miercuri, 1 noiembrie 2017

Gackt blog – 21 martie 2017

Pentru a fi capabil să rămâi activ în prim plan

Asta se referă la cât de bine te descurci cu rănile tale.

Mi-am terminat antrenamentul de dimineață
Și m-am pregătit să ies.

După ce am mers la spital,
M-am îndreptat spre locația unde se ține Turneul de Taekwondo din Japonia.


Desigur,
Nu particip la el,
Sunt acolo să sprijin atleții.


Numărul de studenți a centurii negre
De la Dojo-ul privat GACKT a crescut destul de mult.
Dacă o practici serios, vei putea obține o centură neagră în 3-4 ani.
Desigur, scopul principal pentru asta nu este să obții centura,
Ci să-ți antrenezi corpul și spiritul
Și să devii capabil să fi tu însuți în viața reală
Prin a trece prin acel antrenament și să îl simți zilnic
În timp ce privești la noul tu.


Așadar, sunt aici să ovaționez pentru copii care vor duce viitorul
Și atleții ce reprezintă Japonia,
Care au venit la un asemenea Dojo GACKT să predea.


Artele marțiale sunt grozave.

Printre oamenii care nu au mai făcut niciodată arte marțiale înainte,
Sunt mulți care cred că te învață pur și simplu cum să lovești cu pumnii și picioarele.

Asta este complet greșit.

Artele marțiale sunt ”calea”.
Asta înseamnă să înveți despre viață prin artele marțiale.
Este pentru a proteja pe cineva cu tăria pe care ai obținut-o.
Dacă o practici, îți înfrunți slăbiciunea,
Îți hrănești perseverența,
Și îți vei antrena spiritul de ”pot să o fac”.


Chiar acum, persoane accidentate tind să apar în finalele turneului.
Byungsoo, care este cineva pe care îl iubesc ca un frate mai mic,
Este de asemenea unul dintre ei.


Chiar pe când își croia calea împotriva oponentului său în finală,
Se prăbușește brusc în mijlocul meciului.
Și-a dezlocat umărul pe când a fost în contact cu oponentul său
Și s-a constatat că nu mai este capabil să continue,
Și în cele din urmă, s-a judecat că a pierdut meciul.


În trecut,
Când și-a dezlocat umărul în aceeași zonă,
Meciul a fost oprit, așa că s-a prefăcut că nu era dureros
Și a cerut juriului să lase meciul să continue,
Dar juriul a luat decizia de a îl anula.

După meci,
A apărut în tribune cu un umăr bandajat.


”Îmi pare rău, nii-san...”

Ei bine,
A fost un noroc că nu a dus la ceva mai mare.
Rezultatul meciului va deveni o lecție pentru următorul.
Ar trebui să învățăm multe din pierderi.

”Nu te-ai antrenat destul...”

Am spus, și am glumit o perioadă, dar
Nu își putea ascunde amărăciunea.



Indiferent de ocupație,
Chiar dacă nu ești un atlet,
În timp ce îți construiești corpul bine,
Dacă poți lupta în prim plan,
Dacă poți munci în prim plan,
Dacă te poți ține în top,
Înseamnă că te-ai descurcat cu sârguință în a-ți menține corpul.

Să fii împăcat pur și simplu doar prin a merge la un control la spital doar o dată pe an
Nu este ok deloc.

Dacă o persoană trăiește pentru o perioadă lungă,
Cu siguranță se vor îmbolnăvii sau se vor răni.



Desigur,
Nu este nimic mai bine decât să nu ajungi niciodată în asemenea situație,dar
Răposatul Ogata Ken-san a spus o dată
Că desigur că ar trebui să trăim într-un mod care să ne țină departe de aceste lucruri, dar
Dacă ne rănim sau ne îmbolnăvim, ce este cu adevărat important
Este cum înfruntăm acele situații și continuăm să trăim
Și dacă le putem înfrunta bine în timp ce ne vedem de viață.

”Când devin astfel,
Sunt multe lucruri pe care încep să le înțeleg pentru prima dată.
De aceea trebuie să fim recunoscători...”

”Acumularea efortului tău zilnic devine viața ta”

Presupun că toată lumea va înțelege
Sensul acestei fraze la un nivel superficial.
Mă întreb câte persoane înțeleg asta cu adevărat.

În timp ce priveam acest turneu,
Aceste gânduri s-au tot plimbat prin mintea mea.

După ce s-a terminat,
Și în timpul unei întâlniri de program,
Nu a știut nimeni că aceste gânduri erau constant în mintea mea.



Și eu trebuie să pun mai mult efort.
KiAi!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!