miercuri, 1 noiembrie 2017

Gackt blog – 20 martie 2017

Locația finală în Japonia s-a terminat cu bine

Astăzi, nu am reușit să dorm prea mult,
Și eram la locația de filmare pentru un program încă de dimineață.
Mi-am făcut antrenamentul de dimineață
Și m-am îndreptat spre locație.



Mi-a fost făcut machiajul
Și apoi am avut un interviu în studio.
Încă nu vă pot spune conținutul difuzării, dar
Cred că subiectul va fi destul de interesant.




Am fost la studio și am filmat la locație până seara,
Apoi m-am mutat direct în studio-ul satelit NicoNico Live.



Am terminat întâlnirea noastră într-o clipită
Și apoi am început difuzarea live.



Ceea ce m-a supărat astăzi a fost că
M-au chemat aici pentru difuzare și

”De data aceasta, clipul lui GACKT-san este prea extrem
Așadar, nu îl putem difuza pe ecrane...”
A fost ceea ce au spus de fapt.


Nu m-am putut abține să nu mă gândesc, dar
”Nu era NicoNico mai amuzant în trecut?”

Ei bine, chiar dacă erau o grămadă de probleme complicate,
Sincer, îmi plăcea NicoNico-ul care avea mai multă libertate.



Oricum,
Presupun că este în ordine atât timp cât programul este amuzant.

În cele din urmă, cred că toți fanii care au venit erau foarte fericiți.



Vreau să răspund la sentimentele celor
Care stăteau acolo, doar pentru a mă aștepta pe mine
În acel frig sever.


Într-o clipită, s-a anunțat că difuzarea live s-a terminat.
Fără o asemenea oportunitate,
Șansele mele de a-mi întâlni fanii astfel
În viitorul apropiat sunt extrem de mici.

Cu siguranță sper
Că NicoNico va continua să dea ce are mai bun de acum încolo.
Și eu abia aștept să lucrez mai mult cu ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!