vineri, 10 noiembrie 2017

Gackt blog – 6 aprilie 2017

Reîncărcând inima

Mi-am făcut anrenamentul de dimineață ieri.
Am început să simt că trupul meu s-a micșorat destul de mult.



De dimineață, m-am îndreptat imediat către stația de televiziune.
Am mers în camera de probă și mi s-a comunicat conținutul acestui program.


Programul va progresa pe baza
Filmărilor din KL de data trecută.

Din moment ce nu sunt obișnuit să apar la asemenea programe,
Încă nu prea înțeleg, dar
Mai mult decât orice, chiar sunt fericit că
L-am întâlnit pe Tokoro George-san pentru prima dată.

De acum mult timp, am simțit că aveam multe în comun
Din cauză că ne place să ne trăim viețile așa cum dorim, ca spirite libere,
Chiar și remodelarea garajului
Pe care îl folosesc încă de când eram în Malice Mizer
Este la fel cu cel a lui Tokoro-san.

A fost pentru prima dată când l-am întâlnit în persoană, dar
Am simțit că ne știam unul pe celălalt destul de bine
De acum mult timp din cauza mașinilor și a motocicletelor.

Am intrat în studio, și ne-am salutat.
Au răspuns într-o stare normală.

”Chiar ești o persoană excentrică de nemișcat”
Au spus, și am fost șocat că acesta a fost primul lucru pe care l-au spus.

Pentru mine, care încă nu sunt obișnuit nici cu programele actuale,
Am simțit că trebuia cumva, cu disperare, să țin pasul.



Într-o clipită, programul s-a terminat.
Cumva, mă simt rușinat
Că voi arăta puțin din viața mea în KL
În acest program.


Când mă pregăteam să urc în mașină,
Am auzit o voce familiară.

”Wakaa!”

M-am întors și l-am văzut pe Maekawa Yasuyuki, care a fost Kiso no Yoshinaka în Moon Saga 2,
Și era acolo, vizitând pentru un alt proiect.


Deși a fost doar o coincidență, am fost fericit că ne-am putut întâlni după atâta timp.
Mai mult decât orice, este o binecuvântare că ne-am putut întâlni astfel.

Am urcat în mașină, și mi-am întrebat staff-ul.

”Încă este timp?”
”Avem cam vreo 20 minute”
”Bine, să mergem să vedem florile de cireș”

După un astfel de schimb,
Am făcut un mic detour să privim florile de cireș.

Când am coborât din mașină, cireșii erau aliniați înaintea mea.
Mai mult de cât orice, ce m-a surprins a fost
Numărul de persoane care erau acolo să vadă cireșii.

De obicei nu sunt atât de multe persoane în acest loc.
Cu acest număr de persoane în jur,
Am fost ușor zăpăcit, gândindu-mă, ”chiar este în ordine pentru mine să merg pe aici?”, dar
M-am gândit, ce va fi, va fi, și am încercat să mă plimb.



Pe la jumătate, au fost persoane care au observat și
Când m-am înclinat puțin, toți au răspuns cu o înclinare.


Am realizat că a trecut mult timp de când am văzut florile de cireș în Japonia.
Au fost doar 10 minute, dar am putut vedea florile de cireș.
Deși ar fi plăcut dacă m-aș putea relaxa mai mult și să mă bucur de hanami.

Pentru o zi întreagă,
Aș vrea să nu mă concentrez și să privesc la flori într-un loc fără oameni.

Și astfel, am urcat în mașină
Și ne-am îndreptat către evenimentul de la cinema.

De data aceasta, apar pentru puțin timp
În sprijinul asociației ”Proiecție cu Țipăt” și
Mulți din fanii mei s-au adunat aici.



Și,
Am aflat în timpul prezentării, dar
Dintr-un anumit motiv, în ciuda faptului că am venit să sprijin asta,
A fost versiunea subtitrată ce urma să fie difuzată.


Ei bine, astfel de lucruri se întâmplă...

După ce munca s-a terminat,
M-am îndreptat direct spre locul unde prietenii meu erau adunați.

Astăzi, are loc o adunare pentru prima dată după mult timp.
Câțiva dintre ei și-au găsit timp în programele lor ocupate și s-au adunat.


Luptătorii Akiyama-kun și Kohiruimaki-kun nu au putut veni
Chiar dacă au planificat să vină, dar
Șoferul de curse Kobayashi Kamui și
Luptătorul Yamamoto Yuya și alții erau aici.

După asta, Kiyuuin Sho și alți au venit să ni se alăture mai târziu.
Pentru prima dată după mult timp, am cântat melodii împreună până dimineață.

Am jucat jocuri idioate, ca de exemplu, cine poate cânta cel mai bine și altele
Până dimineață, și priveliștea cu noi cântând serios în timp ce ne comportam ca niște copii
Și făcând glume a fost absolut amuzantă.

Au fost și membrii care s-au pierdut pe la jumătate, dar
A fost grozab că ne-am putut distra până dimineață.

Era ora 6 când am ajuns acasă.
Astfel, chiar nu am putut dormi înainte de următoarea mea întâlnire, dar
Presupun, cel mai important a fost reîncărcarea inimii.

Ei atunci, presupun că mă voi pregăti pentru lucru...
Mai este doar o oră până când trebuie să plec.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!