joi, 2 noiembrie 2017

Gackt blog – 23 martie 2017

Astăzi este ziua de lansare a melodiei ”Tsumi no Keisho – Original Sin –”

Astăzi este ziua când cel de-al 48-lea single al meu ”Tsumi no Keisho – Original Sin-” este lansat.

Mi-am făcut antrenamentul de dimineață,
Și am început imediat să mă pregătesc.
Voi lua un avion și mă voi îndrepta spre Jeju pentru prima dată.



A trecut ceva timp de când am fost ultima dată în Koreea, dar
Sincer, nu sunt așa de emoționat.
Mă întreb de ce.
Poate pentru că toate clădirile sunt pur și simplu albe.
Poate că este doar imaginația mea care face orașul să pară rece.



În timp ce ne îndreptam spre aeroport,
Am vorbit despre Japonia și alte lucruri.

Pentru că astăzi este data de lansare a celui de-al 48-lea single ”Tsumi no Keisho –Original Sin – ”,
Am fost contactat de un număr de oameni.



De data aceasta, cumva,
Clipul meu a devenit un subiect fierbinte, din cauză că era extrem
Și a strâns un număr destul de mare de vizionări
Pe YouTube și alte platforme...


În primul rând, pentru că canalele muzicale de difuzare terestră
Trebuie să urmeze codul de difuzare,
Știam de la început că acest clip nu va fi difuzat.

Departe de ceea ce mă așteptam,
Chiar și canalele online mi-au spus că nu îl pot difuza, așadar
M-am gândit
”Ei bine, din moment ce am reușit să fac ce am vrut să fac, nu mai contează...”

Mulți din ascultătorii din lume
Spun că le place pe propria lor voință, pentru că este alegerea lor
Dar chiar și pentru asta, fiecare persoană are propria sa opinie, așadar
Chiar dacă nu este nevoie să fii împotrivă,
Presupun că nici nu este nevoie să o afirmi intenționat.


Fiecare persoană are propria sa opinie.
Muzica nu are nevoie de instrucțiuni.
De aceea este bună.

Sunt și o varietate de oameni care o analizează, dar
În primul rând, muzicianii
Sunt o rasă de oameni care au întuneric și deformări în inimile lor.


Și pentru mine de asemenea,
Folosesc muzica doar pentru a veni cumva
Cu un motiv pentru existența mea.

Să pot ajunge atât de departe pe această cale,
Este doar pentru că acest ciudat de eu
Are fani care îl sprijină,
Și dacă fac doar ceea ce îmi place
Și nu pot să fac pe nimeni să simtă astfel pentru mine,
Atunci nu va deveni nimic mai mult decât o autosatisfacție.


În aceste ultime zile,
Pe lângă lansarea single-ului,
Au fost zilele de naștere a lui Takumi,
Partenerului meu Ikeda, și a maestrului Igu Igu.



Este o perioadă fericită.
Vom face ceva în Jeju ca să-i sărbătorim.
Împreună cu toată lumea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!