joi, 9 noiembrie 2017

Gackt blog – 3 aprilie 2017

În timp ce sărbătoresc a 17-a aniversare a prietenului meu

Astăzi am început ceva mai greu.
Dormind destul, mi-am făcut încet antrenamentul.

Am petrecut amează savurând ceai.
După ce am citit o carte pentru o perioadă,
Mi-am verificat lucrurile și manuscrisurile din Japonia în timp ce făceam curat.

Am strâns și un număr mărișor de poze, așadar
Pentru prima dată după mult timp, am deschis calculatorul.

În ultimul timp nu prea mi-am adus calculatorul cu mine.
Toată munca mea poate fi făcută acum pe un iPad.
Mai mult, pe lângă mediocritatea aplicațiilor,
Comparat cu folosirea calculatorului, bateria iPad-ului durează mai mult.

Când vine vorba de munca detaliată, dacă folosesc calculatorul,
Trebuie să țin un ochi pe baterie, dar dacă este iPad-ul, pot folosi o baterie portabilă.

Timpurile s-au schimbat mult.
În trecut, întotdeauna aveam calculatorul cu mine, dar
În ultimul timp, îmi deschid calculatorul doar o dată pe lună.

Dacă devine posibil să folosesc aplicațiile iOS
Ca iPad-ul de pe laptop,
Ar fi mult mai prietenos de folosit.

Să poți folosi aplicațiile iOS pe calculatorul meu,
Am adăugat alte programe pentru a le putea utiliza, dar
Sincer, pe lângă că este inconvenabil, nu este nici sigur.

În schimb,
Am realizat că nu sunt prea multe care nu pot fi făcute pe un iPad acum.

După ce am terminat această muncă,
M-am îndreptat ușor către cină.



Astăzi, voi merge să iau cina cu un prieten
Care, de asemenea, sărbătorește astăzi aniversarea a 17 ani de căsătorie.

Conduc Bentley-ul pe care îl iubesc.
Este o mașină stabilă, care se conduce ușor.


Inițial, am crezut că ar fi dificil de condus pentru că este mare,
Dar timpul său de răspundere este bun, și când apăs pedala, accelerează destul de repede.
Ei bine, sunt doar deranjat de proasta eficiență a uleiului, dar
Dacă ignori asta, presupun că se poate spune că această mașină este destul de bună.

Am scris și despre asta înainte, dar
Starea autostrăzilor din KL este destul de bună.
Deoarece clima este stabilă,
Asfaltul nu se întinde sau se micșorează.
Din cauza acestui lucru sunt doar câteva ridicări, ceea ce îl face excepțional de ușor de condus.


Totuși, sunt probleme cu el.

De exemplu,
Este un sistem numit SMART aici, similar cu ETC-ul din Japonia.
Răspunsul său este excepțional de slab.
Fără îndoială acesta este motivul pentru care încep problemele de trafic.

Prietenii mei japonezi lucrează împreună cu guvernul
Pentru a dezvolta un nou sistem în Japonia.
Dacă acesta poate fi dat în folosință,
Cred că această problemă se va îmbunătăți mult.

Drumurile merg de obicei de la 3 la 4 benzi.
Sunt chiar și 5 benzi în multe locuri.
Asta chiar o face ușor de condus.

De bază, regulile de trafic aici sunt cam aceleași ca cele din Japonia.
Presupun că oamenii care pot conduce în Japonia
Nu vor avea nici un stres aici.

Drumurile din oraș există la nivel de companii de construcție.
Asta este o diferență destul de mare aici.

Sunt momente când zonele zimțate,
Cum ar fi gurile de canal, apar brusc.
Trebuie să ai grijă cu asta, altfel
Sunt momente când auzi un ”don” și primești un șoc.

Dar presupun că, în mare parte, starea sa este destul de bună.
Partea care îmi place cel mai mult
Este cât de largi sunt drumurile și cât de ușor este să conduci pe ele.


Într-o zonă destul de încurcată,
Este un restaurant cu o atmosferă plăcută numit ”Subak”,
Pe care îl vizitez pentru prima dată.


Dacă nu știi despre acest loc, cu siguranță vei trece dincolo de el fără a realiza.

Atmosfera restaurantului este destul de bună, dar
Pentru că este un restaurant Malay, nu este alcool deloc.



Ei bine, dacă ignori asta,
Aromele sunt așa și așa.

În timp ce sărbătoream cea de-a 17-a aniversare a sa,
Am vorbit cam în jur de 3 ore.

Soțul este arhitect,
În timp ce soția este doctor, dar în ciuda acestui lucru,
Am putut aprofunda discuția, vorbind despre afaceri.


Oricum, este foarte uimitor pentru ei să poată rămână cu aceeași persoană pentru 17 ani.

Ei spun că au fost și momente de încercare, dar
Dacă nu ar fi fost astfel de momente, ar fi fost ciudat în schimb.
Chiar și așa, sincer cred că este un lucru cu adevărat minunat
Pentru ei să poată merge pe același drum împreună.




Pe la ora 11, ne-am despărțit
Și după asta, m-am întâlnit cu ceilalți parteneri de afaceri la Westin Hotel.



Din moment ce este duminică,
Am avut o întâlnire lungă de 2 ore la zona de canapele.

”Până la urmă, lucrez...”

M-am gândit, observându-l pe obișnuitul de mine care iubește să lucreze.
Trebuie să o iau și mai încet.

Mâine, mă întorc în Japonia.
Trebuie să mă asigur că nu răcesc.

Ei bine, timpul să dorm.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!