duminică, 12 noiembrie 2017

Mesaj special de a zecea aniversare pentru GACKT de la MIYAVI


”Întotdeauna îmi arată spatele unui luptător”

1. Spune-ne circumstanțele primei tale întâlniri cu GACKT și prima ta impresie asupra lui.
Am mers să mâncâm mutton cu YOSHIKI-san. El stătea în fața mea, și se tot uita la mine din spatele ochelarilor de soare, tot timpul (cu ochii privind în jos spre mine).

2. În timp ce relația ta cu el a devenit mai profundă, ce te-a surprins a fi diferit față de primele impresii avute asupra lui, ș ice nu s-a schimbat de la prima ta întâlnire cu el?
Este foarte familial și își prețuiește prietenii.

3. Care este cel mai memoriabl episode referitor la S.K.I.N.?
În primul rând, nu am făcut niciodată o repetitive completă…

4. Care crezi că este cea mai mare diferență între GACKT ca artist în centrul scenei și GACKT interacționând cu tine în privat?
Hmmmm, nu este prea diferit.

5. În istoria relației tale cu el, care au fost cele mai frapante cuvinte sau acțiune pe care le-ai auzit sau văzut de la GACKT?
”Îți este frig, nu? Te duc acasă…” (privind în jos la mine)

6. Ce crezi că este similar între tine, MIYAVI, și GACKT?
Abilitățile noastre de a învăța.

7. Dimpotrivă, ce crezi că este diferit la el față de tine sau invidiezi?
Abilitatea lui analitică.

8. Ce te-a făcut să râzi cel mai mult din toate cuvintele sau acțiunile lui GACKT?
Nu îmi amintesc, sunt prea multe.

9. Spune-ne ceva ce îți place la GACKT, dar nu îi poți spune lui în față.
La sfârșitul zilei, este tolerant și deschis. (Folosește un cuvânt ce nu are traducere exactă. Se referă că este tolerant și îi acceptă pe ceilalți, o abilitate de a-i include pe ceilalți și ideile lor în loc să le respingă.)

10. Spune-ne ceva ce ai vrea ca GACKT să schimbe și nu îi poți spune în față.
Nu îmi trimite doar un email și apoi să mă ignori, te rog.

11. Spune-ne un episode secret între tine, MIYAVI și GACKT, pe care nu l-ai putut spune înainte.
Atunci, în L.A., când era pe un skateboard, dându-se grozav, a căzut de pe el și și-a julit bărbia, și m-a privit cu o față ce spunea ”Nu doare deloc”.

12. ”GACKT este  o persoană xxxx”. Te rugăm completează, și spune-ne de ce.
”Japonezul Egoiste”. Îți acaparează simțurile olfactive.

13. Ce respecți sau admire la GACKT, ca și expresionist?
 Lăcomia sa.

14. Care este șarmul lui GACKT ca persoană?
Insațiabilitatea sa.

15. La sfârșit, te rugăm să lași un mesaj pentru GACKT.
Întotdeauna îmi arăți spatele unui luptător. Continuă să înaintezi cu egoism.
Keep on rockin’ bro!! Much respect.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!