marți, 7 noiembrie 2017

Gackt blog – 28 martie 2017

Locul 5 în turneul principal de poker din Asia în Jeju!!

Post, ziua 6.
Și astăzi sunt semifinalele și finalele
Turneului principal ”ASIAN POKER TOURS”!

A fost o schimbare în program,
Și doar semifinalele ar fi trebuit să aibă loc astăzi, dar
Au decis să continue direct și cu finalele.

În timp ce mă antrenam dimineață,
Ne-am adunat cu toți și am vorbit despre
Ce fel de strategie avem nevoie pentru a lupta astăzi.

Repede, mi-am schimbat hainele și m-am pregătit.
Se poate observa și prin oglindă, dar
Fața mea a devenit cu mult mai mică.



Am intrat în sală și imediat m-am dus la masa pentru semifinale.
Câștigătorul anterior Jeju și
Neobositul jucător australian erau așezați la masa mea.
Și jucătorul din Taiwan avea rezultate bune,
Și chiar și jucătorul din seriile Macau 2016 era acolo.

”Orice ar fi...am să joc poker ca de obicei”


M-am decis asupra acestui lucru, și semifinalele au început.
Apoi, dintr-un anumit motiv, jucătorul taiwanez
A pariat tot de la prima mână.
Apoi, un alt jucător taiwanez a pariat tot.

”Hey hey...e abia prima mână...”
M-am gândit, și apoi am privit la cărțile mele.
Aveam doi popi în mână...

”Ce naiba...”

Chiar dacă acest gând mi-a trecut prin minte,
Am rămas calm, și când am zis că voi paria tot,
Toți jucătorii de la masa mea au exclamat ”Ehhh!!!”

Atunci, am arătat cărțile tuturor.

Prima persoană avea un as de inimă și o popă de frunză,
A doua persoană avea un as de romb și o damă de treflă,
Și eu aveam o popă de romb și una de treflă.
Desigur, dacă ar fi fost un as pe masă, aș fi pierdut.
Dar nu era nici un motiv să nu fi mers mai departe.

Apoi,
Cărțile au fost întoarce și au apărut o damă de romb, un valet de treflă și un 8 de treflă.
Prima persoană mergea pe chintă.
Al doilea avea o pereche de dame.

Următoarea carte a fost întoarsă.
Un 6 de treflă apare.

Cu asta, prima persoană are posibilitate de chintă
Și a doua persoană are acum posibilitate de culoare.

Este o probabilitate de 20% ca următoarea carte să fie câștigătoare pentru oponenții mei.
Și ultima carte a fost întoarsă...

În momentul când un 4 de romb a fost pus pe masă,
Am țipat ”Osshaaaaaaa!!!”
Și am făcut poziția de victorie fără a mă gândi.

Cu asta, două persoane au fost eliminate dintr-o mișcare
Și la masă au rămăs 3 jucători pentru mine să-i înving.


Atunci,
Jucătorul australian a pariat tot
Și un alt jucător japonez a preluat.
Jucătorul japonez a câștigat atunci impresionant
Și cu acest flux, într-o clipită, numerele noastre au fost reduse
La numărul de jucători ce vor merge în finale.

”Am reușit să stau până în finale...”

Am lăsat un oft mare.
Atunci, am bătut palma și le-am zâmbit celor din echipa GACKT,
Takumi și Ikeda, care erau la altă masă.


Ca 3 membrii din aceeași echipă
Să reziste până la masa finală
Este o apariție rară.
În primul rând, sunt sincer fericit că noi trei am putut ajunge în finale împreună.


Finala a început, și jocul a înaintat, dar
Am fost mai degrabă înfrânt de câștigătorul de anul trecut din Jeju,
Singura doamnă de aici ca finalistă, d-na Kim.
Nu doar în numărul de jetoane pe care îl are,
Ci și puterea stilului ei de a juca, care este unic la femei, de asemenea impresionant.

”Ce voință puternică...”

Jocul ei este șocant de puternic, încât
Acest gând a tot rămas în mintea mea.
E chiar și mai puternică decât orice alt jucător pe care l-am întâlnit până acum.


Desigur,
Este și un număr de bărbați care sunt puternici la joc, dar
Poți vedea emoția de la majoritatea jucătorilor.
Nici o emoție nu se putea vedea la ea deloc.

Eu sunt mai degrabă un jucător cu o tactică agresivă, dar
Asta este prima dată când întâlnesc un jucător care este atât de puternic într-o asemenea manieră unică.
Este destul de înfricoșător că poate continua să joace fără vreo schimbare în expresia ei.

Poker-ul este ciudat.
Femeile mă pot face chiar să simt
Frica pe care rareori o simt.
Presupun că asta este o senzație unică în poker.

Apoi,
Am pierdut destul de multe jetoane.
Pe la mijloc, Ikeda a fost treptat învins de alți jucători
Și a ajuns pe locul 7.


În ultima fază, și eu
Am mers împotriva jucătorului japonez Mutou,
Care a experimentat câștigul în Noua Caledonie,
Și am pierdut mizerabil.
Am ajuns pe locul 5.


În acest punct,
Cel mai bun jucător de până acum, d-na Kim,
Părea că va fi cea care va câștiga, dar, în cele din urmă,
Jucătoarea a fost înfrântă de Mutou, care m-a înfrânt pe mine,
Într-o succesiune rapidă cu strategia lui ciudat de puternică
Și după ce a fost înfrântă cu vreo 2-3 mâini,
La sfârșit, Mutou a câștigat.


Yamato-kun, care era pe locul 2,
A arătat o putere neobișnuită cu o zi înainte, dar
Astăzi, nu i-a rezistat lui Mutou.
În ciuda acestui lucru, să ajungi pe locul 2 este chiar uimitor.


Puterea strategiei lui Mutou din a doua jumătate a fost impresionantă.

Pentru jucători,
Sunt unii care declară că
”Nu există nici un flux”, dar
Pentru mine, cu referire la asta, aș spune ”Există un flux”.


Nu știu cum ar trebui să o exprim, dar
Asta este din cauză că, prin viața mea, am văzut cu ochii mei,
Oameni care să ajungă în diferite situații,
Sau mai degrabă, diferite stări,
Și erau momente când lucrurile le scăpau de sub control.

Ar putea suna neștiințific, dar
Nu este nici un motiv să negi un asemenea lucru, în ciuda faptului că este neștiințific.
În schimb, este un număr incredibil de mare de lucruri în această lume
Care nu pot fi explicate doar cu probabilități sau știință.


Desigur,
Nu cred că este cineva atât de absurd
Încât să aștepte ca așa ceva să se întâmple în timp ce joacă, dar
Când vezi un asemenea moment,
Cu siguranță nu crezi că este neobișnuit
Să simți o asemenea putere mare sau ceva
Ce te face să te gândești ”Nici gând să pot câștiga asta...”

Nu poți câștiga doar cu noroc.
Nu poți câștiga nici doar cu logică.
Presupun că de aceea, poker-ul este amuzant.

”Acesta este poker”

Această propoziție îl reprezintă.


Oricum
Am multe la care să mă gândesc.
Pentru cineva ca mine care a trecut prin tot ce fac,
Trebuie să creez și rezultate.

Din moment ce în sfârșit am găsit ceva ce mă face să fiu serios,
Trebuie să creez rezultate, astfel încât oamenii să nu spună
”Nu este cine știe ce de capul lui GACKT”.

Oricum, chiar sunt obosit astăzi...
Ei atunci, timpul să ne întoarcem în KL și să înregistrăm.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!