sâmbătă, 23 decembrie 2017

Gackt blog – 21 aprilie 2017

Lumea este plină de probleme

Astăzi, ne-am adunat cu toții în holul hotelului fără a dormi.

În timp ce mă gândeam la puncte la care să reflectez de noaptea trecută,
Nivelul jocului și ritmul lui mi-au revenit în minte.

Personal, cred că
Nivelul jocului de ieri a fost destul de bun cât să primească 90 de puncte.

Chiar și privind înapoi, nu a fost nimic peste care am dat ca fiind rău.
Chiar și așa, din moment ce nu am putut ajunge pe locul întâi,
Poker-ul chiar este un lucru dificil.

Am sosit la aeroportul din Beijing
Și am fost iar uimit de cât de mare este.



Este așa de mare că nu încape în vizorul camerei mele.
Mă întreb dacă sunt astfel de aeroporturi
Și în alte țări, care să fie la fel de mare.


Această țară se dezvoltă într-o viteză impresionantă.
Dar sunt multe probleme adunate.

Chiar și când privesc în sus, nu văd capătul aeroportului.
Tavanul pur și simplu se tot duce în cealaltă direcție.


Chiar și când intru, nu pot să-i văd capătul.
Pare că ar fi bine construit, dar...
Mă întreb cum este de fapt.

După ce am trecut de imigrări,

”Ah...cum era de așteptat...”

M-am gândit, și priveliștea obișnuită a apărut înaintea ochilor mei.


Linia ce așteaptă verificările de siguranță
Este atât de lungă încât oamenii erau blocați la zona de lângă poarta de imigrări.
Chiar și oamenii care stau la rând nu mai știu care rând e la care.

În cele din urmă,
Este dezamăgitor că
Nu este un asemenea echilibru deloc.

Au făcut un anunț cum că ar putea dura chiar
Mai mult de o oră pentru a ajunge de la poarta de verificări.

Dacă sunt atât de mulți pasageri,
Aeroportul ca totul nu funcționează deloc
Decât dacă fac îmbunătățirile cuvenite în această zonă.

Chiar și așa,
Am ajuns să râd de numărul adunat de persoane.


Apoi,
Câțiva pasageri care erau la rând au țipat

”Nu voi ajunge la timp pentru plecare!!”

Și au început să se certe cu cei de la securitate.

”Asta se va întâmpla oricum...”

M-am gândit,
În timp ce priveam la scena unde nimeni nu putea face ceva,
Și toți cei din jurul meu au oftat.

Apoi,
Ceea ce a fost mai șocant a fost că, în ciuda faptului că era un rând destul de lung,
Cei care făceau verificările de securitate au început să stea de vorbă fără să lucreze.


”Ah...h...”
A fost singurul lucru care l-am putut spune.
Acesta este genul de loc care este.
Desigur,
Nu spun că nu pot vorbi.
S-ar putea să fie în pauza lor, dar
Sunt de departe prea în evidență comparat cu atmosfera de aici.

Dacă ar fi așa, și ei sunt în pauză,
Ar fi mai bine dacă ar face asta într-o zonă unde nu-i putem vedea.

În primul rând, problema este că în ciuda faptului că ești exact
În fața acestui rând, nimic nu se face pentru a se îmbunătăți situația.
Doar cuvântul ”ofensator” îmi vine în minte.


Și în cele din urmă, am urcat în avion.

Este teribil că de data aceasta, am sosit la aeroport cu mai mult de 2 ore înainte,
Și totuși am urcat în avion în ultimul minut.
Astfel, cred că creșterea vânzărilor
Pentru magazinele din aeroport ar merge prost.


De data acesta, în timpul vizitei mele de o zi în Beijing,
Au fost multe lucruri care chiar m-au surprins.

Când am privit pe geam ziua,
Erau multe lucruri misterioase care pluteau în aer
Făcând să pară că zăpada cădea.

”Ninge?”

Am întrebat staff-ul,
Și au spus cu un chip serios,
Că este cauzată de poluarea aerului...

Nu nu nu nu,
În primul rând, este pur și simplu ciudat.

Mi-am sunat ceilalți prieteni din China,
”Este ceva normal?”
I-am întrebat.

”Este mai bine să nu mergi în Beijing la cât de severă este mediul poluat acolo”
Au spus, de parcă este ceva normal.

Ce ar trebui asta să însemne?
Se simt ciudat pentru că sunt prea obișnuiți cu asta?

E de parcă,
Peste tot cerul, este ceva ce seamănă cu zăpada care plutește în aer,
Și oamenii care beau ceai pe terasă în asemenea mediu...
Nu pot să înțeleg deloc.

Problemele de mediu a Chinei
Sunt cu mult mai serioase decât credem.

O amintire din trecut a ieșit la suprafață.

Când am venit în China acum mult timp,
Am vorbit cu cei din guvernul chinez
Despre CD-urile piratate.

”În primul rând, motivul pentru care industria muzicală nu se dezvoltă
Este din cauza problemei cu situația prezentă a copiilor piratate ce nu se află sub control!”

Am spus,
Și după asta, am fost șocat de ceea ce au spus.

”Nu cumpărăm CD-uri piratate. Pentru că ar strica CD player-ul.
Este grupul de oameni care nu au bani care le cumpără pe alea, așadar...”

Nu nu nu nu,
Nu este acel fel de problemă.

În primul rând, am văzut deseori
Destule CD-uri piratate de origini necunoscute
Și în magazinele de CD-uri.

Când ei îmi spun lucruri ca
”Vor strica CD player-ul, așa că noi nu le cumpărăm...”
Este acel gen de lucru care apare în mintea mea iar și iar
Și mă face să oftez și să mă întreb ”Oare cuvintele mele nu ajung la ei...?”

În prezent,
CD-urile piratate au dispărut, dar
Când mă duc în magazine, încă sunt pline de jocuri piratate.
Nu există un asemenea lucru ca drept.

În timp ce mă gândeam la aceste lucrui în avion,
În cele din urmă, nu am dormit deloc, și am sosit în Haneda.


A fost doar o singură zi, dar sunt cu adevărat obosit.
Lumea este mare.

Sunt încă un număr copleșitor de lucruri
Și probleme pe care nu le știm în această lume.
Lumea este plină de probleme serioase.
Nu este timpul să citești știri care nu merită
Și să te agiți sau să fii fericit de ele.


Am să mă odihnesc bine astăzi.
Mă întreb de ce...Așa mă simt.

Sunt multe lucruri pe care le înțelegem greșit...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!