duminică, 12 noiembrie 2017

Gackt blog – 10 aprilie 2017

Modul chinezesc de a bea este impresionant

Am ajuns în siguranță acasă în KL.
De dimineață, Angie a venit să mă caute cu afecțiune, poate pentru că a trecut ceva timp.
M-am gândit, ce capricioasă...
Și totuși, m-am jucat cu ea pentru o perioadă.



Chiar și așa,
Cred că este o drăguță, cățărându-se în poala mea să se joace.



După asta, s-a dus pe o parte și s-a culcat.

Din moment ce m-am trezit, mi-am făcut antrenamentul și am făcut un duș.
Se simte destul de bine.

După ce mi-am schimbat hainele, am mers în anticameră să lucrez puțin.
Poate din cauză că a plouat, se simte răcoare
Și scenariul este foarte frumos.



Noaptea, am mers la cină pentru prima dată după ceva timp cu prietenii mei locali.

Aici, cele pe care consider a fi surori mai mici ce le ador, se vor alătura.

Am condus de unul singur în jur de 20 minute
Și am intrat la restaurantul japonez FUKUYA.



Aici, chiar dacă mă adun cu prietenii mei și fac zgomot,
Este în regulă pentru că suntem situați pe o parte într-o cameră privată.



Din moment ce fetele au spus că vor să bea astăzi,
Mi-am lăsat mașina acolo și am decis să ne îndreptăm spre alt loc, dar
Chiar dacă ar fi să mergem și să bem de acum încolo, este duminică,
Și am spus, nu vom putea face indiferent de unde mergem?
La care prietenii mei locali au aranjat lucrurile repede.

Pentru că era un cod de îmbrăcăminte peste tot,
M-am dus acasă repede să mă schimb.

Apoi ne-am îndreptat spre Mandarin Oriental Hotel.
Este un club în subsol numit ”KYO”,
Și ne-am dus acolo ca VIP.


Dar, totuși, este destulă agitație pentru o zi de duminică.

”Mai exact, ce este cu toată agitația asta?”
Am întrebat, și se pare că artiștii americani țineau o lansare live.

În timp ce mă gândeam ”Asta este de rău...”
Am început să beau în ritmul meu.



Cumva, în timp ce beam, probabil că părea că atmosfera noastră era amuzantă
Și proprietarul clubului a venit
Spunând ”Să bem împreună!”
Și i-am fost prezentați.

El ne-a prezentat ”Acesta este Brian McKnight!”, dar nu am nici o idee.


Mulți din prietenii mei locali vor vedea live-ul său
Și de asemenea au luat parte la lansare.

Tipul prietenos a venit și ne-am salutat.
Și cu aura sa de gentelman, ne-am înțeles și am vorbit mult împreună.

”În curând, voi vizita Japonia în iunie!”

Am fost fascinat de felul său șarmant de a vorbi.
M-am distrat în timp ce mă gândeam ”Cumva atmosfera asta este grozavă”,
Dar în cele din urmă, până ce am realizat,
Era ora 3 dimineață când am plecat de acolo.
Surorile mele mici erau destul de amețite...

A trecut ceva timp de când am băut așa de mult.
Chiar și așa, toată lumea se pricepe la băut...
Modul chinezesc de a bea este impresionant până la urmă.
Dacă las garda jos, voi pierde destul de repede.
Felul în care sunt pregătiți pentru orice este excepțional.

Am băut în timp ce refuzam să fiu întrecut, dar
Nu, chiar și așa, sunt prea puternici...

E de rău...sunt beat.
Noapte bună...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!