joi, 9 noiembrie 2017

Gackt blog – 4 aprilie 2017

Ar fi frumos dacă aș putea merge să văd cireșii dar...mm, dificil

Am sosit în Japonia ieri
Și am fost ocupat cu munca.

Ieri, mi-am făcut antrenamentul de dimineață, apoi m-am pregătit repede de plecare.
Mi-am luat o jeacă pentru că va fi frig în avion.


Recent, această jeacă a fost cea mai comfortabilă.
Am uitat de unde am cumpărat-o...



Din moment ce am sosit la aeroport mai devreme decât mă așteptam,
M-am îndreptat spre locul meu obișnuit.



Chiar înainte de a pleca, de obicei
Merg la bar pentru o băutură.

Din moment ce plec după amează,
Până ce ajung în Japonia, va fi destul de târziu.
În acest caz, voi lua o băutură și voi sări peste cină.

Acesta a devenit obiceiul meu când mă întorc.


Cu starea lui obișnuită, staff-ul de la bar a spus
”A trecut ceva timp!”
Și cu un zâmbet, a desfăcut gin-ul meu preferat.
Mi-am petrecut încet timpul acolo până ce a fost aproape timpul de plecare
Și apoi m-am îndreptat încet către poartă.


Am trecut pe lângă un număr mărișor de străini în aeroport, dar
Dintr-un anumit motiv, erau mai mulți ”caucazieni slabi” față de obicei.

Sunt înalți, dar umerii lor sunt anormal de înguști
Și cam par a extraterești.
Chiar dacă trăsăturile lor faciale sunt plăcute, este păcat...


Urmărindu-i ritmul,
Ne-am îndreptat în aceeași direcție către porți.

Este un sentiment familiar când privesc la peisajul de afară de pe fereastra mea.



Fără a dormi în avion,
Am citit o revistă pe care am downloadat-o.
De data aceasta,
Am citit cu lăcomie fiecare detaliu despre
Diferite specialități yakiniku și feluri de a folosi iPad-ul.


M-am uitat la 2 filme, și poate am citit doar 10 pagini din carte.
Înainte de a realiza, am sosit în Haneda.

Momentul în care ușile avionului se deschid, aerul extrem de rece se simte.

”Încă este frig până la urmă!!”

Asta nu corespunde cu informația pe care o aveam, dar
Asta este ceea ce se întâmplă în mod normal.
Nu am ce să fac.


Apoi m-am îndreptat direct spre hotel
Și am savurat o băutură la bar în timp ce aveam o întâlnire,
După asta, m-am întors în camera mea.


Apoi,
Am fost urmărit de un program dur încă de dimineață.
Trebuie să mă asigur că nu răcesc cât timp sunt în Japonia.

În orice caz, diferența de temperatură între amează și noapte este pur și simplu prea mult.

Ar fi frumos dacă aș putea merge să văd florile de cireș în timp ce sunt în Tokyo de data aceasta...
Mă întreb dacă pot merge...

Mm, este greu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!