joi, 7 decembrie 2017

Gackt blog – 17 aprilie 2017

Este în ordine pentru Japonia să continue astfel?

M-am trezit normal astăzi.
Din moment ce am dormit 3 ore, m-am trezit simțindu-mă bine.
Apoi mi-am făcut antrenamentul de dimineață.
Nu este nimeni în jur.

În liniște, singur, mi-am făcut antrenamentul.


Deși cred că echilibrul dintre piept și brațe începe să se vadă bine.

După ce am făcut un duș, m-am dus în anticameră,și plouă foarte tare afară.



Pentru că este atât de frumos, am rătăcit cu gândurile
Și am privit afară cam pentru 2 ore în timp ce savuram ceaiul.


În seara aceasta, timpul de plecare
Pentru partenerul meu japonez este devreme.
Am mers în oraș să luam cina mai devreme, dar
Din moment ce este duminică, unele locuri erau complet rezervate.


Am luat cina cu staff-ul și partenerul meu.
Nu este nimeni pe terasă.


Atmosfera este grozavă...dar
Din păcate, aromele sunt brutale și este de neacceptat.


Presupun că nu vom mai veni iar aici...

În timp ce beam vin pe terasă,
Am avut o întâlnire detaliată cu partenerul meu până ce era timpul să plece.


Până să reușim să terminăm cu totul, a sosit timpul ca el să plece.
După ce l-am condus, din nou am avut o întâlnire cu staf-ul meu pentru o perioadă.

Fără o atmosferă bună, am încheiat întâlnirea.

Pentru a-mi trimite staff-ul,
Am trecut pe un drum numit Changkat, dar
Când am ajuns în acest loc, am fost sincer surprins.

În ciuda faptului că era duminică, am spus
”Ce zi este astăzi?”

Pentru că erau atât de multe persoane,
Și am tot continuat să întreb și să verific cu staff-ul local.
Pentru acest drum, nu contează dacă este zi din săptămână sau weekend.
Asta fiind spusă, vinerea și sâmbăta,
Ar fi atât de multe persoane încât ar fi imposibil să mergi.
Și aparent este destul de comun că
Dacă intri în această zonă cu o mașină
Vei rămâne blocat și nu te vei putea mișca cam timp de 40 min sau mai mult.

În ciuda faptului că distanța nu este atât de lungă,
Nu te poți mișca deloc.

În trecut, când încă lucram în industria vieții de noapte,
Se simte exact la fel când cobori din mașină în Hanamikoji Dori din Kyoto.

În ciuda faptului că distanța nu este lungă,
Și chiar dacă este doar între Shijo și Sanjo
Traficul din fiecare noapte este atât de rău că nu știi niciodată când vei putea ieși.

Acum, traficul de atunci pare o exagerare
Considerând că chiar și într-o vineri, Hanamikoji nu este aglomerat.
Este trist.

Vitalitatea de atunci era frumoasă.
Desigur, sunt pericole care apar doar noaptea, dar asta era bine.

Timpul când un oraș înflorește este cu siguranță
Când pericolul și eleganța sunt împreună.

Aceea tensiune unică și mirosul pericolului
Atrage persoanele spre nicăieri.

Conducând pe acest drum în mașină îmi aduce aminte de pesiajul de atunci.


Mă întreb dacă va veni ziua când
Japonia își va recupera vitalitatea acelor zile...

Tocmai s-a anunțat că până în 2050
Populația va scădea până la 80 de milioane, deși
În primul rând, problema nu constă în numărul de populație.

Actuala Japonie este prea rigidă cu totul.
Politicile de a îmbunătăți securitatea orașului au devenit prea excesive.

La fel este și în Roppongi.
Parcarea ilegală a fost într-adevăr redusă drastic.
Și securitatea a devenit cu mult mai bună comparat cu ce a fost în trecut.

Totuși,
Vitalitatea orașului scade pur și simplu an după an.

Vitalitatea și dezvoltatrea sunt acompaniate de acest pericol.
Totuși, înfrumusețând orașul prea mult
Pentru a preveni dispariția sa 100%,
Cu siguranță nu are legătură cu dezvoltarea orașului.

Presupun că asta poate fi spus nu doar pentru Roppongi,
Ci și pentru toate celelalte orașe care au fost curățate în Japonia.

Chiar este în regulă
Ca Japonia să continue astfel...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!