vineri, 10 noiembrie 2017

Gackt blog – 7 aprilie 2017

Filmând pentru un nou program de poker

Am intrat în studio de dimineață.
Poate din cauză că nu prea am dormit
Tensiunea se simte ciudat, dar mă bucur de ea.

Imediat,
Mi-am terminat restul din antrenament,
Pe care nu am reușit să-l termin acasă, în camera de probă.
Este destul de greu, dar m-a trezit complet.



M-am schimbat și am început să mă pregătesc pentru filmare.

De data aceasta, am venit la studio
Să filmez pentru un program de poker care abia a început.


Desigur,
Încă nu pot anunța ce conținut va fi, dar
Fără nici un dubiu, acesta se va dovedi mai degrabă interesant
Din moment ce este un program de poker care nu a mai fost făcut niciodată înainte.


Copii care vor fi dealer-ii s-au pregătit de asemenea.
Și echipajul de filmare, a venit la studio cu două ore mai devreme
Și au pregătit scena.



Fimlarea pentru program începe.

Din moment ce este pentru prima dată,
Pot simți că și staff-ul este agitat.


Totuși,
Staff-ul părea că imediat s-a lăsat dus de val
Și filmarea a început să decurgă ușor.
De data aceasta, apare un invitat.


A fost destul de clar dovedit că și invitatul este agitat.
Voi atinge câteva idei despre ce este vorba în program de aici data viitoare.

Conținutul este destul de interesant.


Dacă vom putea contribui la creșterea numărului
De jucători de poker competitiv din Japonia, astfel,
Chiar dacă este doar cu un jucător în plus, va fi bine.


Eu abia aștept să văd ce se întâmplă după asta.

Așteptați-l și voi, cu toții.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!