pe care nu îl vor uita niciodată...

Cred că, chiar și peste ani,
Când vor trece prin momente grele sau dureroase,
Cu siguranță își vor aminti de această zi
Și vor continua să dea ce au mai bun...


Cu aceste sentimente în inima mea, le-am transmis melodia.
Au fost destul de mulți studenți care au plâns anul acesta.

După ce s-a terminat,
Priveliștea studenților care au început să zâmbească era frumoasă.

La sfârșit, le-am livrat un mesaj de la mine pentru ei.

”Visele nu sunt menite doar pentru a fi văzute.
Visele pot deveni realitate.
Și, realizați-vă visele.

Pentru asta,
Va trebui să răzbateți cu o voință puternică”

Sincer sper că acest mesaj
A ajuns la inimile multor studenți, câți mai mulți posibili.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!