marți, 7 noiembrie 2017

Gackt blog – 27 martie 2017

Ceea ce numim ”Regula GACKT”

Post, ziua 5.
Și astăzi este a doua zi
A turneului principal ”ASIAN POKER TOUR”.

Când țin post,
Mă trezesc simțindu-mă incredibil de bine.
Sincer, motivul pentru asta nu este foarte clar, dar
Mai mult din jumătate din cei care țin post spun același lucru.

M-am trezit la 6 dimineața,
Și m-am antrenat singur în timp ce mă uitam la un film.



A fost un timp de ”întindere” destul de semnificativ, dar
În timp ce luam cafeaua,
Îmi era dor de a-mi putea petrece timpul încet.

Nu am absolut nici o dorință pentru mâncare, dar
Încă o dată, ajung să înțeleg cât de prețios este
Să-ți petreci timpul bucurându-te de o ceașcă de cafea,
Sau cu alte cuvinte, ”dorința de a petrece timpul grațios și liber”.
Până acum câțiva ani
Nici măcar nu puteam pune cafea în gură.

Lucrul ciudat este că
Nu contează cât de mult urăsc oamenii gustul de cafea,
Nu este nici o singură persoană care să urască mirosul de cafea.


Când am mers prima dată în Franța la 25 de ani,
Am văzut și admirat clienții care consumau espresso în cafenea
Și voiam să fiu ca ei,
Așadar, folosind o franceză stricată, am comandat un espresso
Și l-am adus aproape de nas, imitând atmosfera.

”Ce aromă plăcută!”

Și atunci am gustat-o.
”Are un gust teribil!!”

”De ce beau așa ceva într-o manieră atât de delicioasă?
S-ar putea să fi comandat ceva diferit de ei?” m-am gândit.
Și am comandat iar, dar nu am putut să o beau până la urmă.
Este ceva ce mă face să oftez la propria mea idioțenie.


De atunci, timp de 10 ani,
Nu am mai atins cafeaua niciodată.

Totuși, probabil cam acum 9 ani,
Când am fost în Canada pentru o sesiune,
S-a întâmplat să văd pe cineva
Care savura un cappuccino într-o manieră excepțional de delicioasă.

”Voi comanda și eu unul din acela...”

Am cerut unul, și urmând acestui lucru,
Am devenit destul de atras de șarmul cafelei.

Am studiat destul de mult și am învățat chiar și arta latte.
Și printr-o soartă nemaipomenită
Am ajuns să lucrez chiar și cu Nestle.

În viață, chiar nu ști ce se va întâmpla.




Antrenamentul s-a terminat fără vreun incident
În ciuda plânsetelor mizerabile a tuturor ce umpleau camera.



Ne-am pregătit repede
Și ne-am îndreptat spre turneu.

În a doua zi de preliminări din turneul principal,
Am în jur de 60.000 de jetoane.
Destule pentru a lupta.


De aici încolo,
În timp ce încercam diferite tactici,
Numerele mele au urcat și coborânt, fluctuând.

Este un punct de reflecție major astăzi.
Dacă ești cineva care joacă poker,
Cu siguranță vei înțelege explicația mea.

Aceasta este situația.
În mijlocul evenimentului de astăzi, sincronul perfect a venit.
Toată lumea a pre-aruncat și nimeni nu cerea,
În mâna mea erau cărțile 5 și 7 de romb, dar
Nu este o mână care să-mi placă.


Din moment ce eram și pe ultima poziție, am pulsat.
Doar jucători-dealer pot prinde momentul și să dea sec.

Atunci, 6 de romb, 8 de treflă și popă de romb au apărut pe masă.
Asta înseamnă că voi avea culoare sau chintă.
În acest punct, am dat pas.
Jucătorul-dealer a pulsat.
Am așteptat ceva până să dau sec.

Apoi, la următoarea tură, un valet de romb a apărut.
Cu alte cuvinte, s-a format culoarea.

Lacomul de mine a dat pas
Și celălalt jucător a pariat.
Apoi am contracarat asta cu o pulsare de 2,5 mai mare.


Celălalt jucător părea îngrijorat, dar a dat sec.
Apoi, un 8 de frunză a apărut la sfârșit.

A pariat tot.
Și eu am dat sec.

Când am arătat cărțile,
Acel jucător avea doi de 6 în mână.
Cu alte cuvinte, a făcut un full house.

Din cauza aceasta,
Am pierdut un număr destul de mare din jetoanele mele.
Doar dacă aș fi terminat cu o tură înainte de asta...

Într-adevăr, trebuie să lucrez pentru a avea cel mai mare număr de jetoane posibil, dar
În situațiile periculoase, cu siguranță trebuie să mă retrag de la oponentul meu.
Ei bine, mai mult decât orice,
Sunt supărat pe mine însumi că am încălcat ceea ce am decis,
Cu alte cuvinte, ”Regula GACKT”.

”80% în orice”

Dacă cauți 100% din profit sau performanță,
Probabilitatea de a ajunge într-un accident,
Sau cu alte cuvinte, șansele de a ajunge în necazuri, devine excepțional de mari.
Se poate spune despre tot și orice.
Dacă vorbim despre asta în termeni referitori la mașină,
Dacă scoți 100% din potențialul ei,
Poți strica mașina
Sau să ajungi cu ea într-un accident din cauza unui lucru minor.

Opiniile pot fi împărțite referitor la acest lucru, dar
Oricum, nu mă pot abține să nu fiu extrem de supărat
Pe mine însumi că mi-am încălcat propria regulă.

De aici, mi-am recăpătat cumpătul
Și cumva am ajuns la 280.000 de puncte
După ce am scăzut la 60.000 de puncte,
Ceea ce m-a adus în semnifinalele care au loc mâine.


Sincer, după ce am început să joc poker,
Slăbiciunile mele au fost expuse în diverse situați.

Atât timp cât pot să mă ridic treptat la un nivel mai mare ca acesta, este în ordine.
În timp ce recunosc slăbiciunile din interiorul meu,
Sunt recunoscător să pot simți că am crescut ca și persoană
Chiar și la această vârstă.

Oricum, abia aștept semifinalele de mâine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!