miercuri, 27 decembrie 2017

Gackt blog – 23 aprilie 2017

Ah...sunt înfricoșător

Ieri m-a ajuns.
Despre ce este vorba, voi scrie mai târziu...

Ieri, am avut întâlniri încă de dimineață.
După ce mi-am terminat antrenamentul și m-am epuizat,
A început întâlnirea.


A durat până după amează
Și apoi m-am îndreptat direct spre Okinawa.


A trecut ceva timp de când am fost în Okinawa.
Nu am mai fost de la filmarea de anul trecut.



Sosind la aeroportul din Haneda, am fost surprins de cât de multe persoane erau acolo.
Chiar dacă sărbătorile stau să înceapă, deja sunt atât de multe persoane.

Și numărul de oameni care așteptau la poarta către Okinawa era impresionant.
În orice caz, am așteptat până a intrat toată lumea.



Privind la scena după ce toată lumea a urcat în avion,
Se pare că nu era nimeni în jur, dar a fost de fapt plin cu oameni.



Chiar și când m-am uitat prin avion, era plin cu oameni.
De data aceasta, mulți prieteni vin în Okinawa.
Deși doar o să luăm masa împreună în Okinawa
În timpul nostru liber.
Toată lumea lucrează din greu.


Totuși, am auzit că nu au putut face rost de bilete deloc.
De asemenea, se pare că și hotelurile nu mai au locuri
Și a fost destul de dificil să facă rost de o cameră.

După ce am sosit în siguranță în Okinawa, m-am îndreptat direct spre restaurant.
Era normal până după ce am luat masa
Cu prietenii mei care au sosit primi, dar
Cumva, pe la jumătate, ne-am schimbat...
Și după ce ne-am mutat la un bar, petrecerea de tequila a început.

În cele din urmă,
Era în jur de 5 când ne-am întors.
Până atunci, probabil că am golit vreo 20 de sticle de tequila...
Încă îmi amintesc ce s-a întâmplat până la a 10-a sticlă.

Ei bine...
Am devenit complet amețit.
A trecut ceva timp de când am făcut schimbarea aceasta,
Și se pare că toți cei din jurul meu au fost zdrobiți.

Chiar și astăzi, încă nu pot intra în contact cu majoritatea din prietenii mei.
Probabil că au murit în camerele lor.
Mă întreb dacă și băiatul de la magazin este în regulă.
Am un presentiment că a băut și el destul de mult cu noi.

Cu mine în aceea stare,
M-am trezit la 9 pentru a mă pregăti pentru festivalul de film din Okinawa de dimineață.
Să beau în asemenea fel
Și să trăiesc astfel fără probleme...sunt impresionat.
Nu doar că am o parte de jos de oțel,
Se pare că și ficatul meu este la fel.

La locația festivalului,
I-am întâlnit pe Nankai Candies’ Yama-chan și
Non Styles Inoue-kun după mult timp.




Astăzi,
Spre deosebire de cum a fost ieri,
Voi avea parte de o cină într-o manieră matură diseară.

Periculos, periculos.

A fost bine că Takumi și Baru nu au fost aici.
Dacă erau, cred că cu siguranță ar fi fost zdrobiți...

Ah...sunt înfricoșător.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!