miercuri, 1 noiembrie 2017

Gackt blog – 18 martie 2017

Repetiție pentru surpriza de la ceremonia de absolvire în frig

Astăzi, mi-a fost rău încă de dimineață.
Indiferent de asta, mi-am făcut antrenamentul așa cum era de așteptat.
Chiar îmi simt greutatea corpului.

Poate că mă simt obosit din cauză că munca mea este extrem de aglomerată în Japonia.
Ei bine, și astfel de lucruri se întâmplă.

Întâlnirile pentru programe au început de dimineață.
Întâlnirea s-a terminat cam într-o oră, dar nu mă pot concentra deloc.



M-am îndreptat atunci spre spital
Și am primit o perfuzie.



Mă simțeam mai bine, și m-am îndreptat direct spre Shizuoka.
De data aceasta, este pentru un spectacol surpriză la un liceu.

În fiecare an,
Fac asta pentru o școală undeva în Japonia, dar
Este prima dată pentru mine să o fac într-o asemenea condiție.

Desigur,
Asta devine neînsemnat când încep să cânt.
Eliberez tot ce pot.

În mijlocul acestei viteze, am luat o pauză
Și am sosit în Shizuoka cam după 2 ore.



Zona a devenit complet întunecată
Și în școală era liniște.

Ușile s-au deschis, iar directorul și directorul adjunct a școlii,
Împreună cu persoana de la PTA, au venit să ne întâmpine.



”Mulțumim că ați venit până aici!”

Și în timp ce simțeam strângerea de mână de la directorul care a spus asta,
Am putut simți cât de puternice erau sentimentele lui.

”Vom putea adăgura atât de multă strălucire absolvenților”

Imediat după ce ne-am salutat,
Repetiția a început.
Sala de gimnastică era mai rece decât mă așteptam.



În ciuda acestui lucru, puteam vedea profesorii
Stând să vadă repetiția în întregime.


Staff-ul meu obișnuit
Au făcut aranjamentele bine pentru mine.
Au devenit companionii mei de încredere,
Care lucrează cu mine de peste 10 ani.

Și ei, au făcut aceste spectacole surpriză cu mine în diferite școli
An după an, în acești 11 ani.

Am verifcat corect sunetul nu doar de pe scenă,
Dar și din diferite zone din public,
Pentru a ne asigura că vom putea transmite sentimentele noastre bine.


În timp ce făceam repetiția,
Am păstrat imaginea tuturor care m-ar asculta, în mintea mea
Lăsându-mi vocea să iasă.

În timp ce îmi imaginam expresiile pe care le-ar putea face,
Și felul de atmosferă în care vor asculta melodia,
Mă plimb spre fiecare loc.


Repetiția de o oră s-a terminat,
Și mi-am terminat întâlnirea cu NicoNico Live.


Oricum, corpul meu este greu astăzi.
Trebuie să mă întind și să mă odihnesc.

Cred, că până mâine,
Mă voi simți mai bine.
Trebuie să adaug strălucire așa cum trebuie
Pentru absolvenți și profesorii care îi însoțesc.

Abia aștept ziua de mâine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!