luni, 6 noiembrie 2017

Gackt blog – 25 martie 2017

Turneu și post, ziua a treia

În această dimineață, mi-am făcut antrenamentul împreună cu Baru.
Se presupune că Takumi ni se va alătura din seara aceasta.



Aceasta este a treia zi de post.
Condiția pielei mele a devenit mult mai bună
Fără vreo piedică, și nu îmi este foame deloc.

Poate datorită faptului că greutatea corpului meu a scăzut,
Nu mai simt atât de multă greutate ca de obicei,
Când îmi făceam flotările G.


Desigur,
Când am ajuns la al treilea set,
A început să devină mai greu.

De acum încolo,
Am adăugat o nouă metodă de antrenament pentru acasă care are ca țintă abdomenul.
Fac specialele mele ”flotări G” în fiecare zi, de 2 luni, dar
Așa cum era de așteptat, chiar dacă pot menține abdomenul
Fără a face exercițiile cu anumitul scop, nu îmi pot mări abilitatea atletică.


Această flotare
A mărit considerabil abilitatea de reținere a mușchilor din spate, dar
Nu a fost foarte eficient pentru abdomenul meu.

Când vine vorba de abdomen, de asemenea, nu înseamnă că fac mușchii normali,
Ci în schimb, am decis să merg cu seturile de ”abdomen G”.
Și asta este greu.

Puterea necesară să-ți ridici picioarele când faci o săritură pe spate
Este legată de cât de repede îți poți contracta abdomenul și cât de mare este.

Din moment ce fac asta când dorm,
Este destul de greu, din moment ce nu sunt obișnuit.
Nu îmi mișc mușchi încet,
Ci mai degrabă, mă antrenez la o viteză destul de mare
Așa că nu mă voi plictisi.

Voi încerca să postez
Pozele cu Baru sau Takumi murind mâine.

Recent, am luat o scurtă pauză
De la a posta clipuri de antrenament pe Instagram,
Pentru că aceste zile, nu am făcut nimic în afară de acest fel de antrenament.

Deocamdată, voi posta alte poze și clipuri
Și apoi voi posta aceste clipuri odată.

Să te antrenezi în timp ce ții post
Îți poate de asemenea distruge corpul dacă nu ești atent.
Practic, te poți antrena folosind doar greutatea propriului corp.
Nu te poți antrena folosind greutăți.
Vei pierde din masa musculară.


După ce țipetele lui Baru au lăsat ecou pe coridor o perioadă,
Imediat am făcut un duș și am început să mă pregătesc să merg la turneu.

Takumi nu participă la evenimentul principal,
Ci la cea de satelit.
Se pare că va apărea din următoarea zi.

Majoritatea membrilor din echipa GACKT și eu
Luăm parte astăzi, dar sincer, până acum,
Nu avem nici un membru care să conducă în jetoane.

Pentru mine, care nu este ceva mare aici, numărul meu de jetoane mă pune pe locul 7.
Și cantitatea de jetoane pe care majoritatea jucătorilor o au
Este destul de echilibrată.

Pentru Baru,
El a trecut în ultimul moment.
Desigur,
Nu înseamnă că nu se descurcă doar pentru că este pe ultimul loc.
Este semnificativ că a trecut de prima zi.

Înseamnă că de acum încolo
El poate urca pe poziții mai înalte dintr-o lovitură.

”Dacă renunți, se termină”
Presupun că asta se aplică pentru orice în viață.

Să intri într-un turneu
Are mai multă semnificație decât te aștepți.

Cum ar fi să afli ”Cât de departe mă va aduce noua mea încercare contra oponenților profesioniști?”
Sau să vezi cât de minunat se luptă profesioniști unul cu celălalt
Cu proprii tăi ochi, printre altele.

Când îmi arată asta,
Chiar și o metodă care te face să te gândești ”Nu este lucrul acesta absurd...”
Este destul de efectiv, depinzând de momentul tău,
Și vei începe să te gândești ”Înțeleg...”


Ei bine,
Din moment ce sunt doar câteva persoane ce folosesc tactici,
În timp ce înfrunt cu metodele la care sunt bun,
Obțin multe informații ”vii”
Și apoi le folosesc, și dacă nu le folosesc în următorul turneu
Atunci nu mai există nici un sens pentru mine să vin tocmai din altă țară.

Desigur,
Sunt multe alte obiective pe lângă asta.
Una dintre ele este să-mi dezvolt legăturile
Cu jucătorii de poker.


Este evident important să-ți consolidezi prietenia
Cu mulți jucători respectați, și indiferent de vârstă,
Sunt mulți jucători minunați.

Asta nu înseamnă că nu sunt jucători cu atitudine rea, dar
Când mă leg cu aceste persoane,
Și jucătorii mai în vârstă pe care îi respect spun
”Ar fi mai bine dacă ai...”
Eu, surprinzător, îi voi asculta fără vreun protest.

Asta este propria mea opinie, și sper că nimeni nu înțelege greșit asta, dar
Pot simți că jucătorii de poker au multe probleme de comunicare.
În ciuda acestui lucru, când joacă poker la masă
Trebuie să se descurce cu oamenii.


Presupun că unul dintre celelalte lucruri semnificativ
Este îmbunătățirea treptată a acestor abilități de comunicare prin poker.


Prima dată când am jucat poker a fost în Barcelona.
La început, am jucat fără vreun motiv special, dar...

Privind în urmă acum,
Cumva, fără a ști regulile deloc,
Am decis bursc să mă alătur jocului
Și sunt uimit de puterea curiozității mele și cât de nepăsător eram

În loc să te plimbi agitat în fața străinilor,
Este mai bine să întrebi ”De ce? De ce?” ca un idiot.

Dacă te comporți ca un idiot,
Și te vei descotorosi de mândria ta de substandard,
Viața va fi plăcută.


Când mă uit la maestrul de poker Igu Igu,
Uneori...mă gândesc
”Este o persoană atât de minunată...”

Fără a-ți păsa dacă cineva este mai în vârstă sau mai tânăr ca tine,
Să vorbești ca un gentleman aduce lucruri palpitante.
Sincer,
Nu este vorba că nu sunt jucători care să intre într-o stare proastă.
Dacă te poți gândi la ei ca fiind persoane interesante,
Îți vei îmbogăți viața și mai mult.

Am obținut multe informații și de data aceasta.
Este ceva pentru care sunt recunoscător.

Cu asta...mă voi concentra pe turneu...
Ei bine atunci.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!