sâmbătă, 9 decembrie 2017

Gackt blog – 18 aprilie 2017

O întrebare pe care am auzit-o des în ultimul timp

M-am trezit foarte bine astăzi.
Din moment ce mă simțeam bine, am făcut poze
Siluetei mele nud, proaspăt trezit, prin oglinda din dormitor.



Cum era de așteptat, nu le pot face bine.
Am încercat de nenumărate ori, dar am renunțat pe la jumătate...
Angie continua să se uite la mine,
De parcă își dădea ochii peste cap, gândindu-se

”Ce naiba faci...”


Mi-am terminat antrenamentul
Și mi-am ales ținuta de astăzi după cum mă simțeam.
Ei, nu este rău.


Astăzi, merg să văd proprietăți pentru muncă.
Cu alte cuvinte, merg la vizionat.
Am fost să văd cele câteva noi locuri.

Nu prea am găsit ceva ce m-a convins,
Dar asta ar putea fi din cauza ochiului meu pătrunzător.


După ce prietenul meu agent și-a oprit mașina în fața garajului,
Ușile nu se deschideau nici măcar după instrucțiuni.
A început să țipe puternic la manager-ul dinăuntru.

”Hey...deschide...!”

Și atunci, ușile s-au deschis brusc
Și au început să se miște în direcția opusă decât se aștepta el,
Au început să se deschidă briliant înspre direcția mașinii lui.

Grăbit, a țipat iar
”Stoooooop! Stoooooop!!”

În timp ce dădea din mâini.
Privind la asta de aproape,
Văd doar o priveliște care ar face pe oricine să se panicheze.


Ușile s-au oprit cam la 6cm distanță de la a lovi mașina.
Să-l văd pe el panicându-se a fost destul de amuzant.

Ei bine,
Și astfel de lucruri sunt amuzante.


Proprietatea este una destul de bună dar
Cumva, atmosfera nu mi se potrivește.


Cam după 5 proprietăți,
La care m-am uitat după ce am plecat din Little India,
Dar nu am putut găsi nici una bună.

Abia aștept ziua de mâine.

Și astfel, m-am îndreptat spre zona din Bangsar South
Să beau un ceai în timp ce iau o masă ușoară.


Se pare că tot ce mânânc astăzi este salată.



Chiar și așa,
Orașul din KL este destul de calm.

Poate din cauză că
Filmarea cu mine trăind aici a fost difuzată recent la televizor,
Dar în aceste câteva zile,
Cunoștințele mele m-au contactat și m-au întrebat aceeași întrebare.

Nu este Europa sau America,
Dar de ce ai ales această țară sau acest oraș?

Acel răspuns este clar.

Clima, o țară vorbitoare de engleză, echilibru bun în preț, un amestec de rase,
Calitate înaltă a mâncării.


Tot sunt întrebat de ce nu Europa.

Per total, mâncarea din Europa nu are un gust bun.
Și mai mult decât orice, fusul orar.

Pentru mine, din moment ce mereu comunic și lucrez cu Japonia,
Nu pot lucra în Europa.


Dacă am să mă retrag complet și nu îmi pasă de mâncare sau climă,
Atunci presupun că și Europa este în regulă.

Dar eu, în prezent, încă lucrez.
Și fără îndoială, încă am întâlniri cu Japonia în fiecare zi.

Fusul orar este cel mai dăunător lucru pentru muncă.
De asemenea, distanța până în Japonia.

Durata de zbor din această țară până în Japonia
Este mai scurtă decât din alte țări.
Și este o abundență de călătorii cu dus-întors.

Pe lângă faptul că celelalte țări sunt prea departe,
Nu sunt potrivite deloc pentru mine din moment ce fac multe călătorii cu dus-întors.


În viitor,
Dacă mă retrag complet,
Aș putea chiar să stau în America de Sud.

Sunt excepțional de interesant în Costa Rica sau ceva asemănător.

Odată ce turneul mondial se termină,
Poate voi face o excursie prin America de Sud.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!