luni, 6 noiembrie 2017

Gackt blog – 26 martie 2017

Cu referire la lansarea sticker-elor Manager GACKT LINE

De astăzi înainte, Takumi se alătură antrenamentului.
Noi trei ne-am antrenat în cameră.



Și este a patra zi de post.
Pantalonii mei au devenit mai degrabă largi
Probabil din cauză că corpul meu devine mai slab.

Desigur, nu simt că îmi este foame deloc.
Pielea mea, care a devenit cam uscată în Japonia,
S-a întors la o stare care se simte destul de bine.

Și astfel s-a întâmplat ca
Condiția pielei mele să devină destul de rea
Cam în ziua când trebuia să fiu pe covorul roșu pentru King Kong.
Ei bine, nu s-a arătat pe fața mea, dar
Alte părți erau destul de dure.
Dintr-un anumit motiv, se pare că tinde să se întâmple pe pielea de pe brațe,
Iar în timpul turneului din 2016,
A devenit atât de rea că nu mi-am putut expune brațele în a doua jumătate.

Pe lângă asta, partenerul meu din KL, Ikeda, care de asemenea, ține post cu noi,
A devenit destul de suplu.
Poți vedea că geaca lui este destul de largă.

”Arăți bine!”

Este amuzant cum devine mai tânăr.
Când ne-am întâlnit prima dată, am crezut că este cu mult mai în vârstă.

Tensiunea de dimineață cu membrii trupei Takumi și Baru a fost ciudată,
Poate din cauză că mai multe lucruri au fost adăugate la regimul de antrenament.
Poate voi posta această scenă, care nu s-a întâmplat de mult timp, pe Instagram.



De data aceasta, sunt destul de atent
Pentru a preveni pierderea masei musculare, dar
Chiar și așa, când țin post,
Masa musculară se va pierde ușor cel puțin o dată.

Se pare că am putut să mă descurc cu asta bine de data aceasta,
Iar brațele și umerii mei s-au făcut destul de bine.
Presupun că se poate spune
Că antrenamentul de acasă pe care l-am creat este destul de efectiv.


Și ”abdomenul G” a ieșit destul de bine
Și liniile de pe abdomenul meu au devenit frumoase.

Am terminat cu antrenamentul înainte de prânz,
Apoi ne-am schimbat hainele și ne-am îndreptat către turneu.


Astăzi, am vrut să încerc o varietate de metode și
Am încercat cât de multe variații am putut.
Am obținut destul de mult, dar
Am fost puțin grăbit, deși nu era prea mult ce puteam folosi.


Lucrul minunat este că,
Takumi a trecut de runda de calificare din ziua 1B pe locul 2,
Și partenerul meu Ikeda a trecut cu locul 4.



Presupun că aceste rezultate arată că
Echipa GACKT a ajuns la un nivel destul de bun.

Dacă stau să mă gândesc,
Noile mele stickere LINE au fost lansate recent...
Sincer, o furtună de reclamații au venit de la prietenii mei care au spus
”Există un asemenea manager!?”



Ei bine,
Lucrul bun este că, toată lumea își trimite reclamațiile
Împreună cu stickerele, așadar
Sunt recunoscător că le folosesc.



Chiar și pentru mine, încă de când am făcut sesiunea foto pentru asta,
M-am gândit ”Este imposibil...”
Dar ei bine, dacă cititorii care se distrează cititnd acest blog
Le pot folosi să-i ofenseze pe șefii lor, mă simt norocos.


Ei atunci,
Nu știu cât de departe pot ajunge astăzi, dar
Oricum, să fim atenți și să țintim pentru rezultate bune.
Din moment ce nu sunt nici reporteri care să facă probleme
Nu este nimic de care să mă îngrijorez.

Ei atunci,
Mă voi concentra pe turneu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!