duminică, 12 noiembrie 2017

Gackt blog – 8 aprilie 2017

Reuniune cu YOSHIKI după mult timp

Ieri, am fost destul de ocupat încă de dimineață.
Nu am putut face destul antrenament
Și m-am antrenat în studio-ul de filmare
Când și cum era posibil, împreună cu staff-ul.


Pieptul mi-a devenit destul de mare.
Fața mea pare mai mică.


Ei bine, nu este nici o schimbare în mărime totuși.

Un lucru plăcut care s-a întâmplat a fost că
Un număr mărișor de papuci de la Sketchers mi-au fost livrați.
Mi s-a spus că îi pot folosi dacă îmi plac
Așadar i-am probat pe toți, încălțându-i să văd care ar fi cel mai ușor de folosit.


Sunt destul de fericit cu astfel de lucruri.

Folosesc Sketchers de ceva timp, dar
Cu 10 perechi în fața mea, sunt puțin pierdut.
Le mulțumesc tuturor de la Sketchers.
Îi voi folosi bine.

Și astfel, filmarea s-a terminat și am mers să mânânc.

Din moment ce este ”YOSHIKI CHANNEL” la noapte,
Trebuie să mă îndrept spre studio, dar
Pentru că era ceva timp de așteptat,
Am mâncat puțin câte puțin, dar
Am ajuns puțin amețit în cele din urmă.


Când am sosit în studio,
Am avut o întâlnire într-o stare puțin ciudată.



Am observat că oricând îl întâlnesc pe YOSHIKI
Amândoi suntem întotdeauna amețiți.

Când am intrat în studio, staff-ul meu era destul de agitat.
Fie pentru că YOSHIKI este înfricoșător,
Sau pentru că staff-ul din jurul lui YOSHIKI este înfricoșător,
Ei bine, nu este destul de clar.



Pentru mine, nu este nici o părere că YOSHIKI ar fi înfricoșător.
Desigur, dedicația lui asupra lucrurilor ca profesionist este mai puternică decât a oricărui alte persoane.
Când lucrăm împreună pentru a crea muzică și altele,
Cu siguranță sunt momente când ne batem cap în cap.

Totuși, obișnuiții de noi
Avem o relație de frate mai mare care merge cu propriul său ritm,
Și frate mai mic care este la mila sa
De 10 ani.

Am crezut că voi fi la mila lui
De a merge iar în ritmul său în seara aceasta
Când am intrat în studio.



Nu se simte că a trecut mult timp deloc.

Programul a progresat în ritmul lui YOSHIKI.
Pentru ca relația asta să meargă bine chiar și după 10 ani
Este chiar un lucru nemaiobișnuit.


Pare să sunt ușor neînțeles de oamenii din jurul meu,
Așadar, până acum 10 ani,
Toți aveau impresia că sunt mai degrabă un tip periculos și rezervat.
Cu alte cuvinte, industria muzicală,
În special seniorii genului Visual Kei
Se țineau în mare parte departe de mine.

În aceea situație,
De când am băut până dimineață prima dată când ne-am întâlnit,
Am devenit curând apropiați ca și frați
Și am început să-l strig ”YOSHIKI, YOSHIKI...”
Dar după o perioadă,
Oamenii spuneau ”GACKT nu folosește cuvinte onorifice cu YOSHIKI-san!”

Cu alte cuvinte, seniorii au început să vorbească despre mine între ei.

De când ne-am întâlnit,
Întotdeauna a fost așa, așadar nu am avut niciodată vreun dubiu despre asta...

Într-adevăr, în Japonia, unde oamenii sunt stricți cu relațiile ierarhice,
Asemenea relații probabil se întâmplă rar.

De fapt,
El este cam cu 10 ani mai mare decât mine.

Mai mult,
Nu cred că este așa în general, dar
În Visual Kei, sistemul ierarhic este excepțional de strict.

În mai puțin de 2 săptămâni de când am venit în Tokyo
Am intrat într-o uriașă dispută cu o trupă senioră,
Cu alte cuvinte, eticheta ”GACKT este un tip periculos și ciudat”
S-a lipit curând de mine.


Nu eram tipul să fie deranjat de așa ceva, dar
Încă de atunci, la orice oportunitate,
Am început să mă lupt cu persoanele care cu siguranță erau considerate seniori.

Chiar dacă mă gândeam că personalitatea mea originală nu este atât de argumentativă,
Deseori reflectam, gândindu-mă că motivul pentru care cu siguranță
Voi fi atras în necazuri este din cauza temperamentului meu.
YOSHIKI mi-a spus acel singur cuvânt ”Interesant!”,
Și astfel, timp de 10 ani, el mi-a fost apropiat, tratându-mă ca pe un frate mai mic.
Presupun că asta este din cauza toleranței sale mari.


Asta este ceva ce întotdeauna discutăm când bem împreună, dar
Oricând spun ”Dacă se întâmplă ceva, mă duc eu primul...”
YOSHIKI cu siguranță va spune atunci
”Înainte ca GACKT să se ducă, mă duc eu primul!”
Răspunzându-mi înapoi.

Când alți privesc la asta, se vor gândi că este un lucru prostesc care chiar nu contează
Dar presupun că ne pot vedea certându-ne.

După asta și multe altele,
Programul s-a terminat cu bine.


Mă întreb când ne vom mai putea întâlni iar.
Ciudat cum sună, chiar dacă suntem în această eră,
Încă nu folosesc vreo rețea socială sau altceva să-l contactez pe YOSHIKI, și vorbim doar la telefon.

Pentru mine, acest fel de persoană este YOSHIKI.
”Este ca un frate mare îngrijorat, dar este un frate mare ce îl iubesc din adâncul inimii mele...”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!