duminică, 12 noiembrie 2017

Gackt blog – 9 aprilie 2017

”Dacă nu poți da totul astăzi, nu te vei putea bucura de mâine”

Astăzi, mi-am făcut antrenamentul de dimineață.
Este ultima mea zi în Japonia.

Din cauză că programul meu a fost prea haotic,
Corpul meu este destul de obosit.
Odată ce ajung peste hotare, am să o iau încet o perioadă.

Cât timp am fost în mașină, către studio-ul foto,
Am avut un sentiment ciudat, când vorbeam cu staff-ul meu de peste hotare.

Când sunt în Japonia, întotdeauna țin legătura cu staff-ul de peste hotare
Și când sunt peste hotare, întotdeauna țin legătura cu staff-ul din Japonia.
Este ciudat.

Chiar și când am intrat în studio și îmi era finisat machiajul,
Încă vorbeam cu staff-ul meu de peste hotare, verificând diverse lucruri.


Curând, sesiunea a început.
Staff-ul este destul de tensionat
Pentru că trebuie să termine tot conținutul ce s-a decis
Înainte ca eu să plec din țară.



Sunt ușor relaxat, ca de obicei.
Dacă știu exact de ce este nevoie de la mine pentru sesiune,
Am încrederea că nu va dura așa de mult timp,
Și vom putea să o facem bine.



Dacă cineva face ceva serios mai mult de 20 de ani
Vor ajunge să înțeleagă o grămadă de lucruri.

Asemeni mie,
Dacă înțeleg clar ceea ce mi se cere
Pot răspunde cu siguranță la asta cu mai mult de 90%.



Poate că are de a face cu trecerea timpului,
Dar presupun că asta se va întâmpla cu siguranță.
Acumulând într-un mod serios.

Comparat cu a trăi fără a te gândi la nimic,
Dacă te gândești la lucruri în timp ce trăiești,
Vei experimenta o 100% schimbare după 20 de ani.

Desigur,
Presupun că ați auzit astfel de cuvinte de nenumărate ori în tinerețea voastră, dar
Între oamenii care chiar au executat asta și cei care nu,
Presupun că doar cei care au făcut-o
Vor ști că rezultatul de la sfârșit este cu siguranță diferit.

Desigur,
Din moment ce este viața voastră, este în regulă indifrent de cum o trăiți.
Totuși, aș vrea ca cei care chiar vor să facă ceva
Sau cei care urmăresc un vis,
Sau cei care vor să îndeplinească acel vis, să înainteze cutezător.

Așa cum am fost eu în trecut,
Încă mă pierd pe mine însumi când fac ceva.


Am alergat ca un nebun în adolescență,
Începând să-mi construiesc viitorul la 20,
Continuând să fac alegeri pe drumul întortocheat al vieții mele la 30,
Și acum am ajuns la 40, unde îmi urmez drumul în care am încredere.

Aș dori ca generația tânără
Să trăiască mult mai ”cutezător”
Și ”să se piardă” în ceva mai mult.

Ca rezultat la asta,
Vor fi mult mai multe lucruri de obținut.
Astfel, viața ta va deveni mult mai profundă și mai interesantă.

Este în ordine să eșuezi de multe ori.
Pentru că pe lângă asta, sunt multe ce pot fi obținute din asta.
Și eu am acumulat multe eșecuri de-a lungul drumului.
Am devenit și mai mare doar din cauza a ceea ce am învățat de aici.
Nu este doar despre a face bine
Dar și a face ceva să fie marele inițiator pentru următorul tău pas.

”Dacă nu poți da tot din tine astăzi,
Nu te vei putea bucura de mâine”

Mâine este legat de viitor.
Sincer sper că viața tuturor va deveni mult mai sofisticată.

Am reușit să facem sesiunea foto bine și să o încheiem așa cum am plănuit.
Până când este timpul pentru mine să plec,
Mi-a fost rezervat un restaurant pentru mine să mânânc în timp ce mă uit la florile de cireș
Din moment ce nu am putut să mă bucur de florile de cireș într-o manieră relaxantă.



Sunt sincer recunoscător că am așa un prieten minunat.
Categoriile de prieteni pe care i-am adunat sunt de peste tot.
Dar, cei care își trăiesc viața dând tot
Vor aduna prieteni care și ei dau tot.



Asta este ceea ce cred.
Prietenia este o valoare.


Dar prietenii care nu dau tot ce au vor dispărea în mod natural.
Sunt momente când lucrurile devin singure, dar și asta este viață.


Să ne trăim viețile cu misiunea de a da tot ce avem pentru prietenii noști în minte.

Asta este dacă intenționezi să mergi prin viață întotdeauna cu prietenii  care dau tot.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!