miercuri, 8 noiembrie 2017

Gackt blog – 2 aprilie 2017

”Tu ești GACKT?”

Astăzi, nu prea am reușit să dorm în timp ce îmi era făcut machiajul de dimineață.
Oricum, sunt somnoros.


Doar pentru ziua de astăzi,
Multe persoane din staff au venit din Japonia și sunt adunați aici,
Așa că nici nu mă pot plânge.
Chiar și așa, sunt somnoros.

După ce am filmat puțin în fața casei mele,
M-am îndreptat direct spre mașină și am mers mai departe.



Astăzi, un echipaj TV de la o stație din Japonia
A venit să arunce o privire în viața mea din KL.
Sincer,
Nu prea vreau să îmi arăt viața privată, dar
Datorită faptului că asta este ceva ce directorul pe care îl cunosc chiar speră să facă cu mine,
I-am dat aprobarea.

După ce am început să ne mișcăm, ne-am îndreptat
Către o parte de proprietate deținută de tatăl unui prieten.
Ei bine, asta va fi ceva ce veți aștepta să vedeți în program oricum.
Chiar și așa,
Să ai o asemenea casă luxoasă în acest oraș
Va avea în mod natural ceva rău în legătură cu ea.


Apoi,
Am mers să-mi cumpăr obișnuitele mele nuci,
Și ne-am îndreptat către un mall de cumpărături numit BSC.
Ei bine, sincer nu fac nimic măreț, dar în cele din urmă,
Ceea ce vor ei să filmeze este viața mea de zi cu zi.



Acolo,
Am vorbit puțin despre câteva lucruri, ca de exemplu, cum este KL
Și care este atracția acestei țări.

Programul lung de o oră este de departe destul
Pentru mine să vorbesc despre punctele bune a acestui oraș.
Desigur, și multe persoane plecate din Japonia
Încă nu știu multe dintre șarmurile acestui oraș.



Am fost norocos să am prieteni locali
Așadar, mi-au spus multe lucruri despre tot felul de locuri, inclusiv ascunzătorile locale
Încă de la început, când am venit aici pentru prima dată.

Chiar și așa,
Încă sunt multe locuri pe care nu le știu.


Și,
Încă sunt multe lucruri care nu sunt destule.
Acestea sunt magazinele și serviciul.

Cred că asta este ceva ce ar fi bun pentru noi să aducem sau să creăm.


Dacă existenta calitate este slabă, poți doar să aprovizionezi lucruri de calitate înaltă,
Din moment ce deja vin din și spre între Japonia și KL oricum.


Chiar și așa, KL este un oraș cald.
De data aceasta, am simțit asta din nou.

În timp ce mulți prieteni migrează,
Opiniile lor sincere au fost de mare ajutor.

Noaptea, am luat cina la ”Tamarind”,
Un restaurant cu tendințe sud-estice din Asia care îmi place.



Erau și mulți clienți europeni acolo.
În timp ce mâncam, un francez care se întâmpla să fie în vizită m-a strigat.

”Tu ești GACKT?”

Părea destul de agitat.
Cu o engleză cu accent puternic,
Era destul de vorbăreț, spunând că tocmai a sosit din Franța și a venit la acest restaurant.

”În timp ce mă uitam,
Mă întrebam ”Ar putea fi GACKT?”...
Apoi m-am gândit, dar nu ar fi vreun motiv ca el să fie aici...
Dar nu m-am putut opri din a nu mă întreba...”

A fost un moment când m-am simțit că lumea este mică.
Voi apărea oricunde în lume.

Ca un GACKT voiajor...


Poate este timpul pentru mine să mă aventurez în America de Sud.
Încă sunt multe țări de care nu știu.

Oricum, sunt somnoros.
Când ajung acasă astăzi, mă voi odihni puțin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!